~KAPITOLA 3.~
Ali: ,,M-Marku? T-Tome?"
Oba dva tam jen tak stáli a čekali, než vyjdu z domu.
Mark: ,,Ah už je tady"
Řekl a poklepal na Toma, aby si mě všimnul. Tomu se hned udělal obrovský úsměv na tváři, když mě viděl. Tom přicupital ke mně a pevně mě objal. Opět jsem cítila ten pocit bezpečí, o kterém jsem říkala.Hned po něm se vystřídal Mark. U něj jsem se cítila jako podřadná. Mark byl vůdce, já se jen řídila jeho povely. Ví moc dobře co dělá, to ja něm ještě více sexy.
Šli jsme cestou do školy a povídali si. Já jsem se nemohla nezeptat na jednu dost zásadní otázku, která mi poslední dobou hrála v hlavě.
Ali: ,,Proč jste na instagramu tak populární?"
Vyšlo ze mě konečně. Oba ve stejnou chvíli se podívali na mě a potom na sebe. Pak se začali smát což jsem nepochopila. Kluci, je asi nepochopím nikdy. Když se konečně dosmáli Tom mi to vysvětloval.
Tom: ,,Natáčíme videa na youtube a dost se to chytlo"
Ali: ,,Aha...a proč o vás takhle nikdo nemluví?"
Mark a Tom: ,,Závist"
Řekl dohromady a koukli se na mě. Rychle jsem přerušila oční kontakt a mé oči dolehli na chodník.
Mark: ,,Ne fakt netočíme gay porno-"
Řekl Mark čemuž jsem se nemohla aspoň trošku neusmát. Koutkem oka jsem zahlédla Toma jak trochu bouchnul do Marka.8:00
Sedla jsem si do zadní lavice vedle Toma. Škoda, že je Mark starší ročník. Určitě by byl s námi ve třídě. Ale na druhou stranu mi to až tak nevadí. Nemohla bych se soustředit na oba dva najednou, tak se aspoň můžu soustředit na toho vedle mě.Zapisovala jsem si něco z tabule když tu najednou do mě jemně Tom prtnul. Otočila jsem se na něj a on držel v ruce jedno sluchátko. Nabídl mi ho a já si řekla, proč ne. Vzala jsem si ho, nasadila do ucha a poslouchala. Ty kráso ten kluk má vkus! Měl opravdu dobré písničky a mohla bych ke poslouchat celý den.
Když konečně skončila hodina, šla jsem na záchod. Tom mi ještě přesně popsal kde to je a já jsem utíkala. Přišla jsem tam. U zrcadla stály typické namyšlené holky co se malovaly a pomlouvaly. Když jsem ale vešla dovnitř všechny přestalo něco dělat a koukali se na mě. Prohlíželi si mě, jakobych tady nepatřila. Opatrně jsem je obešla a šla do kabinky. Poslouchala jsem celou jejich konverzaci.
Bavily se o mě. Asi jim nedošlo, že to jde slyšet. Říkali si jaké hadry nosím, že jsem musela přijít z venkova a že nejsem normální. Taky, že ti nemám co dělat a už vůbec ne na téhle škole. Snažila jsem se to ignorovat ale když už to bylo moc, vyšla jsem naštvaná z kabinky a jednu z holek "omylem" žduchla když jsem procházela kolem nich.
Anastazie: ,,AU?!"
Zařvala a podívala se na mě. Ignorovala jsem je a normálně si myla ruce.
Alex: ,,Hele holčičko něco si vyjasníme. Ty tady nemáš co dělat-"
Ali: ,,Drž hubu jo? Nikdo není na ty tvý řeči zvědavý"
Řekla jsem uraženě. Usušila jsem si ruce a jen koutkem oka jsem viděla, jak na mě všechny 4 s otevřenou pusou čumí. Bez jediného dalšího slova jsem se sebrala a odešla. Cítila jsem se jako nová. Nikdy jsem tohle takovému typu holek neřekla. Nevím kde se ve mně vzalo to sebevědomí to říct, ale jsem za to ráda.Do třídy jsem se vrátila s úsměvem na tváři. Tom si mě chvíli pozoroval a pak něco řekl.
Tom: ,,Co jsi tak vysmátá?"
Ali: ,,Ale...jen pár holek na záchodě"
Mrkla jsme na něj a půjčila si jeho sluchátko co leželo na lavici. Zakoukala jsem se do knížky a viděla jsem jak na mě Tom s úžasem kouká. Jen jsem se pousmála a snažila se soustředit na učebnici.15:29
Škola byla u konce. Všichni se balili a já si tentokrát dávala pozor na penál, i když mi ta chvilka s dotyky rukou až tak moc nevadila.Když jsme měli s Tomem zabaleno, vyšli jsme ze třídy kde jsme narazili na Marka. Tentokrát jsem do něj ale nebouchla a setkali jsme se jako normální lidi. Kluci si zase udělali pozdrav a Mark se otočil na mě s nastavenou rukou. Nechápala jsem co po mně chce.
Mark: ,,Podej mi ruku, naučím tě to, když teď patříš mezi nás"
Dodal a já teda opatrně nastavila ruku. Ladnými pohyby mi ukazoval jak to mám dělat. Sahal na mou ruku tak něžně, aby mi nijak neublížil. Byl to příjemný pocit.Mark: ,,Chápeš?"
Ali: ,,Ne"
Řekla jsem s úsměvem a oba dva se zasmáli. Tom nás dva vzal za ramena a vyšli jsme ze školy. Venku jsem viděla ty 4 holky a každá měla jednoho kluka. Když mě uviděla ukázali na mě a všichni 4 kluci se ke mně seběhli.
Tom: ,,Co- proč na nás běží?"
Ali: ,,Spíš na mě"
Řekla jsem. Mark s Tomem se na mě nechápavě podívali ale hned pak dávali pozor na ty kluky. Postavili se přede mně a tím udělali lidský štít. Moc jsem přes ně neviděla ale slyšela jsem moc dobře.Mark: ,,Nějaký problém?"
Jake: ,,Tvá holka si otvírala hubu na tu mou"
Řekl s hnusným tónem. TVÁ HOLKA?!
Mark: ,,Není to moje holka-"
Lucas: ,,To nám je jedno"
Řekl jiný kluk.
Jake: ,,Uhněte a nebudete mít problém"
Tom: ,,Víte, že jsme u školy a k tomu všemu by jste ublížili holce?"
Řekl provokativně. Všichni čtyři se na sebe podívali a pak pomalu odsouvali pryč. Kluci mi pak uvolnili výhled a jeden z těch kluků mi ukázal pěst. Trochu jsem měla strach, ale když mám ty dva při sobě, nemám se čeho bát.
Ali: ,,Díky"
Řekla jsem oběma. Mark mě vzal za ruku a oba se mnou rychle šli pryč od té skupinky.Nenavazovala jsem žádný oční kontakt jen jsem prošla společně s klukama. Každý mě držel z jedné strany a nikdo na mě nemohl. Byla jsem v bezpečí.
Mark: ,,Asi nám nechceš říct co se stalo"
Řekl Mark když už jsme byli bezpečně daleko od nich.
Ali: ,,Prostě mě provokovali tak jsem jim řekla svoje"
Odpověděla jsem a koukala se do země.
Tom: ,,Hej příště si jich nevšímej-"
Ali: ,,Jo ale prostě mě už sere jak mě všichni bezdůvodně pomlouvají a nadávají mi"
Skočila jsem Tomovi do řeči a podívala se se slzama v očích na Toma. Snažila jsem aby nešli vidět tak jsem si je rychle otřela a opět koukala do země.
Tom: ,,Promiň..."
Ali: ,,To nic"
Řekla jsem a už se uklidnila. Mark mě zase objal z jedné strany a Tom z druhé. Usmála jsem se a užívala si jejich přítomnost.Ali: ,,Díky kluci...nevím kde bych bez vás skončila"
Řekla jsem když jsme skončili opět u mého domu. Oba se jen usmáli a objali mě. Vešla jsem do domu a prozkoumala ho, pokud se někde neskrývá zase další naháč. Nikdo nebyl doma. Ani máma. Celý dům pro sebe a já toho využila. Jelikož jsem pořád nová, prozkoumala jsem ho úplně všude. Vím přesně kde co je a dokonce jsem zjistila, že máme vířivku! Nemáme jí venku což je ještě lepší! Aspoň jí můžu využít i k jiným účelům....Máma to ale nesmí vědět. Nerada bych aby se tam koupal nějaký nemytý starý bohatý bezdomovec, kterého si máma zase přitáhla do domu, tak jako vždycky. I když jsem si myslela, že se máma třeba tady změní, nezměnila se.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...