24.

108 4 0
                                    

                      ~KAPITOLA 24.~

11. Května 7:46
Přišla jsem tentokrát do školy. Rozhodla jsem se, že už jsem připravená. Tom a Mark vypadali spokojeně, stejně tak já. Smáli jsme se cestou do školy. Bylo to super.

Vešla jsem do školy a všichni najednou utichli a koukali se na mě. Přišlo mi to dost divný. Koukala jsem se do země. Nedělalo mi to moc dobře, když na mě všichni koukali.
Tom: ,,Co se děje?"
Šeptl ke mně.
Ali: ,,Nemám ponětí"
Řekla jsem. Najednou jsem uviděla naproti Tonyho.
Tony: ,,AAAA tady je naše nová hvězda. Gratuluju, jsi nejslavnější na naší škole"
Řekl a obešel mě. Pak mě plácl po zadku a Mark se na něj málem hned vrhl. Zastavila jsem ho a šla ke svým skříňkám.

Peter: ,,Hej ty máš fakt sexy kozy"
Šeptl mi někdo do ucha. Zděšeně jsem se na toho člověka podívala. On se oblízl a koukal se mi na prsa. Zavřela jsem skříňku a odešla. Najednou se přede mnou všichni postavili a ptali se mě na různé otázky ale zejména mi říkali jaké fantastické dudy mám a nebo že má prdelka je k nakousnutí. Tom mě vzal za ruku a šel se mnou do třídy.

Ali: ,,Asi je to tím videem"
Řekla jsem. Tom se na mě nechápavě podíval, tak jsem mu ukázala to video z párty. Tom vypadal nejdříve zděšeně ale pak byl nasraný.
Tom: ,,Já jim rozbiju hubu!"
Řekl a vstal ze židle. Rukou jsem mu sáhla na rameno a posadila ho zpátky.
Ali: ,,Hele dobrý jo? Co jednou přijde taky odejde ne?"
Řekla jsem pozitivně a zazvonilo na hodinu. Snažila jsem se soustředit na učení a ne na ty zmrdy. Moc mi to ale nešlo, když mi během hodiny posílali různé dopisy. Tom to vše sledoval a vypadal, že jim opravdu každou chvilkou dá přes hubu, já ho ale vždycky svým pohledem uklidnila.

Každou přestávku za mnou šel nějaký kluk nebo holka a buď mi začali nadávat jaká děvka jsem a nebo mi chválili postavu nechutnými slovy. Tom mě vždycky ubránil, čehož jsem si opravdu vážila. Nechápala jsem ale, proč z toho udělali takové haló. Vždyť jsem byla jen v plavkách a byla vedle i Lily. Proč nejsou takoví i na ní? Opravdu mě to zajímalo, tak jsem jí napsala. Ona mi ale dala jen zobrazeno. Jakoby na mě byla naštvaná. Vůbec jsem nepochopila proč.

13:20
Byl čas oběda a všichni na mě zase čuměli. Tom se postavil přede mě a vedl mě ke stolu, kde už seděl i Mark. Byl dost znepokojený.
Mark: ,,Co se děje? Proč na ní všichni tak čumí?"
Tom: ,,Tys neviděl to video co?"
Mark zavrtí hlavou a já vytahuji mobil, abych mu to mohla ukázat. Když se na to díval, nemohl jsem si povšimnout, jak se jeho ruka agresivně mění v pěst. Měl v sobě dost vzteku, stejně tak jako Tom. Obávala jsem se, že je oba najednou nezvládnu uklidnit.
Mark: ,,A co je na tom? Vždyť jsi byla jen v plavkách"
Ali: ,,To já právě vím! Nechápu co řeší"
Řekla jsem otráveně a podívala se na skupinku kluků, co seděli vedle nás a ukazovali mi gesta typu: vykuř mi ho
Pojďme jebat
Olízám ti jí
A tak dále. Bylo to opravdu nechutný a tak tak jsem se dotkla jídla, aniž bych nezvracela.

Mark mě pod stolem uklidňoval svou nohou, kterou jezdil nahoru a doků po mém lýtku, a Tom mě uklidňoval tím, že mi pod stolem držel pevně ruku a palcem mi jí hladil. Bylo to od nich opravdu milé. Taky jsem ráda, že to vše dělali tak, aby si toho ten druhý nevšiml. Hodně mi tím vynahradili práci.

15:30
Konečně skončila škola a já rychle šla ke skříňkám a ven ze školy. Toma a Marka jsem ještě neviděla, tak jsem trochu odstoupila dál a čekala na ně. Najednou mě někdo zavolal.

Lily: ,,ALI!"
Zařvala a já se na ní otočila. Usmála jsem se a ona mě utíkala obejmout.
Lily: ,,Strašně mě mrzí co se teď děje"
Řekla uklidňujícím hlasem.
Ali: ,,Děkuju ale...ty jsi na tom videu taky, proč tě tak nehrotí jako mě?"
Lily: ,,Protože mě už v plavkách znají. Věř mi, zažila jsem to co ty ale v horším"
Bylo mi jí líto, tak jsem jí objala. Když jsem uslyšela otevírání dveří, rychle jsem jí odstrčila a šla ještě dál od školy. Slyšela jsem za mnou kroky v běhu a když jsem se otočila, z každé strany mě obklopil Mark a Tom. Byli jako mí bodyguardi. Líbilo se mi to.

Doprovodili mě domů a já jsem jim poděkovala a objala je. Mark mi při obejmutí stiskl zadek. Ano bylo to sexy, ale hodně si zahrával. Poté jsem vešla do domu a šla rovnou do pokoje. Odhodila jsem si tašku a ztišila všechny sociální sítě. Potřebovala jsem se odreagovat, tak jsem si zahrála minecraft s online friendy. Řekla jsem jim cca co se stalo. Neřekla jsem vše a ani jsem to neřekla přesně ale v podstatě to mělo stejné jádro. Všichni mě ale podpořili a říkali, co jednou přijde, taky zase odejde. Souhlasila jsem a šli jsme hrát skywars.

17:42
Ali: ,,Jsme dobří Suzie"
Suzie: ,,Já vím"
Řekla a zasmála se. Podívala jsem se na čas a vytřeštila oči. Za chvíli musím být u toho psychiatra! Ani přesně nevím kde to je! Rychle jsem se se všema rozloučila a šla se oblékat. Nevěděla jsem co si mám dát ma sebe, tak jsem si vzala upnuté černé džíny a oversized tričko. Mobil a ostatní věci jsem si nastrkala do kapes a vyšla. Podívala jsem se na adresu a hledala si spoj autobusů. Naštěstí pro mě tam přesně něco jelo. Čekala jsem tedy na zastávce.

17:57
Vešla jsem do pěkné budovy a šla nahoru do schodů. Viděla jsem čekárnu, kde nikdo nebyl. Šla jsem tedy za recepční.
Ali: ,,Dobrý den jsem tady objednaná-"
??: ,,NEVIDÍTE ŽE NĚCO DĚLÁM?!"
Vyjela po mě, čímž jsem se trochu lekla.
??: ,,SEDNĚTE SI A ČEKEJTE NEŽ BUDETE NA ŘADĚ!"
Zařvala naštvaně a věnovala se zase své práci. Nechápu co se mnou měla za problém. Normálně jsem se s ní bavila. No hold někteří lidi jsou takoví.

Sedla jsem si tedy a četla si nějaký leták. Nevěděla jsem pořádně ani o čem to je, ale bylo to zajímavé čtení. Aspoň jsem tím nějak zabila čas.

...

Lůnas: ,,Takže další sezení máme přesně za týden"
??: ,,Dobře děkuji moc na shledanou"
Řekla nějaká paní a rozloučila se i se mnou.
Lůnas: ,,Tak pojďte"
Řekl a podíval se na mě. Odložila jsem leták a vešla tedy do dveří. Přišla jsem do obrovské místnosti. Hned přede mnou byla postel a vedle ní stůl. Naproti postele bylo křeslo. Hádám, že vím přesně kde kdo sedí.
Lůnas: ,,Tak posaďte se nebo si lehněte, je to na vás"
Řekl když si sedl do křesla. Pomalu jsem si šla sednout na tu postel. Byla ale tak pohodlná, že jsem se rozhodla si lehnout.

Lůnas: ,,Takže ze všeho nejdřív bych se rád představil. Jsem doktor Lůnas, a vy?"
Ali: ,,Ali Aversnová"
Lůnas: ,,Dobře...mohu vám říkat Ali?"
Ali: ,,Klidně"
Řekla jsem. Lůnas je dost zajímavé jméno...nebo příjmení? Nevím.
Lůnas: ,,Tak...pokud se do toho chcete hned pustit, můžeme začít. Mám vám pokládat otázky, nebo chcete vykládat sama?"
Ali: ,,Asi bude lepší když sama"
Řekla jsem a nadechla se.
Lůnas: ,,Dejte si na čas. Jste můj poslední zákazník, takže máme času kolik jen budete chtít"

Ali: ,,Dobře...takže nedávno jsem se tady přistěhovala a za tu krátkou dobu co tady jsem se toho dost stalo"
Řekla jsem a slyšela jen psaní do nějakého deníku.
Lůnas: ,,Pokračujte"
Ali: ,,No...ze všeho nejdřív jsem poznala dva úžasné kluky se kterýma asi tak chodím...najednou"
Lůnas: ,,Ehm dobře"
Zakašlal.
Ali: ,,A s jedním z nich jsem byla těhotná. Včera jsem šla na potrat a když jsem se dozvěděla, že jsem těhotná, dostala jsem záchvat. Nikdy předtím jsem ho ještě neměla."
Lůnas: ,,A můžete mi ho popsat?"
Ali: ,,No...najednou jsem se octila ve tmě. I přesto, že jsem měla otevřené oči, jsem viděla tmu. Vůbec nic jsem neslyšela. Byla jsem úplně v tranzu a zachránil mě z toho vlastně jeden z...mých přítelů"

Lůnas: ,,Hmm...ještě něco?"
Ali: ,,No...kromě toho, že jsem byla na párty málem znásilněna a měla jsem příšernou kocovinu, asi nic moc"
Zasmála jsem se, i když to k smíchu vůbec nebylo.
Lůnas: ,,Páni...no co se týká toho záchvatu, tohle je přirozený záchvat. Pokud chcete, mohu vám na to předepsat prášky ale věřte mi, že by se to už nemělo opakovat. V vašem věku se to neopakuje. Kdyby jste byla starší, to je něco jiného"
Ali: ,,Takže myslíte, že je to normální?"
Zeptala jsem se nejistě.
Lůnas: ,,Samozřejmě. Ve vašem případě je to zcela normální. Divil bych se, kdyby jste ten záchvat spíše neměla"
Ali: ,,Oh..."
Lůnas: ,,A co se toho potratu týče, máte z toho nějaké trauma?"
Ali: ,,Ani ne...spíš naopak. Vůbec mě to nebolelo a zrelaxovala jsem se tam"
Lůnas: ,,Tak to je jen dobře...a co ti dva kluci?"

•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•Kde žijí příběhy. Začni objevovat