~KAPITOLA 20.~
Parová: ,,Dobře....takže jste kondom neměli že?"
Zeptala se a jela s tou židlí ke stolku, kde odložila ty papíry. Opět si je vzala a čekala na mou odpověď. Já jen zakroutila hlavou. Ona si pak něco zapsala.
Parová: ,,A on nemá nějaké pohlavní nemoci?"
Nechápavě jsem se na ní podívala.
Parová: ,,Jako HIV, AIDS?"
Ali: ,,Oh no já...nevím"
Odpověděla jsem, když jsem to konečně pochopila.
Parová: ,,No...bylo by dobré, kdyby si udělal testy. Klidně ho můžu po vás vyšetřit ale museli by jste se rychle rozhodnout. Přece jen mám další klienty a nerada je nechávám čekat"
Ali: ,,Jo jasně to plně chápu"
Parová: ,,No každopádně vy by jste žádnou nemoc mít neměla...prohledala jsem vás a udělala i pár testů. Až se ukážou výsledky, zavolám vám"
Ali: ,,Mhm dobře"Parová: ,,A jak dlouho už víte, že jste těhotná?"
Začala se mě opět ptát. Připadala jsem si jak na nějakém výslechu u policajtů.
Ali: ,,No...test jsem si udělala dnes ale s Markem jsem naposled...v pátek?"
Řekla jsem trochu nejistě. Ona si to zase zapsala do těch papírů. Nevím co to je. Jestli to je nějaký formulář o mě a mé vagíně...nemám ponětí.
Parová: ,,A nepila jste na to nějaký alkohol nebo tak že?"
Ali: ,,No vlastně...včera jsem byla na večírku a trochu jsem to přehnala"
Kurva.
Parová: ,,Jak trochu?"
Ali: ,,No...dala jsem si pár skleniček vodky a pak si to už nepamatuju"
Pamatuju si to ale nechtěla jsem jí už nic o tom říkat.
Parová: ,,No...naštěstí to dítě nechcete...uvidíme, zda to bude mít nějaké následky či ne"
Řekla a zase si to zapsala do těch zasraných papírů.Ali: ,,Jako...následky pro mě nebo pro to dítě?"
Parová: ,,Pro oba"
Řekla úplně klidným hlasem. Strachem jsem polkla a pozorovala jí, co bude dělat dál.
Parová: ,,Dobrá...můžu vás objednat do jedné úžasné nemocnice, kde vám udělají potrat, chcete?"
Ali: ,,Ano!"
Řekla jsem šťastně. Konečně něco dobrého.
Parová: ,,Dobrá...zavolám vám, až budou výsledky jak vašich testů, tak doba objednání"
Mile jsem poděkovala a seskočila z postele. Šla jsem do místnosti, kde seděla sestřička a vyřizovala.Parová: ,,A jak říkám...teď se ještě domluvte s přítelem o jeho kontrole. Opravdu to moc času nezabere a aspoň si budete na 100% jistí"
Ali: ,,Jo popovídám si s ním o tom"
Řekla jsem a usmála se.
Ali: ,,A ještě jednou děkuju"
Řekla jsem když jsem odcházela do čekárny za Markem. Když jsem se tam objevila, Mark okamžitě vstal a šel ke mně. Vypadal dost vystrašeně.
Mark: ,,Tak co?"
Ali: ,,Všechno je v pořádku. Dělala jsem si testy a uvidíme jaké budou"
Mark: ,,Oh...tak to je skvělý!"
Ali: ,,Jo akorát...prosím nech si udělat ty testy taky"
Mark: ,,Počkat co?"
Udiveně se na mě podíval. Chtěla jsem mu to vysvětlit ale v čekárně na nás všichni zírali. Zatáhla jsem ho zpátky do místnosti, kde byla gynekoložka i sestřička.Parová: ,,Oh...takže chcete udělat ty testy?"
Zeptala se nás, když jsme vešli dovnitř. Mark se na něj podívala a já mu hodila psí oči. Zapůsobilo to.
Mark: ,,Ano"
Odpověděl.
Parová: ,,Výborně! Tak pojďte prosím"
Řekla a otevřela dveře do vyšetřovacího pokoje. Mark tam pomalu vešel a když se zavřeli dveře, já šla do čekárny a čekala. Lidi po mě čuměli jako na nějakou nevítanou osobu. Nechápala jsem co se mnou mají za problém.Mark
Vešel jsem do té místnosti, kde to vypadalo celkem mile a pěkně. Lehl jsem si na postel a čekal, co bude chtít.
Parová: ,,Tak...ještě jste si testy nedělal tak hádám?"
Mark: ,,Uhm...bohužel ne"
Odpověděl jsem.
Parová: ,,V pořádku...takže vše vám vysvětlím ale hlavní je, aby jste byl v klidu ano? Nebojte se"
Mark: ,,Já se nikdy nebojím"
Řekl jsem se smíchem.16:00
Parová: ,,Tak a je to....můžete se obléct"
Řekla po chvíli. Rychlostí blesku jsem se oblékl a poděkoval, že mě vůbec vzala.Vyšel jsem z té místnosti a chtěl jít za Ali, ale ta gynekoložka mě ještě zastavila.
Parová: ,,Hele...chci se vás na něco zeptat ale odpovězte mi po pravdě ano?"
Mark: ,,Dobře?"
Odpověděl jsem trochu nechápavě.
Parová: ,,Neznásilnil jste doufám slečnu Aversnovou"
Mark: ,,COŽE?! Ne ne ne ne...."
Začal jsem se smát.
Mark: ,,To bych nikdy neudělal. Proč si to myslíte?"
Parová: ,,No...přece jen je tu lehký věkový rozdíl a vy jste velmi statný muž. Vám by se asi těžko někdo ubránil"
Řekla ale se smíchem.
Mark: ,,Nebojte opravdu přísahám, že jsem jí neznásilnil"
Parová: ,,Dobře...tak, vše je hotovo a můžete jít"
Usmála se a tleskla rukama. Já jí ještě poděkoval a šel do čekárny za Ali.Ali: ,,Tak co?"
Ptala se mě hned co jsem vešel. Neodpověděl jsem jí, jen jí vzal za rameno a řekl všem v čekárně na shledanou. Když jsme byli venku, řekl jsem jí, že se výsledky dozvím do několika hodin. Zavolal mi gynekoložka sama.
Ali: ,,Jo tak to mám stejně"
Odpověděla. Vypadala trochu smutně. Chápu jí. Dost si toho za poslední dobou zažila a zřejmě jí to moc nezlepšuju.
Mark: ,,Pojď....jdeme na ten kebab"
Řekl jsem jako velký brácha a zatáhl jí naproti, do toho stánku.......
Ali
Ali: ,,O MÚJ BOŽE MŇAM?!"
Zařvala jsem po prvním kousnutím do toho lahodného kebabu. Tahle chuť byla úplně nová a mega moc mi chutnala. Jak mi ten stánek mohl uniknout? Budu tam chodit častěji.Podívala jsem se na Marka, který se s chutí zakousl do kebabu. Usmála jsem se. Jsem mu tak vděčná za to co dělá. Ne každý by tohle všechno pro mě udělal. Kdybych řekla nějakému klukovi, že jsem s ním těhotná, určitě by mě nechal nebo by zdrhl. Nereagoval by jako Mark. To je na něj to krásný. Vypadá jako arogantní chlap, ale není to tak. Samozřejmě, že není perfektní ale to není nikdo ani já, ani Tom.
16:30
Přijeli jsme k mému baráku. Myslela jsem, že Mark už odjede ale kupodivu šel ještě se mnou. Otevřela jsem dveře a pustila ho dovnitř. Šla jsem do kuchyně pro nějaké pití, protože jsem měla neskutečnou žízeň. Od rána jsem nepila nic, jen skleničku vody. Nalila jsem džus do dvou skleniček. Když jsem se otočila, Mark už stál u stolu. Položila jsem na stůl jeho skleničku a napila.Mark: ,,Ali...chci ti jen říct že....že tě opravdu miluju"
Řekl z ničeho nic. Přestala jsem pít a usmála se na něj.
Ali: ,,Já tebe taky"
Řekla jsem a šla ho obejmout. Je jako medvídek. Celý mě zakryje a mě je tak hezky teplo a zároveň se cítím bezpečně.Ali: ,,Měla bych se kouknout na mobil, jestli už náhodou nevolala"
Přerušila jsem naše objetí a šla do mého pokoje. Vzala jsem mobil ze země a podívala se na něj. Nebyl tam zmeškaný hovor ale plno zpráv od instagramu? Nějak jsem se tím nechtěla zaobírat, tak jsem to nechala tak a přinesla mobil zpátky do kuchyně. Mark se na mě napjatě koukal a čekal na mou odpověď.
Ali: ,,Ještě nevolala"
Řekla jsem zklamaně. Mark si jen oddechl a opřel se o stůl.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...