Changbin Menee Kouluun

44 1 2
                                    

Changbin heräsi herätykseensä. Häntä ärsytti, koska tänään täytyisi lähteä uuteen kouluun, nimittäin Kpopin kaupungin High Schooliin. Hän oli kuullut jo koulusta paljon juoruja nettikaveriltaan, joka oli käynyt siellä lukionsa.

Changbin meni alakertaan syömään aamupalaa ja lähti sitten kouluun. Hän käveli matkan ksoka koululta oli vaan alle kilometri hänen ja hänen perheensä talolle. Hänen pikkuveljensä Jeongin ja Niki kävelivät samaa matkaa kohti Kpopin yläastetta, jossa he tulisivat käymään koulunsa. Changbin halasi heitä ennen kuin astui koulun porteista sisään.

Pihalla oli paljon teinejä. Kaikki olivat tyylikkäitä joten Changbinille tuli epävarma olo itsestään. Hän laittoi hupun päähänsä ja käveli sisälle mahdollisimman huomaamattomasti.

Koulun käytävät olivat täynnä ihmisiä, mutta Changbin käveli suorinta tietä yläkertaan jossa tiesi rehtorin kanslian olevan. Hänen piti ilmoittautua varmaan siellä kun oli uusi oppilas. Hän koputti oveen ja sen avasi heti lyhyt nainen jolla oli sininen tukka. Tule vaan peremmälle, nainen sanoi ja Changbin astui sisälle. Huoneen päädyssä oli hieno antiikkipöytä jossa oli paljon viherkasveja ja pöydän takana istui rehtori Kim Namjoon eli kuuluisa Rap Monster. Changbin oli kuullut hänen johtavan kaupungin mopogängiä.

Changbin hoiti nopeasti ilmoittautumisen ja sai avaimen kaappiinsa. Rap Monster ei kyllä vaikuttanut yhtään gängin johtajalta. Mutta nyt Changbin katsoi lukujärjestystään ja lähti kohti liikuntasalia.

Kaikki oppilaat olivat jo liikuntasalissa kun hän saapui sinne. Luokalla oli vain 14 oppilasta, mutta Kpopin koulu oli tosin muutenkin melko pieni. Changbin katsoi heitä huppunsa alta, mutta ei nähnyt kyllä yhtään potentiaalista ilkiötä. Hän esittäytyi lyhyesti kun opettaja, rouva Jihyo käski. "Moi oon Changbin ja muutin tänne Rockin kaupungista kuukausi sitten" hän sanoi. Luokkalaiset vain nyökyttelivät.

He pelasivat koripalloa ja se sai Changbinin jännityneeksi. Hän oli huono koripallossa ja pelkäsi että häntä vielä kiusattaisiin, kun hän oli lyhyt. Onneksi vastakkaisessa tiimissä oli myös yksi todella lyhyt poika, vaaleahiuksinen jonka nimi oli kai Hwanwoong. Changbin ei saanur yhtään koria mutta yritti kuitenkin parhaansa.

Tunnin jälkeen pukuhuoneessa hänen viereensä istui joku isonenäinen poika. "Kiva kun yritit parhaasi" poika sanoi ja antoi Changbinille läpyn. "Kiitti" Changbin vastasi iloisena. "Oon Bang chan, mutta sano vaan Bangi" poika jatkoi ja Changbin nyökkäsi. "No mä oon Changbin"

Changbin ja Bangi menivät yhdessä kohti uskonnon luokkaa, koska heillä oli uskontoa. Uskonnon opettaja oli kuulemma todella ärsyttävä ja antoi paljon läksyä.

"Ootko viihtynyt täällä Kpopissa?" Bangi kysyi kun he pääsivät istumaan paikoilleen. Opettajaa ei vielä näkynyt. "No oon ihan hyvin vaikka tää onkin aika pieni paikka" Changbin sanoi. Pian opettaja saapuikin ja pyysi heti että kaikki oppilaat kumartavat hänelle ja sanovat huomenta herra Doyoung. He tottelivat, vaikka Changbinin mielestä tuollainen olikin typerää.

Tunnin jälkeen oli jo lounastauko ja Changbin meni ruokalaan yksin, koska Bangilla oli kuulemma "muita hommia". Changbin istui yhden pitkän pöydän päätyyn. Pian pöytä alkoi täyttyä äänekkäistä pojista jotka hyörivät ympäriinsä kuin hullut. Chamgbinin viereen tuli joku todella pitkä, joka näytti kuitenkin häntä nuoremmalta.

"Kuulitteko jo että tänään on ne avajaiset" sanoi Changbinin viereinen poika möreällä äänellä. "Ai niin ne H&M" vahvisti vastapäinen poika kiinalaisella aksentilla. "Tuleekohan Jaemin sinne?" kysyi viereinen poika samalla kun söi. Changbin kuunteli kiinnostuneena. "No ei se varmaan. Paitsi eikös toi oo sen luokalla" Kiinalainen poika sanoi vinkaten varovasti Changbiniin päin. "No on kai" viereinen poika kuiskasi ja tökkäsi varovasti Changbinin olkapäätä.

"Niin kenen?" Changbin mörähti ilkeän kuuloisesti vaikka ei se ollut tarkoitus. "No yhden Jaeminin" viereinen poika sanoi. "No oon uus niin en tiiä vielä kaikkia mun luokalta" hän vastasi. Pojat kirjoittivat lapulle viestin ja käskivät antaa sen Jaeminille. Siinä luki: Tuletko avajaisiin niin tehdään se suunnitelma. T: Chenle ja Jisung.

Changbin laittoi lapun taskuunsa ja lupasi antaa sen Jaeminille. Hän halusi kyllä tietää mikä oli tämä "suunnitelma", joten varmaankin hänenkin pitäisi mennä sinne avajaisiin,vaikka ei häntä kyllä niin paljon ehkä kiinnostanut. Mutta ehkä olisi hyvä mennä niin tutustuu uusiin ihmisiin.

Ps. Ehdottakaa keitä idoleita vois tulla tähän tarinaan ;)

KPOP HIGH SCHOOL [suomi] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon