НЕУТРАЛНА ГЛЕДНА ТОЧКА...
*Продължение на разговора със Стефани от 14 глава*Стефани: Забравих да ти кажа нещо, преди да тръгна. Видях че бившият ти се е върнал в Токио, засякох го вчера по улицата и той ме поздрави. Няма да се учудя ако ти се обади или дойде до тук. - тя кимна с глава за чао и излезе.
Мариян седеше известено време пред вратата и си мислеше, че това е най-неподходящото време за драми, а неговият бивш беше добър в това да създава внимание около себе си.
М: Защо Стефан се в върнал, не е времето за да го видя отново, след всичко което се случи. Най-малко ми трябва да го виждам в момента - вървеше по стълбите и чу силно тупване.
М:Защо подслушваш?
МО:НЕ СЪМ!
М:Ммхм ставай да се обличаш, ще те заведа някъде за да може да поговорим спокойно за вчерашната тема и да се свършва с това.
Мишо само кимна изправи се и влезна в банята....
ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 16 ГЛАВА....
ГТМ......Какво по демоните си мисля, защо тръгнах да споменавам неговото име? Мишо все още ме гледаше втренчено но вече се беше изправил. Докато аз бях забил на едно място и чувах само и единствено водата която падаше по тялото ми, не знам какво ще му кажа сега как ще го погледна в очите дори всичко развалих, мамка му!
Той пак ме попита какво става и за кого говоря.
Аз само погледнах надолу и му казах: Ще ти разкажа, нека излезнем от банята.
Седнахме на леглото ми и аз започнах с цялата история :Всичко започна преди 2 години когато се запознах с едно момче в работа, той се казва Стефан по името му личи че не е Японец, чужденец е който живее тук от близо 5-6 години. Работих в един бар, там той беше сервитьор и още първият път като го видях ми привлече вниманието тогава всъщност от колеги потръгна във връзка, бяхме заедно близо година и половина и всичко беше наред освен когато разбрах че през цялото време ме е разигравал и изобщо не си е падал по момчета.
Той така да кажем ми беше първият, първият път с който имах интимни отношения.- погледнах Мишо и чаках да пита или да каже нещо, но той само седеше и ме гледаше.
Накрая продума :Демек ти все още страдаш за него?Аз:Трудно е да се каже че страдам, преодолях връзката ни много скоро, всъщност изобщо не мисля вече за него а, и срещнах теб.