29

59 4 5
                                    

...

Uběhlo několik hodin a Osmanská říše byla z pokoje už dávno pryč.
Dvě mocnosti stále v klidu spaly, bok po boku. Jako první se vzbudil Rakousko-Uhersko, zprvu byl zmatený kde je. Jeho pozornost ale okamžitě upoutalo objetí Německého Císařství. Otočil se k němu a pozoroval ho, on se však brzy začal probouzet. Láskyplně se na něj usmál, než Němec otevřel ospale oči.

,, Guten Morgen... " Rakousko-Uhersko ho pozdravil.
,, Dobrý... Večer... " zívl Německé Císařství a R-U se zasmál. ,, Ale notak, to není tak efektivní... "
,, To je mi jedno..." Zamumlal ospale Německé Císařství, než se přisunul blíž k Rakousku a vtiskl svou tvář do jeho pasu.
,, Co, že jsi tak unavený?" Zeptal se ho Rakušan se zářivým úsměvem.
,,Nespal jsem v noci..."
,, Je to tak?... Pročpak? "

Německé Císařství se usmál, stále ležel přitisklý k Rakousko-Uhersku. Sotva mu tedy bylo rozumět.
,, Myslel jsem na tebe..."
,, Sladké... Ale proč zrovna na mě?"
R-U ho pozoroval a škádlil. Myslel, že se zblázní štěstím z každého řečeného slova či aktu, který Němec udělal.

,, Protože tě mooc miluju...." Zamumlal mu do uniformy, ale on mu rozuměl.
,, Hmm... Pověz... Co tu přesně dělám?"
,, Ležíš tu se mnou... "
,, Neutahuj si ze mě! Víš jak to myslím. Jak jsem se sem dostal?" Zasmál se a pohladil Němce po vlasech.
,, Máš krásný smích..."
,, Přestaň už a odpověz mi."
,, Osmanská říše tě sem dotáhla, potom co se ti udělalo špatně. "
,, Omdlel jsem? "

Německé Císařství mu už nic dalšího neřekl, ale ani nemusel.
,, Víš... Pamatuju si to... Většinu... "
,, ..."
,, ... Stále mě máš rád?... "

Němec k němu hned vzhlédl.
,, Jak se na něco takového můžeš vůbec ptát? Nikdy tě nepřestanu milovat..."
Rakousko-Uhersko se na něj sklesle díval. ,, A co Osmanská říše...? "
,, ... "

A bylo to tady. Otázka, která je oba trápila. Německé Císařství jemně položil svou ruku na jeho tvář a přiblížil se k němu.
,, Přiznám jí to, slibuji... Jen potřebuji čas..."
,, Času máš, kolik jen potřebuješ... Jsi si ale jistý...?"
,, Ano... Musím jí to říci... Ale,... co budeme dělat teď? "
,, Půjdu za Ch-S."
,, Co? "

Německé Císařství ho pustil a posadil se. Rakousko-Uhersko se taky zvedl.
,, Půjdu za ní."
,, Ale- "
,, Podívej, Vídeň nejspíš hodně věcí přehnala, takže ti to vysvětlím. Potom, co nás s Královstvím zasnoubyli, můj otec navrhl brzy svatbu, aby se nemusel chlubit s tím, že ještě nemá vnoučata. ChS byla z toho všeho nadšená...
Já se před ní prořekl, že žádná nechci, takže se spustila hádka. Tehdy zjistila... že mé oči vypadají tak, jak vypadají a otec měl ve všem pravdu... Pokusila se mě tehdy zabít... Otec však vtrhl dovnitř a zastavil ji.... Nijak zvlášť mi nic neudělala, není zas tak silná. Jen mi způsobila celkem velkou řeznou ránu a tak... "

Německé Císařství na něj nevěřícně zíral. ,, A...co tvůj otec, to ji tady nechal?! "
,, Můj otec musel den na to odjet, nemohl už nic měnit. Promluvil s ní... A ona zůstala. "
Odmlčel se, než pokračoval a odvrátil pohled, ,, Otec už se nevrátil."
Německému Císařství došlo, že musela být tehdy Prusko-Rakouská válka. Hruď se mu sevřela.

,, Nebýt Vídně... nevím co bych dělal... Byla tu pro mě. Poté co otec... Definitivně odešel... Rakousko a Maďarsko už byli na světě a já jim nemohl vzít matku... Bylo... Nevím... "
Rakousko-Uhersko už nemohl dál mluvit, během vyprávění mu začaly stékat slzy.

,, Rakousko-Uhersko... Podívej se na mě... "
Po chvíli váhání vzhlédl. N.C. se mu díval do očí a vzal jeho ruce do svých.
,, Bude dobře, neboj... Společně to zvládneme... "
Rakousko přikývl a poděkoval mu.

My Eyes - CountryHumans - CZ ( GE X AH ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat