Vaarallinen Operaatio

4 0 0
                                    

"No en ole kyllä varma..." Changbin sanoi yllättyneenä. Toisaalta hän ei ihan oikeasti haluaisi sekaantua tälläiseen toimintaan, mutta haluaisi myös niin kovasti pelastaa veljensä.
"Mitä mä siitä hyödyn?"

"No pääset osallistumaan jengin tuhoamiseen. Ollaan jo suunniteltu kaikki: Huomenna illalla, Rap Monster on menossa tapaamaan yhtä tunnettua huumediileriä. Menen yhden toisen agentin kanssa sinne tapetaan se. Helppo homma"

"Okei.." Changbin sanoi epäilevänä. "Ehkä mä suostun." hän jatkoi ja Jackson näytti hänelle peukkua. Sitten Jackson kiipesi takaisin ylös kujan seinämää pitkin ja lähti menemään. "Mihis sä nyt taas suostuit.." Bangi sanoi huokaisten ja lähti nilkuttamaan kohti kotiaan. Changbinkin päätti lähteä kohti omaa kotiaan.

Seuraavana päivänä koulussa Changbin hengaili Bangin, Jugun, Jungkookin ja Yejin kanssa. Changbin kertoi muillekkin illan suunnitelmista. "Entä jos poliisit saa teidät kiinni?" Jungkook kysyi epäilevästi. "Ei ne saa" Bang chan vakuutteli. Changbin ei ollut varma uskoiko Bangia. Toisaalta hän kyllä luotti agentteihin.

Iltapäivällä he menivät taas katsomaan Jisungia sairaalaan. Onneksi hän pääsisi jo huomenna kouluun. Bangi koputti oveen ja astui sitten sisälle. Minho oli näyttämässä Jisungille jotain videota. Hänellä ei ollut enää sairaalavaatteita. "Vau pääsitkö kotiin?" Bangi kysyi häneltä. "Joo" Minho vastasi ja sanoi sitten että hänen piti lähteä. "Moikka" hän sanoi vielä ovella.

"Miks se vielä täällä lorvailee?" Changbin kysyi närkästyneesti ja istui sitten Jisungin sängyn reunalle. Hän alkoi kertoa illan suunnitelmista. "Eikös tuo oo vähän vaarallista?" Jisung kysyi. Ärsyttää kun kaikki epäilee tätä suunnitelmaa.

Kun ilta alkoi hämärtää, Bangi ja Changbin odottivat agentteja sairaalan ovilla. Pian parkkipaikalle kaahasikin musta hieno limusiini. Jackson astui ulos siitä ja moikkasi heitä. "Tässä on agentti JB" Jackson sanoi ja esitteli heille autoa ajaneen agentin. Changbin oli järkyttynyt: Tuohan oli uskonnon opettaja herra Jaebum!!!!

"Tää on nyt vähän kiusallista..." Changbin sanoi ja kätteli awkwardisti agentti JB:tä. Eli herra Jaebumia.

"Suunnitelma on nyt siis tämä: ajetaan sinne hylätylle talolle. Siellä Rap Monsterilla pitäisi olla ihan kohta tapaaminen. Sitten minä ja JB hiivitään talon ovelle ja ammutaan Rap Monsteria niin että se kuolee" Jackson sanoi ja taputti käsiään yhteen. "Eiköhän mennä!"

Changbin ja Bangi hyppäsivät limusiinin takapenkille ja he lähtivät matkaan kohti autiotaloa. Ajomatka on vain noin 5min. Pian he ovat perillä ja sisällä talossa kuuluukin jo puheensorinaa ja jotain kilistelyä. Changbin nousi autosta niin hiljaa kuin osasi ja JB antoi hänelle aseen. Bangi ei voinut tulla kun hänellä on yhä se jalka murtunut.

He hiipivät kaikki kolme ovelle. "Lasken kolmeen: yksii: kaksii: kolmee!" JB huutaa ja he rynnivät sisään ovesta. Niin nopeasti ettei Rap Monster edes tajua niin he ampuvat hänet ja samoin miehen jota hän oli ollut tapaamassa.

Kaikki olivat järkyttyneitä, mutta heidän piti kuitenkin nyt piilottaa mies. JB ja Jackson lähtivät viemään ruumista talon yläkertaan, koska se oli heistä varmin paikka. Changbin taas jäi alakertaan vahtimaan. Hänelle alkoi tulla jo kylmä autiotalon pimeässä yössä. Yhtäkkiä talo valaistui, kun rikkinäisistä ikkunoista alkoi tulla punaista ja sinistä valoa ja sireenit alkoivat soida. Poliisit olivat tulossa paikalle.

Changbin ei ajatellut ollenkaan mitä teki. Hän juoksi täysiä ulos, meni limusiinin rattiin ja lähti ajamaan pois talon pihasta, jättäen JB:n ja Jacksonin poliisien kynsiin. Hön toivoi ettei mustaa limusiinia erottaisi metsää vasten.

Changbin ajoi sairaalan ohi ja sitäkin kauemmas, alakoulun pihaan. Sitten hän käski Bangia nousemaan autosta. "Mitä tuo oli olevinaan?!" Bangi kysyi ihmetellen. "En tiedä!" Cajngbin parahti. Hän oli nyt vasta käsittänyt,että oli jättänyt häntä auttaneet ihmiset pahaan pulaan ja varastanut heidän autonsa. Tästä hän saisi varmasti vihollisia loppuiäkseen.

Changbin päätti kuitenkin läht autolta niin nopeasti kuin mahdollista. Hän ja Bangi lähtivät kävelemään syrjäistä hiekkatietä kohti kotejaan.

Kun Changbin tuli kotiin, hän meni suoraan omaan huoneeseensa. Tosin hänen äitinsä ja Jeongin olivat jo nukkumassakin. Hän heittäytyi sängylleen ja alkoi itkeä. Miten hän oli ikinä suostunut mihinkään noin typerään? Jos poliisit saisivat tietää, hän joutuisi varmasti vankilaan.

KPOP HIGH SCHOOL [suomi] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang