H&M Avajaiset

16 1 0
                                    

Koulun jälkeen Changbin meni Bangin luo, koska hän oli luvannut tulla Chamgbinin kanssa H&M avajaisiin paikalliseen kauppakeskukseen, Pledikseen. He söivät välipalaa ja juttelivat koulupäivästä. Changbin laittoi viestiä pikkuveljilleen, ja ilmeisesti Niki oli tulossa myös avajaisiin jonkun kaverinsa kanssa.

"Haittaako jos kohta tänne tulee yksi Jisung?" Bangi kysyi Changbiniltä , joka pudisti päätään. "Se haluisi tulla meijän kaa sinne avajaisiin". "Joo ei haittaa" Changbin sanoi. Samalla hetkellä hän muisti, että oli unohtanut antaa Chenlen ja Jisungin viestin Jaeminille. Lappu oli yhä hänen taskussaan. No tuskinpa se oli mikään kovin tärkeä juttu.

Pian Jisung saapuikin ja he lähtivät kävelemään kohti Pledistä. Jisung oli todella mukava onneksi, vaikka olikin hieman äänekäs.

Perillä oli huisketta ja vilinää. Kaupan myyjien ei edes tarvinnut kaupata mitään vaatteita, kun asiakkaita oli niin paljon. He seisoivat vain seinän vieressä. Jisung meni heti katselemaan kaiken maailman vaatteita, ja Changbin yritti vain etsiä Jisungia ja Chenleä, että voisi pyytää heiltä anteeksi, kun oli unohtanut lapun. Hän ei saanut kuitenkaan olla rauhassa, koska laiha miesmyyjä tuli kaupittelemaan aurinkolaseja.

Yhtäkkiä kuului hirveä pamaus ja ihmiset juoksivat hädissään ulos liikkeestä. Changbin ja Bangi lähtivät juoksemaan kuin hullut ulos kauppakeskuksesta. Bangi oli loukkaantunut ja ontui toista jalkaansa.

Heidän päästyään ulos, poliisit ja ambulanssit saapuivat paikalle. Ensihoitajat alkoivat tutkia haavoittuneita ja osa meni sisälle kauppakeskukseen. Poliisit kuulustelivat ihmisiä.

"Missä Jisung on?" Changbin kysyi ja tähyili poikaa ihmisten joukosta.

Poliisit saapuivat heidän luokseen ja kuulustelivat heitä. "Näittekö mitään epäilyttävää?" toinen heistä kysyi ja kirjoitti vastauksen ylös pieneen vihkoseen. "Onko teillä mitään hajua, kuka tekijä voisi olla?"

"Ai tekijä vai?" Changbin kysyi. "Oliko se joku pommi-isku?"

"No epäilemme niin" poliisit vastasivat ja toistivat uudestaan kysymyksen. Changbinin mieleen hiipi yhtäkkiä kaamea ajatus: mitä jos isku olisikin ollut tämä Chenlen ja Jisungin "suunnitelma"? Hän päätti kertoa epäilynsä poliisille ja Bangikin näytti uutisesta järkyttyneeltä. Hänhän taisi tuntea nuo pojat.

Poliisit kiittivät tiedoista ja lähtivät, ja samalla ensihoitajat tulivat tutkimana heitä. He ottivat Bangin mukaansa sairaalaan, koska jalka oli kuulemma pahasti murtunut.

Kun Changbin jäi yksin, hänelle tuli myös mieleen veljensä Niki ja tämän ystävä. Hän ei kuitenkaan ajatellut kauaa asiaa, kun Nikin luokkalainen Jungwon ilmestyi hänen luokseen. "Niki vietiin sairaalaan" hän sanoi järkyttyneen oloisena. "Miks?!?" Changbin kysyi pelästyneenä. "Ei se ollut kuulemma kuollut mutta tajuton se oli" Jungwon sanoi ja Changbin lähti samantien sairaalalle.

Sairaalalla ollessaan hän huomasi vaikka kuinka monta soittoa äidiltään. Äiti oli tietenkin nähnyt tapahtumat uutisista ja oli varmaan todella peloissaan. Changbin soitti äidille takaisin ja kertoi että oli itse kunnossa, mutta että hän ei tiennyt Nikin tilanteesta.

"Onko täällä mun veljeä Riki Nishimuraa? Tai mun kavereita Christopher Bangia ja Han Jisungia?" Changbin kysyi vastaanottotiskiltä.

"Veljesi on tällä hetkellä leikkauksessa, ja samoin näyttäisi olevan Han Jisung" virkailija vastasi ja Changbinin kasvot valahtivat valkoisiksi. "Pääset kyllä katsomaan heitä heti kun leikkaukset ovat ohi"

Changbin istahti odottamaan aulaan ja viestitteli samalla äitinsä kanssa. Hänen viereensä istui pinkkihiuksinen poika, jonka hän heti tunnisti olevan luokkalaisensa Jaemin. "Moi" Changbin sanoi vaivaantuneena ja Jaemin vastasi vain nyökkäyksellä.

"Mä en voi uskoa et ne oikeesti toteutti sen suunnitelman..." Jaemin mumisi itsekseen ja Changbin kääntyi samantien poikaan päin. "Niin minkä suunnitelman?" hän kysyi vakavana. "Ei minkään!" Jaemin vastasi äkkiä. Changbin oli hyvin epäileväinen.

"Jos kerrot tästä poliiseille niin tapan sut" hän sanoi hiljaa uhkaavasti ja lähti sitten pois.

Changbinin selkää pitkin kulki kylmät väreet. Hän jäi vaan odottamaan aulaan, että hänen äitinsä ja toinen veljensä Jeongin saapuisivat.

KPOP HIGH SCHOOL [suomi] Where stories live. Discover now