Seuraavana aamuna Changbin heräsi ja lähti aamupalalle. Jeongin oli jo pöydässä.
"Miten se meni" Changbin kysyi. Ilmeisesti ihan hyvin ainakin, koska Jeongin ylipäätänsä oli siinä.
"Me onnistuttiin" hän sanoi ilmeettömästi.
"No eikös se oo hyvä juttu?"
"On on mutta varmaa ymmärrät että en erityisesti tykkää tappamisesta"Changbin nolostui. Hän oli olettanut että Jeongin olisi joku kylmäsydämminen tappaja.
Koulussa kaikki oli niinkuin ennenkin. Vihdoin oli rauhallista ja Changbinin ei tarvinnut huolia koko ajan. Jengistä eroon pääseminen oli liiankin helppoa.
"Moi Changbin" Jugu sanoi istuessaan Changbinin viereen matikanluokkaan. Opettaja mr. Jin ei ollut vielä tullut paikalle, niinkuin ei suurin osa oppilaistaan.
"Kuulitko että meidän luokalla on uus oppilas?" Jugu kysyi innoissaan. Changbin pudisti päätään. "Tyttö vai poika""Poika kai" Jugu vastasi ja tähyili luokkaan, jos tätä uutta poikaa vaikka näkyisikin. "Se muutti jostain naapurikaupungista" hän jatkoi.
"Aijaa" Changbin sanoi epäkiinnostuneena. Pian luokkaan alkoi tulvia lisää oppilaita ja Jugu osoitti vaaleahiuksista poikaa, joka tuli viimeisenä. "Toi se on!" hän kuiskasi.
Changbin katsoi tarkemmin ja huomasi pojan olevan se sama, jonka hän oli tavannut jo kahdesti Minhon bileissä. Hänellähän oli pojan numerokin... Vaikka nimeä hän ei tietänyt. Hän ei kyllä viitsinyt mainita asiasta Jugulle.
Mr. Jin pyysi uutta oppilasta esittäytymään luokalle. Poika nousi seisomaan. "Mä oon Felix. Muutin tänne sunnuntaina ja ööömmm... Harrastan karatea ja jalkapalloa"
"Kiitos" Mr. Jin sanoi ja aloitti sitten tunnin pitämisen. Felix istui alas paikalleen. Hän oli varmaan ulkomaalainen. Tai niin Changbin päätteli nimestä. Ei hänen aksenttinsa kyllä kuulostanut kovin ulkomaalaiselta.
"Pyydetäänkö sitä meidän kaa?" Jisung kyseli Bang Chanilta ja Changbinilta ollessaan heidän kanssaan välitunnilla. Bangi oli vihdoin saanut myös kainalosauvansa pois. "No enpä tiiä" Changbin sanoi vaisusti. Jostain syystä hän ei ollut ajatuksesta kovin innoissaan. Ei mitään ideaa miksi.
"Pyydetään nyt vaan" Jisung sanoi ja huikkasi Felixille, joka käveli heidön edessään käytävällä. Felix kääntyi taaksepäin ja käveli heidän luokseen. "Moi" hän sanoi hymyillen iloisena. Jisung hymyili yhtä iloisesti takaisin. "Tahdotko olla meidän kanssa?" hän kysyi ja Felix nyökkäsi iloisena. Sitten hän vilkaisi Changbiniin ja totesi: "Mehän puhuttiin silloin siellä bileissä!" Hän hymyili ihan koko ajan. Changbinia ärsytti se vähän. Hän ei ollut ollenkaan tottunut.
Ruokavälitunnilla Jisung pyysi Minhonkin heidän seuraansa (tosin Minhon piti sen takia lintsata tunniltaan). He istuivat nurkkapöydässä ja juttelivat. Bangi kertoi Felixille juttuja koulusta ja kaupungista ja Felix kuunteli kiinnostuneena. Minho ja Jisung istuivat vierekkäin ja naureskelivat keskenään. Changbinista tuntui hieman ulkopuoliselta. Hän vain tuhahti ja otti puhelimensa esiin.
"Mikä on Changbin" Bangi kysyi kun huomasi, että hän murjotti. "Eipä mikään" Changbin vastasi, yrittäen kuulostaa tavalliselta. Bangi vain kohautti olkiaan. Changbin huomasi, että Felix katseli häntä. Se tuntui epämiellyttävältä. Hän laittoi hupun päähänsä.
"Arvatkaa muuten mitä" Jisung sanoi, keskeyttäen Felixin ja Bang Chanin höpinät. "Ööh no siis... me ollaan Minhon kanssa alettu seurustella" hän sanoi nolostuneena ja petti silmänsä käsillään. "Että sitten tiiätte" Minho lisäsi.
"Hieno juttu!" Bangi sanoi ja antoi läpyt heille. Felix hymyili vain.
"Kiva" Changbin sanoi huppunsa alta.Jisung katsoi häntä oudosti. "Mikä nyt on Changbin? Vaikutat vähän kärttyseltä"
"No enhän" Changbin sanoi ja yritti tehdä parhaan tekohymynsä. Se ei kuitenkaan vakuuttanut Jisungia.
"No joku sulla on"
"No ärsyttää vaan"
Jisung jätti asian sikseen ja alkoi taas jutella Minhon kanssa.Iltapäivällä Bangi oli Yejin ja joidenkin muiden kavereidensa kanssa katolla. Changbinia ei ollut huvittanut mennä mukaan, joten hän oli terveystiedon tunnilla. Jisung oli jossain, joten hän istui kahdestaan Felixin kanssa.
"Miks et laittanut mulle viestiä niiden bileiden jälkeen" Felix kysyi, tekien samalla tehtäviä. Changbin jäykistyi. Miksiköhän hän ei ollut laittanut?
"En mä tiiä" hän sanoi rehellisesti. Felix nyökkäsi ja jatkoi tehtävien tekoa."Tahotko hengailla tänään?" Felix kysyi yllättäen.
"Missä?"
"Vaikka meillä jos käy. Tai ulkona"
"Ok" Changbin sanoi välinpitämättömästi. Tai oikeasti hän oli ihan iloinen. Eihän hänellä ollut mitään muutakaan tekemistä nyt.
YOU ARE READING
KPOP HIGH SCHOOL [suomi]
FanfictionChangbin aloittaa uutena koulussa nimeltään Kpop High School. Hänellä ei ole kuitenkaan yhtäkään kaveria Kpopin kaupungissa. Mitä tapahtuu? Saako hän ystäviä vai vihollisia? Pääasiassa ehkä Stary Kids tarina, mutta mukana on myös esim. NCT, BTS, Bl...