Koko Changbinin perhe oli ollut todella surullinen viikonlopun ajan. Niki oli ollut ihana veli (vaikka joskus kyllä ärsyttävä). Eilen sunnuntaina oli pidetty jo hautajaiset. Ne olivat vain pienet, äiti ei halunnut mitään ruhtinaallisia bileitä.
Changbin oli kävelemässä kouluun yhä surullisena. Oli kyllä kaunis ja lämmin sää ja kaikki oli periaatteessa hyvin. Hän oli kuitenkin mieli maassa.
Koulussa hän sai vähän muuta ajateltavaa, koska kaveriporukassa oli tullut jotain draamaa. Jungkook ja Taehyung tappelivat.
"Mä en voi uskoo" Yeji nauroi heille. Changbin oli käsittänyt että kyse oli jostain pettämisestä. Se ei jaksanut juuri kiinnostaa häntä.Ruokailussa hän istui yksin nurkkapöydässä. "Saako tähän tulla?" kuului Jugun ääni. Hän ei edes odottanut vastausta vaan istui Changbiniä vastapäätä. "Mä kuulin. Oon tosi pahoillani" Jugu sanoi ja alkoi syödä ruokaansa. "Ei se sun syy oo"
"Mä en voi ees kuvitella jos mun sisko kuolis" Jugu jatkoi. "Nayeon. Se on mua neljä vuotta vanhempi"
"Kiva" Changbin murahti ja yritti itsekkin syödä. Vaikka ei hänellä ollut kyllä nälkä. Jugu ärsytti häntä.
"Tuutko tänään taas Minhon juhliin? Tällä kertaa ne ois sen kotona. Usko pois, sillä on tosi hieno koti""No en mä jaksa"
"Tulisit nyyyt!! Saat muuta ajateltavaa" Jugu painosti. Lopulta Changbin suostui. Hän ihmetteli vain, että miksi Jisung ei ollut jo kutsunut häntä Minhon bileisiin, niinkuin viime kerralla. Kyllähän Jisung varmasti tiesi niistä ja oli itsekkin varmaan tulossa.Iltapäivällä Changbin hengaili taas koulun katolla Jungkookin, Bang Chanin ja Yejin kanssa. Jugu oli jossain huitelemassa ja Taehyung tai Jennie eivät edes puhuneet enää koko porukalle. "Aijotteko te mennä Minhon bileisiin" Bangi kysyi. Yeji nyökytteli ja Jungkook ei resgoinut mitenkään. Ilmeisesti siis ei aikonut.
"Tuleeko Jisung sinne?" Yeji kysyi nauraen. "Varmasti" Bangi sanoi ja naurahti myös. "Kuulin että Minholla on iso talo" Yeji jatkoi ja Bangi nyökytteli. Ilmeisesti se oli joku kunnon kartano. Changbin oli kyllä koko ajan ollut epäileväinen Minhon suhteen.
Changbin lähti illalla Jisungin kanssa Minhon kotia kohti. Bangi ei aikonut tulla bileisiin. He saivat kyydin Jisungin isoveljeltä Jonghyunilta. Hän oli todella mukava. Perille päästyään Changbin vaikuttui heti; miksi ihmeessä Minho piti viime bileensä hylätyssä rakennuksessa, kun hän asui itse ilmeisesti kaupungin suurimassa kartanossa??
Jisung käveli vain sisälle taloon koputtamatta edes. Ovi oli auki ja sisällä ei ollut edes vielä melkein ketään. Vain Minho ja pari tyttöä. Ylemmän luokan Seulgi, Wendy ja Taeyeon. Jisung ei huomannutkaan tyttöjä vaan käveli suoraan Minhon luo. He juttelivat jotain ja Changbin päätti mennä sohvalle istumana. Hän ei ollut koviin innoissaan siitä, miten etuajassa he olivat tulleet paikalle.
"Me mennään käymään tuolla ylhäällä" Jisung sanoi Changbinille joka näytti peukkua. Tytöt tulivat samaan aikaan lähemmäs häntä.
"Moi" Wendy sanoi hymyillen. Changbin ihmetteli saamaansa huomiota, mutta ei kauaa koska pian ovesta alkoikin jo tulvia sisälle ihmisiä. Melkein ensimmäisenä tuli Jugu, jolla oli mukanaan joku tutun näköinen poika."Moiii!" Jugu huusi heti Changbinin nähdessään ja juoksi hänen luokseen. Jugu todella oli iloinen että hän oli tullut paikalle. "Tässä on Bambam" Jugu sanoi ja esitteli kaverinsa. Changbin muisti samalla, että tuohan oli myynyt hänelle jotain tavaroita silloin H&M avajaisissa viime viikolla.
"Missä Minho?" Bambam kysyi, ja Changbin selitti että hän oli mennyt yläkertaan."Kiva kun tulit" Jugu sanoi ja antoi läpyn Changbinille. Sitten hän katosi ihmisten joukkoon.
Bileet olivat ihan kivat, mutta Changbinille eivät mitkään parhaat, koska hänhän oli vasta menettänyt veljensä. Hän oli juuri menossa etsimään Jisungia jostain talon uumenista, kun tutun näköinen ihminen istui hänen viereensä sohvalle.
Se oli sama poika, joka oli viimeviikollakin bileissä istunut hänen viereensä. Silloin poika oli kyllä itkenyt, mutta nyt hän näytti ihan iloiselta. Poika muisti ilmeisesti myös Changbinin. "Moi" hän sanoi nolostuneena. Changbin ei tajunnut miksi hän oli nolostunut, koska Changbinhan oli viimeksi ollut typerä eikä ollut lohduttanut.
"Moi vaan" Changbin vastasi. He alkoivat jutella siitä, miten typerää olikaan järjestää bileet maanantaina. Juttu luisti hyvin ja Changbin ei huomannut ollenkaan ajan kulua. Kello oli jo yli puolen yön kun ihmisiä alkoi pikkuhiljaa lähteä paikalta.
"Mun pitäis kyllä jo mennä" Changbin sanoi ja kaivoi kännykkänsä taskustaan. "Okei" poika sanoi. Hän kaivoi taskustaan lapun ja antoi sen Changbinille. "Mun numero"Sitten poika lähti ja Changbin nousi etsimään Jisungia. Hän kiipesi portaat ylös yläkertaan. Siellä oli vielä ihmisiä. "Jisuuung!!" Changbin huuteli ja alkoi käydä huoneita läpi kerros kerrokselta. Talossa oli huimat neljä kerrosta. Häntä ei kuitenkaan näkynyt missään ja puhelimeen ei vastannut kukaan. Snapchatissa kuitenkin näkyi, että hänen pitäisi olla jossain lähellä.
Kolmannessa kerroksessa ollessaan Changbin huomasi yhtäkkiä Minhon tulevan alas portaita. "Ootko nähnyt Jisungia?" hän kysyi hätäisen näköisenä. "Olin kysymässä sitä samaa" Changbin sanoi ja hän alkoi huolestua.
YOU ARE READING
KPOP HIGH SCHOOL [suomi]
FanfictionChangbin aloittaa uutena koulussa nimeltään Kpop High School. Hänellä ei ole kuitenkaan yhtäkään kaveria Kpopin kaupungissa. Mitä tapahtuu? Saako hän ystäviä vai vihollisia? Pääasiassa ehkä Stary Kids tarina, mutta mukana on myös esim. NCT, BTS, Bl...