Rakousko-Uhersko se probudil a okamžitě otevřel oči.
Už zase...
Zdál se mu opět sen, že na louce potkal trikolóru s německým jménem. Ten sen se mu zdál již tolikrát za posledních sedm let, že už sám neví jestli se to vůbec někdy stalo. Jistě, mohl by se zeptat Rakouského Císařství, ale nechce ho rušit kvůli nedůležitým věcem.Odsunul ze sebe deku a posadil se na okraj postele. Chvíli zíral do prázdna a přemýšlel, co vše dnes měl udělat.
,, Ugh... No nejdřív se převléknu, možná si pak vzpomenu. "Ledabyle vstal z postele a šel k dřevěné almaře. Trasu svého pokoje zná až tak skvěle, že i kdyby byl slepý, tak by to zvládl. Ou, počkej, on vlastně je slepý.
No, vlastně ne tak docela... Před několika lety mu byly oči poškozeny. Místo nich se mu objevily nové s černou místo bělma. Duhovky mu zůstaly. Něco málo vidí, jako třeba letmo siluety a světlo.
Jeho otec mu však řekl ať před ostatními nosí přes každé oko jednu pásku s jeho znakem. Černé oči totiž podle legend přináší všem, kdo se do nich podívají neštěstí a někdy dokonce smrt.
Rakouské Císařství se mu do očí dívá normálně, pokud přes ně nemá pásky, což je málokdy, přesto se mu nic nestalo. Tyto legendy jsou nepravdivé, ale lidé a země věří mnoha věcem. Aby ho ochránil, tak mu nařídil oči skrývat.
Duhovky má dvoubarevné. Pravou má jantarově zelenou a druhou oceánově modrou.
Také předtím maloval a kreslil. Bohužel, teď už nerozezná jednotlivé čáry na papíře. To umělce bolí.
Převlékl se a provedl ranní hygienu, jako vždy. Poté si vzal ze stolku pásky. Šel ke dveřím a nasadil si je. Zase viděl jen tmu. Povzdechl si a otevřel dveře.
Když se zhruba po pěti minutách dostal do jídelního sálu. Pozdravil ho jeho otec a on jeho nazpět. Podle zvuků R-U poznal, že na stůl zrovna služebnictvo dává talíře s jídlem.
Pomocí rukou nahmatal svou židli a posadil se.
,, Synu, dnes přijede vládce, ze sousedního království, abychom naplánovali věci do budoucna a ještě nějaké další věci. "
,, Ano, o tom jsi mi už říkal."
,, Samozřejmě, ale prý sebou také vezme i svého potomka, aby jste mohly být do budoucna spojenci. "
,, Mhm... "
,, No zlepším ti náladu, když ti řeknu, že za 2 týdny se bude konat ples. Budeš si tam konečně moct najít partnerku."Rakousko-Uhersko se zarazil. Jeho otec po něm opět chtěl , aby si našel manželku. Neměl rád, když ho nutil do těchto věcí. Bylo mu nepříjemné mluvit o manželství a lásce. Ačkoliv mohl být rád, že je Rakouské Císařství trpělivý a netlačí na něj.
,, Vater... Víš, že tohle téma je mi nepříjemné. Opravdu tam budu muset jít? Stejně nic nevidím, tak proč bych tam měl chodit? "
,, Hodiny tance jsi bral, ještě když jsi měl oči v pořádku. Samozřejmě, chápu, že ti možná přijde, že když nic nevidíš, tak jsi k ničemu, ale to přeci není pravda. Navíc pokud si najdeš ženu, tak ti vládnutí půjde lépe."
,, Myslíš jako, že mě zabije, protože stejně neuvidím, že má zbraň? A nebo že přebere království? Nebo uteče s penězi za jiným, který vidí? Sám bys měl vědět, že nikomu nemůžeš věřit. Matka totiž udělala to samé tobě a-"
,, Halt die Klappe, Österreich!"
(mlč, rakousko)Rakouské Císařství zvýšil hlas, zatímco vstal ze židle a rukou uhodil do stolu. Se zlostí v očích se díval na svého syna. Ten vypadal jen zmateně a vyděšeně. Přes pásky na očích si nemohl všimnout, jak to Rakouské Císařství vytočilo. AE však věděl, že on sám může za slepotu svého syna.
Nakonec se zhluboka nadechl a svěsil hlavu se zavřenýma očima.
,, Poslyš... O tomhle už s tebou znovu nebudu mluvit. Dost dlouhou dobu jsem ti dával prostor, ale už si prostě musíš najít partnerku. To je mé poslední slovo. "Poté se posadil zpátky a podíval se na Rakousko-Uhersko. Viděl, že tam jen sedí s šokovanou tváří.
Nikdy na něj nezvýšil hlas, vlastně mu bylo jeho syna líto. Neměl přeci jen nejlepší dětství a už vůbec ne skvělou matku. Během svého života skoro nikdy neopustil areál paláce a nakonec přišel i o svůj zrak.
Rakousko-Uhersko byl ve skutečnosti zklamaný. Nechtěl Rakouské Císařství naštvat, ale ani nechtěl do svazku manželského s nějakou cizí dívkou. Není připraven na to vládnout.
,, Ich... Nemám hlad, můžu prosím odejít? "
,, Nic jsi nejedl-"
,, Můžu? Bitte... "
,, V pořádku..."Rakousko-Uhersko vstal a došel ke dveřím a odešel. Rakouské Císařství litoval, že na něj byl tak hrubý, ale dělal pouze to, co musel.
R-U se nesoustředil a cesta k němu, mu trvala mnohem déle než obvykle. Nakonec po bloudění a nutkání se prostě podívat skrze špatně fungující oči, se konečně dostal na místo. Dostal se dovnitř a hned, co se dveře zavřely, už si z očí strhával pásky. Hodil je na stůl, než padl do měkkých vláken peřiny. Poté se díval do stropu a přemýšlel.
ČTEŠ
My Eyes - CountryHumans - CZ ( GE X AH )
FanfictionCountryHumans _________________ German Empire x Austria Hungary Německé Císařství x Rakousko-Uhersko 1.kapitola - 1.6.2022 Dokončeno - 6.8. 2024 Obálka je moje :D Dítě touží po velkém světě, nevidí zábrany, věří v nemožné... A pak se stane něco, co...