Metsäjengi

4 0 0
                                    

Changbin ja muut hiipivät varovasti portaikkoon kuuntelemaan. He kuulivat hiljaista Jeonginin puhetta. Ihan kuin hän olisi puhunut puhelua jollekkin.

"Joo mä sain ainakin ne rahat..." hän puhui hiljaa puhelimeen. "Huomenna on toinen keikka sitten sillon siellä" hän sanoi ja lopetti sitten puhelun. Hän otti ulkovaatteensa pois, heitti repun olalleen ja alkoi kävellä kohti portaikkoa. Changbin ja muut ryntäsivät äkkiä pois portaikosta Changbinin huoneeseen. Jeongin ei onneksi kuullut sitä vaan meni omaan huoneeseensa normaalisti.

"Mitä ihmettä se oikein puhu!" Jugu kuiskasi heti, kun olivat päässet turvallisesti huoneeseen. "Mikä keikka?" Bangi ihmetteli. Changbin mietti myöskin mitä keikkaa Jeongin tarkoitti. Nyt oli ainakin varmaa, että Jeongin oli sekaantunut hämärähommiin.

Seuraavana päivänä Jeongin ei poistunut huoneestaan koko päivänä. Kävi vain syömässä nopeasti aamupalaa ja päivällä haki ruokansa huoneeseensa. Joten Changbin, Jugu ja Bangikin pysyivät vain sisällä ja pelasivat pleikalla.

Noin kuuden aikaan illalla, kun oli jo hämärää, he kuulivat kuitenkin Jeonginin lähtevän huoneestaan. Hänellä oli mukana musta reppu ja hän viestitteli jollekkin samalla, kun laittoi ulkovaatteitaan. Hän laittoi pelkästään mustat ulkovaatteet.

"Mä en voi kyllä tulla näillä kainalosauvoilla" Bangi sanoi ja hoputti sitten Changbinia ja Jugua. He nyökkäsivät ja pukivat mahdollisimman nopeasti ulkovaatteet.

Jeongin käveli monta kilometriä, kunnes oli kaupingin laidalla hylätyn koulun lähellä. Sitten hän avasi reppunsa ja otti sieltä esiin mustan maskin sekä terävän veitsen.

"Mitä vittua?" Jugu kuiskasi. Changbin meinasi varmaan pyörtyä. Hän pysyi kuitenkin järjissään ja päätti ottaa veljestään kuvia, jotta voisi käyttää niitä myöhemmin vielä. 

Changbin ja Jugu seurasivat Jeonginia metsään ja ottivat paljon kuvia. Pian metsässä kuului rapinaa ja esiin astui toinenkin poika. Hän oli paljon pidempi kuin Jeongin, mutta Changbin tai jugu eivät nähneet hänen kasvojaan maskin alta.

"Onko se siis tossa lähellä?" Jeongin kysyi toiselta pojalta, joka nyökkäsi ja osoitti taloa metsän vieressä. Pojat lähtivät hiipimään kohti taloa veitset käsissään. Changbin oli kauhuissaan ja Jugu myös.
He seurasivat kuitenkin Jeonginia ja tämän kaveria talolle asti. He menivät taloon sisälle, mutta Changbin ja Jugu eivät uskaltaneet mennä perään. He jäivät kuistille ja katsoivat ikkunasta. Olohuoneessa istui kaksi ehkä heitä hieman nuorempaa tyttöä. Jeongin ja hänen kaverinsa menivät heidän luokseen. Tytöt olivat kauhuissaan ja perääntyivät huoneen perälle. Sitten he puukottivat tytöt ja lähtivät ulos.

Jugu peitti silmänsä ja jäi istumaan maahan kauhuissaan. Changbinin koko kehoa kylmäsi. Miten Jeongin saattoi olla mukana jossain tälläisessä?

Jeongin ja hänen kaverinsa kävelivät vaisusti ja hiljaa ja ottivat myös maskinsa ja veriset mustat vaatteet pois. He laittoivat takaisin arkivaatteensa.

Changbin ja Jugu seurasivat heitä vieläkin järkyttyneinä. "Pitää kertoa poliisille" Jugu kuiskasi.
"Ei vielä... Mä tahon puhua Jeonginille ennen sitä" Changbin vastasi ja kävi samalla ottamiaan kuvia ja videoita läpi. Siinä olisi todisteita riittävästi.

Jugu lähti matkalla takaisin omaan kotiinsa, joka oli matkan varrella. Changbin seurasi yhä Jeonginia ja tämän kaveria.

He tulivat Changbinin talon oville. Jeongin halasi kaveriaan. "Kyllä me selvitään tästä yhdessä" kaveri sanoi ja Jeongin hymyili hänelle. "Heippa Hyunjin" hän sanoi kun kaveri lähti kävelemään pois. Jeongin meni sisälle heidän kotiinsa. Changbin kiipesi ikkunasta sisälle, jotta näyttäisi kuin olisi ollut koko ajan huoneessaan. Bangi oli yhä hänen huoneessaan. Cahngbin kertoi Bangille kaiken ja näytti videot ja kuvat. Bangi oli aivan yhtä järkyttynyt.

Changbin ja Bangi kävivät nukkumaan ja päättivät puhua Jeonginille heti aamulla tapahtumista.

Aamupalalla Jeongin oli hieman vaisu. Changbin päätti ottaa asian puheeksi heti. "Jeongin... Missä olit eilen koko illan?" hän kysyi. "Kaverilla"
"Mitäs nämä sitten on?" Changbin kysyi ja näytti ottamiaan kuvia. Jeongin näytti järkyttyneeltä.
"Seurasitko mua?" hän sanoi. Changbin nyökkäsi.
"Älä kerro kellekkään" Jeongin sanoi ja alkoi itkemään.
"No miksi sä teet jotain tollasta?" Changbin tiedusteli vakavana. Hän ei saisi nyt olla lepsu.

Jeongin kuivasi kyyneleitään ja alkoi sitten puhua.
"Mä ja mun yks kaveri ollaan ihan sika paljon velkaa yhelle tyypille. Ja se sano että jos me ei makseta niitä se tappaa meijät" hän sanoi ja veti henkeä välissä. "Me etittiin jotain tapaa miten saatais paljon rahaa nopeesti ja törmättiin yhteen jengiin. Sen johtaja maksaa jos tekee puukotuksia yms" Jeongin sanoi ja alkoi taas itkeä.

"Ei mitään hätää" Bangi sanoi ja Changbin halasi Jeonginia. "Kuka sitä jengiä johtaa?"
"En tiedä sen oikeeta nimeä mutta me sanotaan sitä J-hopeksi. Se on koodinimi."

"Pahoinpitelittekö te Jisungiakin?" Bangi kysyi vihaisen kuuloisena.
"Ai ketä Jisungia?"
"Sellasta oravan näköistä poikaa?" Changbin kertoi.
"Joo kai.. En mä tiennyt että se on teidän kaveri" Jeongin sanoi itkien.

Changbin lohdutti veljeään. Nyt heidän pitäisi siis keksiä miten päästään eroon tästä J-hopesta. Jeongin ja hänen kaverinsa Hyunjin voisivat varmasti auttaa siinä.

KPOP HIGH SCHOOL [suomi] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora