~KAPITOLA 17.~
23:57
Ali: ,,Ty vole....tam je bazén!"
Řekla jsem celá mimo. Dala jsem si asi tak dvě lajny a několik skleniček vodky.
Tony: ,,No jo...jdeme tam"
Řekl a chytil mě za ruku. Vedl mě do skleněných dveřích a naboural do nich. Tak moc jsem se smála až jsem nemohla zastavit.
Lily: ,,Kam jdete?"
Přišla ke mě, taky celá slitá. Opřela se o mě div jsme málem obě neztratily balanc. Tony otevřel ty dveře a začal se svlékat. S Lily jsme se na sebe podívali a šli ven. Všichni ostatní se taky sebrali a šli k bazénu.Tony se už tam válel nahý. Lily neváhala ani sekundu a začala se taky svlékat. Dívala jsem se na ní jako na kokota.
Lily: ,,No tak jdeš taky?"
Řekla a svlékla si tričko. Všichni okolo nás udělali kolečko, a když viděli, že je Lily jen v podprsence, všichni si zapískali. Byli jsme středem pozornosti. Lily vešla do bazénu ale naštěstí měla spodní prádlo. Já jsem stála na místě a snažila se trochu orientovat co se děje. Viděla jsem všechno dvojitě.
Lily: ,,No tak pojď"
Tony: ,,No taaaak"
Povzbuzovali mě a přidalo se i publikum. Skandovali mé jméno. Nechtěla jsem to udělat a chtěla se otočit, když najednou z davu vyšel Tom.
Tom: ,,Ali co to děláš?"
Řekl naštvaným hlasem.
Ali: ,,Co? Já nic nedělám!"
Zařvala jsem na něj.
Tom: ,,Fajn to stačí jdeme domů"
Řekl a chytil mě za ruku. Já se ale vzepřela a vyklouzla jsem z jeho pevného stisku. Šokovaně se na mě otočil.
Ali: ,,Nejsi můj táta!"
Zařvala jsem na něj a všichni zařvali: uuuuuu
Tom byl už dost vytočený.
Tom: ,,Nebudu se s tebou kurva hádat"
Ali: ,,Nemáš mi co rozkazovat, TATI!"
Řekla jsem a všichni opět zopakovali to svoje uuuuuu.Začala jsem si sundávat šaty a Tom se nasíral ještě víc. Všichni mi začali tleskat a zase řvali uuuuu. Když už jsem byla jen v podprsence a kalhotkách, otočila jsem se zády k nim a vešla do bazénu.
Ali: ,,Jak se ti líbí tohle TATI"
Provokovala jsem ho a sedla si mezi Tonyho a Lily.
Tom: ,,Ali jsi sjetá jdeme"
Řekl a šel směrem k bazénu.
Tony: ,,Heeej! Stačí! Jasně dala najevo, že chce být tady s námi, tak si dej laskavě odchod!"
Všichni opět zopakovali to svoje uuuuu. Dělali to celkem často.Tom Tonyho ignoroval a podal mi ruku.
Tom: ,,Jdeme"
Řekl naposled. Já ale chtít nechtěla. Bavilo mě, když jsem byla středem pozornosti. Ještě k tomu to bylo pěkné drama.
Ali: ,,Ne!"
Vzepřela jsem se a ještě víc se do bazénu ponořila. Tom se nasral úplně a odcházel pryč. Tony mě objal z jedné strany a přitiskl si mě víc k tělu. Najednou jsem něco ucítila na m noze. Podívala jsem se dolů a Tony si tam normálně honil! A chtěl se udělat přímo na mě! Rychle jsem s sebou cukla ale Tony mě držel pevně.
Ali: ,,Nech mě být!"
Zařvala jsem a snažila se od něj dostat. Tom se blesku rychle otočil a běžel mě zachránit. Vlezl do bazénu i s oblečením a dal Tonymu velkou ránu do ksichtu. Všichni se nadchli a Tom mě vzal za ruku. Vyšla jsem s ním z bazénu.Všichni na mě zírali. To už se mi nelíbilo. Tom vzal při cestě mé šaty dost nasraně. Šli jsme úplně pryč z domu do jeho auta. Celí mokří. A já skoro nahá. Studem jsem seděla a neřekla ani slovo. Tom něco hledal v kufru. Pak přišel na sedadlo a pořádně třískl dveřmi. Podal mi ručník.
Ali: ,,Děkuju"
Řekla jsem a utírala se. Tom dýchal dost naštvaně. Jako nějaké zvíře co se chystá lovit. Neproběhlo ani slovo dokud mi nezabilo dost špatně od žaludku.
Ali: ,,Asi budu zvracet"
Rychle jsem řekla a vyšla z auta. Klekla jsem si na kolena na patník a blila jsem na silnici. Šlo to ze mě ven, úplně všechno. Najednou jsem na zádech ucítila hlazení.
Tom: ,,To nic...to nic"
Pošeptal mi do ucha a držel mi vlasy, aby se mi nemíchali mezi ty zvratky.Když už jsem vyblila úplně všechno, Tom mi pomohl se postavit a dojít do auta.
Tom: ,,Mám vzadu nějaké náhradní oblečení...zajdu pro to"
Řekl a šel do kufru. Já se svíjela na sedadle. Byla jsem promočená, celá zmrzlá a k tomu jsem měla úplně prázdný žaludek. Tom po chvíli vešel zpátky do auta a podal mi nějaké tričko a kalhoty. Byla jsem tak slabá, že mi pomohl s oblékáním.
Tom: ,,A je to...tady máš ještě deku"
Řekl a přikryl mě. Zabalila jsem se do ní a připoutala. Tom nastartoval auto a já jsem hned usnula. Byla jsem úplně unavená.Tom
Jel jsem k jejímu domu. Byl jsem na ní neskutečně vytočený ale po chvíli jsem si uvědomil, že za to nemůže. Je až moc hodná a nechala se ovlivnit těmi debili. Chová se tak jen k vůli alkoholu. Zítra určitě bude mít dost silnou kocovinu. Doufám, že na ní její máma dohlídne. V horším případě, bych na ní dohlídl já.Přijeli jsme k jejímu domu. Kouknul jsem se na ní. Je tak roztomilá když spí. Nechtěl jsem jí budit, tak jsem potichu vzal její šaty a kabelku a potichu jsem vzal do náruče i jí. Přišel jsem k baráku a zazvonil. Po pár minutách mi otevřela její matka. Nechci být nějaký zlý, ale nevypadala zrovna dvakrát nejlíp. Jakoby snad celý den spala.
Máma: ,,Oh...Tome!"
Zařvala a já jí hned utišil. Pohledem jsem ukázal na Ali, která mi sladce spinkala v náručí. Její máma to hned pochopila a pustila mě dál.Položil jsem jí do postele v jejím pokoji. Šaty a kabelku jsem jí přehodil přes židli, a chvíli jí pak pozoroval. Její matka přišla do pokoje taky.
Máma: ,,Můžu se zeptat, co se stalo?"
Řekla potichu a já kývl. Přikryl jsem Ali a vyšel s její mámou z pokoje. Vypadalo to, že se o ní opravdu bojí.
Tom: ,,Šli jsme na párty no a...trochu více si to tam užila"
Nechtěl jsem to úplně hodit na ní. Přece jen to není její chyba, že je Ali v takovém stavu.
Máma: ,,Oh bože...doufám, že si vzala jen alkohol?"
Tom: ,,To nevím...nebyl jsem s ní celou dobu-"
Máma: ,,TOME! Ali je mladá a hloupá, neví co dělá!"
Tom: ,,Já vím je to má chyba omlouvám se...měl jsem s ní být pořád"
Kouknul jsem se na zem. Věděl jsem, že je to také má chyba a strašně mě to žralo uvnitř. Neměl jsem chodit za mýma kámošema vůbec chodit.Máma: ,,Já to chápu...taky jsi mladý a chtěl sis užít i sám"
Dodala po nějaké chvíli ticha. Se slzami v očích jsem se na ní podíval.
Máma: ,,A víš co? Vlastně to je dobře, že takhle skončila! Aspoň do příště ví, že tohle nemá dělat!"
Řekla, aby mě trochu utěšila. Pak mě obejmula. To jsem trochu potřeboval.
Máma: ,,Neboj se....pár dní nepůjde do školy, vyspí se z toho a bude zase v pohodě jo?"
Řekla a chytla mě za ramena. Kývl jsem hlavou a pak jsme oba šli ke dveřím.
Máma: ,,Děkuju"
Řekla a já se na ní jen usmál. Byl jsem z toho celý v šoku, takže jsem neměl ani náladu mluvit.Přijel jsem k mému domu, kde už všichni spali. Dal jsem si rychlou sprchu a hned potom si šel lehnout. Tohle byl náročnej den...zítra do školy se mi opravdu nechce. Asi si napíšu omluvenku a podívám se třeba na Ali. Uvidím jak mi bude a jak se budu cítit. Ještě předtím, než jsem ale usnul jsem se podíval na mobil. Byl tam zmeškaný hovor od Marka. Hned jsem mu zavolal a sednul si.
Mark: ,,Tome?"
Tom: ,,Ano? Volal jsi mi tak-"
Mark: ,,Je Ali v pořádku?"
Přerušil mě. Přišel mi celkem vystresovaný.
Tom: ,,Jo akorát to trochu přehnala s alkoholem"
Mark: ,,Doufám, že tam s nikým nespala"
Tom: ,,Ne ne ne neboj...hele zítra ti to dořeknu ve škole jo? Jsem celkem unavenej"
Mark: ,,Dobře...tak čau"
Řekl a típnul to. Lehnul jsem si zpátky a trochu mě zarazilo, že se tak moc zajímal o Ali. Asi je to tím, že na té minulé párty jí málem někdo opravdu znásilnil...má jí rád. Ale ne tak moc jako já jí.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...