Francesca se zrovna vracela z trhu. Před palácem podkala Vídeň, tak ji pozdravila.
,, Francesco, já to donesu. "
,, Dobře, děkuji. "Rozhodla se, že tedy sundá prádlo. Když si vzala košík, vydala se na nádvoří tam, kam to předtím pověsili s Rakouskem-Uherskem.
Procházela mezi tújemi a tam podkala právě nedávno zmíněné RakouskoUhersko.
,, Ciao, Austria! Jak se máš?"
,, Ahoj, dobře, co ty?"
,, Jako každý den, plno práce. "
,, Brunnen."Lépe si ho prohlédla a všimla si těch růží.
,, Jé, to je hezká koruna z růží! Odkud ji máš? Sluší ti! "RakouskoUhersko si uvědomil, že to má furt na hlavě a při její otázce se mu na tváři objevil slabý ruměnec.
,, Jo... Děkuji, dostal jsem ji od... Druhé Říše..."
,, Opravdu? "
Kdyby viděl, všiml by si jejího náhlého neutrálního výrazu. Než pokračovala, nasadila celkem falešný úsměv.
,, Povedla se mu... mimochodem, minule jsme mluvili o tom, jak naši hosté vypadají. Pruské Království má podobnou vlajku jako Druhá Říše, až na dolejší pruh, ten má černý a přes levé oko pásku. Druhé má hnědo-zlaté. Má taky velká černá křídla. Havraní, trochu delší vlasy a dost ostré zuby, na ty si dej pozor, většině kolegů nahání hrůzu. Osmanská Říše má červenou vlajku s bílým půlměsícem a hvězdou, má zrzavočervené vlasy. Většinou je nosí seplé do drdolu. A má hnědé oči. "
,, Mhm..."Přikývl, chtěl se ještě zeptat na Druhou Říši, ale nestihl to, protože začala mluvit dřív.
,, No nevadí, musím jít sundat prádlo, uvidíme se později! "
,, Jo. "Francesca odběhla dozadu a nechala tam Rakousko-Uhersko samotného.
Ten si jen povzdechl, než se vydal cestou do paláce. Nohou občas pokopával do písku nebo kamenů. Sám byl udivený, jak rychle mu klesla nálada.Došel do svého pokoje a sundal si pásky. Tak, jako vždy je odhodil na stůl. Stoupl si před velké okno a díval se na západ slunce.
Jeho zrak se bude údajně zlepšovat, ale jeho oči budou stejné.Tentokrát dokázal rozeznat slunce, oblohu, les a louky.
Překvapilo ho, že se mu zrak tak zlepšil a rozhodně za to byl velmi rád.Když zmizely i poslední paprsky letního slunce, šel se připravit na společnou večeři. Přičemž si na stůl odložil růže.
Veelmi krátká kapitola což? Asi tento týden vydám ještě jednu... No nevím. Zde náhodná kresba Pruska co jsem našla v galerii.
Upřímně mám už dlouho jiný art style, vysvětluje to realita, že je to už dlouhá doba co jsem to kreslila. Toť otázka... Co má s druhou rukou? To mi nějak nevichaza. Bitte Igorujte kde má loket k?
Btw v této knize má uniformu bílou. Eheh teď už totiž nevím jaká měla být na fotce😅UwU 🍪
ČTEŠ
My Eyes - CountryHumans - CZ ( GE X AH )
FanfictionCountryHumans _________________ German Empire x Austria Hungary Německé Císařství x Rakousko-Uhersko 1.kapitola - 1.6.2022 Dokončeno - 6.8. 2024 Obálka je moje :D Dítě touží po velkém světě, nevidí zábrany, věří v nemožné... A pak se stane něco, co...