Jisung juoksi ulos sairaalasta, vaikka hän ei olisi vielä edes saanut juosta. Juokseminen sattui joka paikkaan eikä tehnyt parantumisellekkaan hyvää.
Hän käveli mahdollisimman hitaasti. Hän ei ollut innoissaan kotiinpääsystään. Kotona oli aina hirveä melu, Jisungille ei ollut koskaan yhtään aikaa. Hänellä oli 12 sisarusta, ja hän oli vieläpä itse vanhimmasta päästä. Vain kaksi siskoa olivat häntä vanhempia.
Mutta ainoa asia Jisungin mielessä sillä hetkellä oli, että miten Minho saattoi tehdä hänelle noin? Hän oli luottanut, ettei Minho lavertele eteenpäin. Ja silti niin oli tapahtunut. Ärsytti älyttömästi.
Jisung avasi kotiovensa ja korviin tulvi heti kamala melu. Kukaan ei edes huomannut hänen tuloaan. Siksi Jisung kai pystyikin huitelemaan yönsäkkin ties missä. Hän meni kuitenkin yläkertaan ja heitti tavaransa huoneeseensa, jossa asui kolme muutakin veljeä.
Jisung istahti sängylleen ja mietti kuumeisesti, mitä nyt pitäisi tehdä. Changbin aikoi nyt kuitenkin sekaantua hänen asioihinsa, vaikka eihän hän tarvinnut mitään apua. Jengi oli hänen ongelmansa, ja hänen pitäisi selvitä siitä yksin.
Jisung huokaisi syvään ja päätti sopia heti tapaamisen Minhon kanssa. Parempi raivota hänelle nyt heti, kun tunteet on vielä pinnassa. Eipähän pääse unohtumaan miten ikävästi tuo oli käyttäytynyt.
Jisung istui koulun portailla. Hänellä oli kunnon talvivaatteet päällä, vaikka lämpötila oli kuitenkin ainakin 10 °C. Minho oli myöhässä. Mikä yllätys, ainahan hän oli. Pian poika kuitenkin ilmestyi koulun porteille ja käveli häntä kohti.
"Miten sä kehtasit tehä silleen" Jisung sanoi heti, kun Minho oli päässyt kuuloetäisyydelle. "Miten?" Minho kysyi. Hän ei näyttänyt edes ymmärtävän mistä oli kyse. "No kertoa eteenpäin. Mä luotin suhun" Jisung jatkoi vihaisena. Häntä alkoi itkettää. Minho näytti todella syylliseltä. "En mä tarkottanut--"
"Etpä varmaan" Jisung sanoi vihaisena. Hän oli vasta pääsemässä vauhtiin. Minho kuitenkin keskeytti hänet halaamalla.
"Mä tiedän että sulla on ollu tosi vaikeeta. Mutta mä en tarkottanut pahentaa mitään asioita" Minho sanoi. Jisung alkoi vähän leppyä. Ehkä asiat eivät olleetkaan niin pahasti. "No lupaa ettet enää tee noin"
"Joo"Jostain syystä Jisungia alkoi taas itkettää.
-
Changbin oli Bangin kanssa kotonaan. He koittivat järkeillä kaikkea läpi. "Entä jos Rap Monster on herännyt eloon?" Bang Chan ehdotti nauraen. Changbinkin repesi nauruun. Heillä oli pitkästä aikaa hauskaa.
"Mutta nyt tosissaa. Eikös Jeongin oo ollutkin aika paljon pois kotoa viime aikoina? Ja viestitelly jollekkin?" Changbin kysyi ja kirjoitti samalla pohdintoja ylös pieneen vihkoonsa. "No joo totta kyllä" Bangi vastasi. "Mutta kuka sitä jengiä johtaa? Se kun saadaan selville nii voidaan tehä niinkun viimeks"
"No eihän voida kun ne agentit taitaa olla pois pelistä" Changbin sanoi naurahtaen vähän, vaikka aihe olikin vakava. "No pikku murhe... Hankitaan vaan jostain ase ja..."
"Bangi ei onnistu! Nyt pitää keksiä jotain muuta"
"No jos oot sitä mieltä että Jeongin olis taas sekaantunu tähän jotenkin niin mitä jos vakoillaan sitä"
"Hyvä idea!!" Changbin huudahti. He sopivat yhdessä, että huomisen koulupäivän jälkeen he voisivat käyttää koko viikonlopun Jeonginin tarkkailuun. Bangi voisi olla heillä yötä ja samalla he voisivat viettää ystävien laatuaikaa. Changbinin mielestä tulossa oli paras viikonloppu ikinä.Perjantain koulupäivä oli kuitenkin ei-niin-hyvä. Jisung vietti kaikki välitunnit Minhon ja Minhon tyttökavereiden seurassa, eikä katsonutkaan Changbiniin ja Bangiin päin. Changbin tiesi kyllä mistä se johtuu. Olihan hän tehnyt väärin.
Ruokatunnilla he söivät Jugun ja tämän kaverin Bambamin kanssa. Jungkook ei ollut puhunut Changbinille vähään aikaan, Taehyungia Changbin taas vältteli viimeiseen saakka.
Bangi kertoi Jugulle että he aikoivat vakoilla Changbinin pikkuveljeä. "Miks?" Hän uteli heti ja kyseli pääseekö hänkin mukaan. "No miks ei" Bangi sanoi. Changbin oli kuitenkin harmistunut. Hän olisi halunnut olla pelkästään Bangin kanssa. Mutta toisaalta Jugu oli ihan mukava. Hän varmaan kuitenkin lavertelisi suunnitelmat koko koululle.
Heti koulun jälkeen Bangi ja Jugu tulivat Changbinille. Jeongin ei ollut kotona, mutta Changbinin äidin mukaan hän oli mennyt "kaverille". Sitä Changbin ei kyllä uskonut.
Niinpä he vain hengailivat koko illan ja pelasivat erilaisia pelejä ja odottivat että Jeongin tulisi kotiin. Kaikki olivat jo melkein nukahtaneet, kunnes viimein aamuyöllä talon ulko-ovi avautui...
Ps. Tein tähän osaan nyt alkuun tälläsen Jisungin lyhyen osan joten kertokaa tykkäsittekö! Tai pitäiskö tehdä jostain toisesta sivuhahmosta tollanen samanlainen. Se vähän avaa niiden taustatarinaa
ESTÁS LEYENDO
KPOP HIGH SCHOOL [suomi]
FanficChangbin aloittaa uutena koulussa nimeltään Kpop High School. Hänellä ei ole kuitenkaan yhtäkään kaveria Kpopin kaupungissa. Mitä tapahtuu? Saako hän ystäviä vai vihollisia? Pääasiassa ehkä Stary Kids tarina, mutta mukana on myös esim. NCT, BTS, Bl...