Chapter 16

22 1 0
                                    

НГТ............

И двамата излезнаха от апартамента на Мариян и тръгнаха към павилиона за още алкохол, след като измизслиха повод да пият. На Мишо до голяма степен му беше притеснено за това което се случи все още го държеше напрежението от факта че си призна, но алкохола го беше омаял достатъчно за да си признае, от гледна точка на Мариян, той беше супер щастлив за случилото се и държеше Мишо за ръка като леко подцкаше.
Когато стигнаха пред павилиона Мариян замръзна на място и се втренчи в продавача на касата, бързо дръпна Мишо за ръката и му каза че ще отидат до друг магазин. След като купиха всичко и се прибраха оставиха торбите на дивана в хола и Мариян леко притеснен отиде към банята. Заключи се вътре и започна да плиска вода по лицето си мислейки си през цялото време за този продавач, Мишо си нямаше и бегла представа какво се случва седеше на дивана гледайки към тавана.

ГЛЕДНА ТОЧКА НА МАРИЯН

Не си мисли за нищо, тази вечер трябва да е специална не разваляй всичко, сега слез долу и се прави че нищо не е станало.

Аз: Хей, как си?

Мишо: Добре, амиии с теб всичко наред ли е? От както излезнахме изглеждаш стресиран.

Аз: Да, просто видях стар познат, който не е приятна компания за никой. Не искам да развалям вечерта, не ми се говори за това, хайде да си пийнем.

Мишо кимна и стана от дивана като взе пликовете и тръгна към кухнята Аз му се усмихна и тръгнах след него.
Вечерта минаваше доста добре, не мислех за нищо освен колко добре минава всичко и колко е забавно да пием заедно. Местихме се от стая в стая и се опознавахме, започнахме от самото начало на  животите ни, в момента разговаряхме за смешни детски случай които помним.

Аз: Когато бях на 5 обичах да разглеждам женски магазини, имаше нещо което ме привлича в модела на дрехите или аксесоарите. Никога не го намирах за странно докато един път не питах майка ми да ми купи една диадема с калинки и тя полудя, започна да крещи в магазина, като в последствие охрана ни помоли да напуснем магазина.

Мишо: Ха-ха имам една подобна история с майка ми, бях взел нейна диадема с едни розички и си я бях сложил като мислех че изглеждам като нея, но всичко беше на бъзик.

Вечерта минаваше все така приятно, докато по едно време не пийнахме малко в повече и двамата не знаехме къде се намираме, хилихме се като хиени на най тъпите неща. Мишо ме беше предизвикал да стана и да стоя на един крак 10 секунди, само със ставането тръгнах да падам и избухнах в смях, едвам едвам изпълних предизвикателството и накрая точно като стъпих на пода стъпах на криво тръгнах да падам назад. Затворих си очите и тупнах по дупе, Мишо беше отворил широко очи и малко след това избухна в смях, нямаше как и аз започнах с него. И двамата бяхме мъртви но вечерта беше прекалено забавна за да си легнем сега. Обичах това време, не исках да свършва.

НГТ......
И двамата не осъзнаваха че навън се съмва и беше 5:00 часа те седяха в стаята на Мариян и все още си говорвеха така пияни е весели, майката на Мариян отдавна се беше прибрала и директно си беше легнала да спи, на следващият ден беше почивка. И те трябваше да намалят децибелите.

Мариян: Искам да влезна да се изкъпя и ти предлагам да поспим малко днес е събота и ще може да спим до късно. - Мариян го погледна ухилено.

Мишо: Да на мен вече много ми се спи, но искам и аз да се изкъпя. Хайде ще те изчакам и влизам и аз после набързо. - усмихна му се обратно и го гледаше докато събличаше тениската си като се втренчи в гърдите му.

Мариян: Хайде, задно. - погледна го право в очите- Не е като да не съм те виждал.

Мишо стана целият червен и в крайна сметка се съгласи, но си обещаха само да се изкъпят, без мръсотии. Докато се къпаха Мишо няколко пъти погледна мъжеството на Мариян и си криеше ерекцията, искаше пак да го почувства в себе си, харесваше му да е с него, всеки един момент се влюбваше все повече в Мариян, от най малките му действия му претупва сърцето и пеперудите в стомаха му щуруваха.
Мариян изми пияна от тялото си даде място на Мишо да направи също, двамата застанаха един до друг но този път Мариян беше отзад, гледаше дупето на Мишо и се облиза, като без да иска мина с члена си през едната му буза. Мишо изстена и опря ръцете си на стената, като се обърна към Мариян, и някак си в погледа му Мариян разбра че и той го иска.
Не изчака втора покана и вкара пръстите с в него, движейки ги бавно, запуши устата му започна забързва, Мишо си умираше от кеф и беше захапал пръста на Мариян. Когато Мариян приключи, Мишо се обърна към него и го допря до стената клекна пред краката му, и обхвана члена му с рецете си като го допря до устните си, вкара го наполовина в устата си, а Мариян раздразнен набута цялата си дължина като стигна до гърлото на Мишо и изтесна силно. Мариян изви главата си назад и с тих глас каза ; Охх да Стеф......
Бързо погледна Мишо, а Мишо го погледна пръв, като го попита за кого говори.

Мили читатели, знам колко несериозно приемам тази книга и че обещах да я допишем, обаче, благодарение на един човек днес седнах и почнах да пиша нова глава. Може и да достигнем края на тази книга, имам няколко идей, както виждате имаме малко драма. До скоро!

.......................... 939 думи.......................❤️

Следва продължение.......

𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌 𝐁𝐎𝐘Where stories live. Discover now