Druhá Říše a Rakousko-Uhersko strávili příjemné ráno, povídali si nebo se jen procházeli.
Němec musel uznat, že mu Rakousko hrozně někoho připomínal, ale prostě nevěděl koho.Myslel, že vypadá dost roztomile, i když nic nevidí nepřestával ho udivovat, přijde mu hrozně zajímavý. Právě spolu seděli u fontány a on mu vyprávěl, jak omylem schodil služebnou do rybníka.
,, Byla příšerně naštvaná! Ale nelituji toho, vždy byla dost protivná. Neměl jsem ji rád.",, Rozumím! Nemám rád, když jsou protivné, bohužel jich u nás pár je. Jde se jim ale vyhnout. Horší je, když je nevrlá Osmanská říše."
,, To asi jo..."
,,Děje se něco?"
,,Ne? Nevím? Nic jsem neřekl."
,,Já nevím. Bez urážky, nepoznám jak se cítíš když ti nevidím na oči.
Jak vůbec vypadáš bez pásek?"
,, Um... jako já, ale bez pásek?Že?"
,, Wow, to jsem jako asi nevěděl. "
,, Asi ne, když se tak blbě ptáš."
,, Bože, tak jak se mám zeptat? Sundás si pasky RakouskoUhersko?"
,, Nooo.....ne."
,, Proč?"
,, Není to hezký pohled."
,, Já to vydržím. "
,, Nechci. "
,, Prosíím."
,,Ne."
,, Rakousko..."
,, Ne."
,, No tak... Bitte..."
,, Druhá Říše, ne."
,, Tak ti je sundám sám. "
,, Nein..."
,, Tak jak myslíš."Natáhl se, aby mu látky sundal, ale RakouskoUhersko včas zaznamenal náhlý pohyb a uhl.
Bohužel Druhá Říše neudržel rovnováhu a spadl do kašny.
RakouskoUhersko se začal smát, když slyšel šplouchnutí.Druhá Říše byl mokrý a díval se na smějíci se Císařství. Musel uznat, že když viděl, jak se RakouskoUhersko směje, cítil se zvláštně a pociťovat neobvyklý druh štěstí. Usmál se taky, vstal a pak ho něco napadlo.
Chytil Rakousko-Uhersko za ruce. Propletl si s ním prsty a upřel pohled na zmatenou zemi před sebou.
Pak ho stáhl sebou do zazadu a spadli společně do průzračné vody. Voda v kašně byla mělká, takže se nepotopili Tentokrát se smál Druhá Říše. Později se přidal i RakouskoUhersko. Z fontány na ně tryskaly kapky vody, takže byly ještě víc mokří. Poté co se klidnili si Němec všiml že se R-U trochu červená. Docvaklo mu, že na něm RakouskoUhersko vlastně leží. Začal se taky červenat, v tuto chvíli byl vděčný, že je ten druhý slepý. Ačkoliv to zní dost špatně.
,, Hey, měli bychom vylézt, než nás tady někdo uvidí."
,, Pravda."
Druhá Říše souhlasil a Rakousko se z něj zvedl, na to taky vstal a pak pomohl Rakousku-Uhersku ven z fontány. Lehli si na trávu kousek opodál pod teplé sluneční paprsky.
,, Dneska je hezky. "
,, Hm... Kéž bych to viděl..."
,, Co vlastně vidíš? "
,, Uhm... Nevím..."
,, Jak nevíš?"
,, Nejsem si jistý."
,, Tak to zkus. "
,, Nemůžu."
,, Proč ne?"
,, Nechci si sundavat pásky..."
,, Ale proč?"Trpělivě čekal na odpověď, které se ale nikdy nedočkal.
,, RakouskoUhersko?"
,, Hm?"
,,Nemusíš mi to říkat."
,,Dík."Aaaaaa omg mocinky děkuju za 450+přečtení! TYSM!
👁️〰️👁️
ČTEŠ
My Eyes - CountryHumans - CZ ( GE X AH )
FanfictionCountryHumans _________________ German Empire x Austria Hungary Německé Císařství x Rakousko-Uhersko 1.kapitola - 1.6.2022 Dokončeno - 6.8. 2024 Obálka je moje :D Dítě touží po velkém světě, nevidí zábrany, věří v nemožné... A pak se stane něco, co...