Когато изпратих момичетата спрях до най близката бензиностанция и заредих колата. Взимайки от магазина цигари и бира. Вече бях готов и се запътих към най близкият парк, исках просто да седна малко и да подишам. Замислих се как за толкова кратко време ми се случиха толкова много неща.... Сетих се по рано това което ми каза Мишо..... '' Чао, ще ти пиша по късно ''.... Ще ми пише по късно ли.... От къде знае номера ми.... Телефона в джоба ми точно почна да вибрира, получих съобщение...
М:Хей нали ти казах че ще ти пиша.
Аз:Да и от къде по демоните ми имаш телефонният номер?
М:Амии телефона не ти е заключен и малко така си добавих телефоният номер и си писах, но после изтрих чата.... И така го получих 😁
Аз:Разбира се 😒
М:Ти къде си?
Аз:Навън в близкият парк.
М:Какво правиш толкова късно?
Аз:Исках малко чист въздух...
М:С колата ли си? Може да минеш да се видим....
Аз:Да. Ами да може, ще дойда след 15 минути.
М:Добре, до после.Seen 22:12........
Изпих напитката и допуших цигарата и тръгнах на там.Той ми прати адрес, апартамента му не беше много далеч от нашият, всъщност беше на три преки. Когато бях пред самата сграда се огледах за място,паркирах колата а той беше долу пред входа.
М:Здравей, хайде влизай.
Аз:Хей....
Качихме се в асансьора, и той натисна 16 етаж... (КАКВО! Тия хора къде живеят, чакай всъщност той живее ли със семейството си?) помислих си и мислех да не разпитвам много. Та ние едва живяхме на 10 етаж пък не знам на толкова високо. Когато влезнахме в апартамента се огледах и място си седеше така както когато го напуснах.
М:Искаш ли нещо за пиене?
Аз:Имаш ли нещо твърдо? Пие ми се алкохол..
М:Ами чакай да проверя... - отиде до другата стая- Амииии има вино, водка, уиски и коняк.... Какво избираш?
Аз:Водка. Благодаря.
М:Дообрем.
Ние седнахме в хола и пуснахме музика. Всичко беше в тишина, а ние само пиехме и си гледахме в телефоните.... Някак исках да знам повече за този човек... По лошото е или поне така мисля... Че ме привличаше супер много... И не знаех как да действам... Когато правеше резки движения се стрясках, а когато ме докосваше настръхвах... '' Аз не съм гей! Мамка му!''.... Това ми е познато от някъде... Клуба!...... Боже не знам какво ми става напоследък...