Onneksi Jugu, Yeji ja Jungkook eivät olleet ehtineet vielä kovin kauaksi sairaalalta. He tulivat nopeasti Changbinin luo ja hän selitti, miten oli nähnyt rehtori Rap Monsterin menevän hylättyyn taloon. He lähtivät hiipimään kohti taloa ja aurinkokin alkoi jo laskea. Tunnelma oli pelottava.
He pääsivät autiotalon ovelle ja kuulivat sisältä kiivasta puhetta. Kuulosti aivan kuin jotkut riitelisivät. Jugu päätti kurkata varovasti viereisestä rikkinäisestä ikkunasta, koska oli pisin. "Tuolla on jotain mustapukuisia miehiä" hän sanoi peloissaan ja tuli takaisin muiden luo. "Onkohan ne se kuuluisa jengi!" Yeji kuiskasi ja näytti nauttivan jännityksestä. Changbin kuuli yhtäkkiä sisältä tutun ääneen.
Jeongin! Hän ajatteli. Mitä hänen pieni pikkuveljensä oikein teki Rap Monsterin hämäräbisneksissä?
Yhtäkkiä sisältä kuului kova pamaus. Changbin tunnisti heti, että se oli aseen ääni. Sitten tuli aivan hiljaista. Ovea päin alkoi tulla askeleita ja nuoret hyppäsivät äkkiä viereiseen puskaan. Ovi aukesi ja sieltä tuli ensimmäisenä Rap Monster ja hänen perässään Changbinin pikkuveli Jeongin sekä kaksi High Schoolin opettajaa, herra Yoongi eli oppilaiden kesken Suga, matikan opettaja, sekä herra Doyoung, uskonnon opettaja.
Kun aikaa oli kulunut, nuoret hiippailivat varovasti ulos puskasta. "Mitä ihmettä oikein tapahtu?" Jungkook kysyi varovasti. Kaikki halusivat kuitenkin nähdä, mitä sisällä oli oikein tapahtunut.
He astuivat sisälle natisevaan autiotaloon ja näkivät keskellä lattiaa verta vuotavan miehen ruumiin. Ruumis oli sidottu kiinni jaloista ja käsistä." Mitä me oikein tolle tehään??" Changbin kuiskasi kauhuissaan. "Kerrotaan poliisille tietty!!" Yeji sanoi ja oli jo ottamassa puhelinta taskustaan.
"Ei!" Jugu sanoi. Katsoimme häntä ihmeissään. "Ei me voida kertoa. Miettinää nyt mitä se jengi voi tehä meille jos saa tietää". Changbinin mielestä Jugun puheissa oli kyllä järkeä. "Haudataan siis se" Jugu sanoi ja alkoi raahata ruumista kohti talon takapihaa. "Siihen ei saa..." Yeji oli huutamassa: "....jäädä mein sormenjälkiä" hän sanoi liian myöhään.
"Nyt jos poliisi löytää ton ruumiin niin me näytetään syyllisiltä!" Jungkook sanoi. "Piilotetaan se hyvin" Jugu sanoi ja jatkoi ruumiin raahaamista pihalle.
Kun Changbin ja muut olivat vihdoin haudanneet ruumiin, oli jo melkein keskiyö. He lähtivät kaikki omiin koteihinsa tietäen, että nyt heillä olisi taas yksi suuri salaisuus salattavana.
Kun Changbin meni kotiin, Jeongin oli onneksi jo nukkumassa. Hän ei tiedä miten olisi voinut katsoa veljeään enää, kun tietäisi mitä tämä oli tehnyt. Changbinin mieleen riipi ajatus, että mitä jos Jeonginille kävisi samalla lailla. Hänen pitäisi saada Jeongin irti jengistä vaikka henkensä uhalla.
"Changbin?" hänen äitinsä ääni kuului olohuoneesta. Changbin oli kokonaan unohtanut olleensa aamusta asti poissa kotoa. "Sori" hän murahti äidilleen. "Missä oot ollut koko päivän?" äiti kysyi ja halasi Changbiniä. "Olin sairaalalla. Varmaan ymmärrät"
"Ymmärrän tietysti" äiti sanoi ja halsi tiukemmin Changbiniä. "Menehän nyt nukkumaan siitä"
Seuraavana aamuna Changbinin mennessä kouluun, käytävillä oli tavallista kovempi puheensorina. Changbin käveli lokerolleen jonka vieressä seisoi hänen luokkalaisensa Hwanwoong. "Arvaa mitä!" Hwanwoong sanoi heti Changbinille. "No mitä?" "Herra Doyoung on erotettu meidän koulusta!" hän sanoi iloisena ja taputti käsiään yhteen.
Changbinille tuli mieleen herra Doyoungista vain eiliset tapahtumat. Eikai ruumista oltu löydetty? Tuskinpa. Ehkä syy oli joku muu. "Miksi se erotettiin" Changbin kysyi. "En tiiä. Ehkä uus uskonnon opettaja kertoo" Hwanwoong sanoi. Heillä olisikin ekana uskontoa. Toivottavasti uusi opettaja olisi mukavampi kuin vanha.
"Hyvää huomenta luokka" uskonnon opettaja sanoi saapuessaan luokkaan. Hän oli nuori mies ja aika komeakin. "Olen Im Jaebum. Eli teille herra Jaebum" hän sanoi. Hän kuulosti kyllä aika tiukkikselta. Jotenkin Changbinille tuli hänestä vaan huonot vibat. Toivottavasti tämä opettaja ei kuulunut Rap Monsterin tappajajengiin. Changbinistä tuntui että melkein kaikki opet kuuluivat siihen nykyään.
VOCÊ ESTÁ LENDO
KPOP HIGH SCHOOL [suomi]
FanficChangbin aloittaa uutena koulussa nimeltään Kpop High School. Hänellä ei ole kuitenkaan yhtäkään kaveria Kpopin kaupungissa. Mitä tapahtuu? Saako hän ystäviä vai vihollisia? Pääasiassa ehkä Stary Kids tarina, mutta mukana on myös esim. NCT, BTS, Bl...