Когато се обърнах и исках да тръгна някой сграбчи ръката ми, предполагам това момче, и тръгнахме на някъде. Влезнахме в тоалетната и той ме забута в една кабинка.
Той:Какво си мислиш? А? Смяташ че като ме игнорираш ще ме привлечеш!А?! Много грешиш! Знам кой си, къде живееш, какво правиш! Не знам как го правиш но успяваш!
Аз: Чакай какво!? Аз дори не знам кой си, защо ме завлече тук? Какво успявам, аз нищо не правя!
Той:О! Така ли? Защо по демоните ме привличаш толкова, какво по точно направи!? Аз не съм гей! Мамка му!
Той.... Да не би да ми каза... Че го привличам.....бях забил на едно място, а гласът му...красивият му клас беше като бумчене отстрани.... Исках да му кажа как и той ме привлича... И ми харесва.... Но някак щях да разваля всичко.... Чакай аз видях Маринела и Стефани да се целуват... Те да не би да са обратни също..... Или са били толкова пияни че не знаят какво правят.... Много съм объркан.....
Той:Хей! Слушаш ли ме!?
Изваждайки ме от мъглата с въпроси ме накара да се обърна към него и погледите ни се засякоха. Усетих как се изчервявам и погледнах на долу...
Аз:Да... Извинявай....
Той: Не издържам повече!
Неутрална гледна точка.....
Той хвана вратът на Мариян, обръщайки погледа му към него, започвайки да се накланя... Сливайки устни в синхрон и двамата почват да се движат бавно налягайки и към други зони по телата им. Задълбочавайки целувката, за момент и двамата се откъсват един от друг поемайки си въздух се поглеждат. И двамата бяха червени като домати, с насълзени очи и потни тела.
Той: Сега ще ти покажа какво е истинска забава. - поглеждайки го мазно изказва думите си.
Той кляка гледайки дънките на Мариян, и се усмихва мазно закривайки устата си. Члена на Мариян се беше издул и имаше мокро кръгче точно в центъра на дънките. Мариян виждайки това слага едната си ръка долу а другата на лицето си.
Той: Недей да се срамуваш и аз съм така. Ще бъда нежен. Обещавам!
Поклащайки лицето си Мариян маха ръката и поглежда настрани.
Той отваря ципа на дънките изваждайки члена му и поглежда дължината му, ококорва очите си и една лига изтича от устата му. Точно тогава се чува шум от отваряне на вратата за тоалетните, из цялата тоалетна започнаха да се чуват женски гласове.Гледна точка на Мариян.....
Боже мой това са момичетата! Колко време стоим тук!?
Бързо станах и си закопчах дънките гледайки стреснато към него. Точно тогава ми причерня заради рязкото ставане. И всичко ми стана в мъгла.....Какво ли мислите ще че стане?
Скоро качвам 7 глава..... 🎶