~KAPITOLA 10.~
7. Května 10:20
Jelikož začala sobota, moje tělo se rozhodlo, že si pospí o něco déle. Stejně jsem se nakonec vzbudila a nemohla už usnout. Abych trochu zabila čas, šla jsem se osprchovat a naplácat na sebe nějaký masky, krémy a další kraviny. Moje pleť byla svěží a já se tak taky cítila, ale nejen k vůli těm krémům. Na včerejšek nikdy nezapomanu...a vlastně ani na tu párty. Oba dva mě chtějí a já je chci taky! I když mě mrzí, že je tak nějak podvádím ale když se to nedozví, tak to nikomu neublíží!Vybrala jsem si nějaký cute a pohodlný outfit a vyšla z pokoje. V kuchyni nečekaně voněli palačinky. Divila jsem se, že máma umí vařit. Vždycky objednávala nezdravé jídlo z internetu. Sedla jsem si ke stolu a máma mi přisunula talíř s lívanci. Její úsměv jí rozzařoval tvář. Proč je tak šťastná?
Ali: ,,Je všechno v pohodě?"
Máma: ,,Jasně, proč by nemělo?"
Zasmála se a snědla kousek lívanců.
Ali: ,,Uhm...udělala si snídani, z ničeho nic a směješ se"
Máma: ,,To se nemůžu už ani smát?"
Hodila jsem na ní ironický pohled, a ona se hned rozmluvila.
Máma: ,,Dobře no...jde o to, že jsem dostala práci!"
Ali: ,,F-fakt?"
Máma: ,,JO! A dostanu za to celkem dost velké peníze takže...už doma neuvidíš nějaké starého úchyla"
Usmála jsem se a byla šťastná. Konečně máma přišla k rozumu a nemyslí jen na sebe. Nevím kde se to v ní vzalo ale ani to nijak neřeším. Jsem ráda za to, jaká je.Když jsem dojedla lívance a dopovídala si s mámou, chtěla jsem odejít ze stolu ale máma mě zastavila.
Máma: ,,Hele co kdybychom si pustili dneska nějaký film a ztrávili čas spolu hm?"
Šokovaně jsem se na ní podívala ale hned jsem se usmála.
Ali: ,,Jo, jasně ráda"
Odpověděla jsem a odešla. Šla jsem do svého pokoje a zapnula si počítač. Jak ztrávit lépe dopoledne než hraní nějakých fakt legendárních her. Nasadila jsem si sluchátka a válka mohla začít.12:45
Po opravdu hodně nadření jsem si sundala sluchátka a celá upocená se rozhodla jít do sprchy. Ještě předtím mi ale cinkl mobil. Podívala jsem se kdo mi píše a byl to Tom.Tom: můžu se dneska stavit?
Ali: jo jasně a v kolik
Tom: v kolik se ti to hodí
Ali: tak třeba ve 4?
Tom: oki budu tamNevím co chce ale zřejmě nějaké žhavé věci, tak jako každý kluk. Já ale nejsem zase na roztrhání zeo. Hezky si to budu rozdělovat, protože moje vagína nemá takovou kapacitu, aby zvládla dva penisy denně a do toho jsem byla panna. Měla bych si zajít ke gynekologovi....pro jistotu.
Když jsem byla ve sprše a přemýšlela nad mou ztrátou o panictví, uvažovala jsem jestli si vůbec Mark nasadil kondom. Nedalo mi to a musela jsem mu hned po sprše zavolat. Jde tady o hodně.
Mark: ,,Ano princezno?"
Zvednul to hned. Miluju když mi tak říká.
Ali: ,,Ahoj uhm...můžu s tebou mluvit?"
Mark: ,,Děje se něco?"
Ali: ,,No....to bude záležet na tvé odpovědi"
Mark: ,,Mám se bát?"
Ali: ,,Trochu..."
Mark: ,,Co se teda děje?"
Ali: ,,Když jsme to...spolu dělali tak....dal sis prezervativ?"
Mark: ,,......"Chvíli bylo ticho. Nevěděla jsem jestli se seknul nebo jestli vůbec slyšel na co jsem se ho ptala. Chvíli jsem čekala a pak jsem chtěla otázku zopakovat ale Mark mě přerušil.
Mark: ,,Ne..."
Ali: ,,Oh....uhm tak možná...můžu být těhotná-"
Mark: ,,A bereš antikoncepce?"
Ali: ,,Ne...ale třeba nejsme těhotná-"
Mark: ,,Hele promiň já na něj úplně zapomněl...každopádně mám ti koupit těhotenský test?"Trochu mě zaskočilo, že šel do toho tak po hlavě. Zároveň jsem ale byla ráda, že se Mark tak stará a hned se ptá. Fakt mu na mě záleží.
Ali: ,,No a nebude to brzo? Spali jsem spolu teprv včera"
Mark: ,,Tak já ti to koupím a můžeš si to udělat později"
Ali: ,,J-jo dobře..."Chvíli bylo ticho. Byla jsem z toho celá v šoku. Tohle pro mě bylo nové a nevěděla jsem co mám dělat nebo jak se mám chovat. O máminu pomoct nestojím. Je sice "nová" ale nechci poslouchat ty její řeči a to vyslýchání. Bez toho se opravdu obejdu.
Mark: ,,Hele, poslouchej mě. Jsem tu pro tebe. Všechno zvládneme ano?"
Ali: ,,Mhm"
Mark: ,,Kdykoliv, cokoliv mi zavolej nebo napiš ano?"
Ali: ,,Mhm....děkuju"
Mark: ,,Nemáš vůbec zač...já teď zajedu pro ten test a předám ti ho ju?"
Ali: ,,Dobře"
Mark: ,,Oknem nebo dveřmi?"Trochu jsem se tomu zasmála.
Ali: ,,Oknem prosím"
Mark: ,,Dobře...budu tam hned. Drž se a hlavně buď v klidu"Řekl a típl to. Snažila jsem se dát na jeho radu ale stejně mě to podmanilo. Na internetu jsem hledala různé rady a videa o těhotenství nebo o antikoncepcích. Celou dobu jsem se klepala a byla úplně mimo.
Za pár minut mi někdo zaťukal na okno. Hned jsem věděla kdo to je tak jsem ani neodhrnovala záclony a rovnou otevřela okno. Přivítala jsem Marka dovnitř a snažila se mu nedívat do obličeje, aby neviděl můj ubrečený ksicht. On se na mě ale nepřetržitě díval až nakonec ztratil nervy a vzal mě za bradu.
Chvíli si mě prohlížel, pak mě ale něžně objal. To mě rozbrečelo ještě víc. Nevím kde se u mě ta citlivost bere. Takhle jsem nebulela od 3 třídy na základce, když jsem zakopla o patník a narazila si nos.
Mark mě hladil po vlasech a do ucha mi šeptal:
,,Bude to dobrý"
,,Dej to ze sebe ven"
,,Všechno zvládneme"
,,Ššššš"Když mě konečně utěšil a já přestala, chtěla jsem se mu omluvit. Dělal, že to neslyšel a podal mi krabičku. Poděkovala jsem mu a krabičku schovala do koupelny.
Mark: ,,A ty jsi nedostala mensky?"
Ali: ,,No...mám je dostat tento týden"
Mark: ,,Hele není ještě všechno ztracený ju? Pojď sem"
Řekl zatímco ležel na posteli. Otevřel ruce, abych si mohla lehnout do jeho náručí. Já tak udělala a relaxovala jsem. Snažila jsem se být v klidu a nemyslet na to. Mark má přece pravdu. Všechno není ztraceno. Ani to není jisté, tak co vlastně řeším.Naklonila jsem hlavu tak, abych se podívala Markovi do očí. On se lehce otočil a usmál se.
Ali: ,,Zajdeš se mnou....ke gynekologovi?"
Opatrně jsem se zeptala. Mark na chvíli mlčel a vypadal zděšeně ale hned kývl hlavou. Usmál se a dal mi pusu na čelo. Opravdu ho miluju.13:42
S Markem jsme si ukazovali naše trapné fotky a vyprávěli vtipné historky z našich životů.
Máma: ,,Ali! Oběd!"
Slyšela jsem a vydechla jsem.
Ali: ,,Už budeš muset jít"
Mark: ,,A co kdybych tady zůstal než dojíš hm?"
Ali: ,,To bych radši nezkoušela...promiň"
Mark: ,,Aha!? To si beru osobně"
Řekl sarkasticky a uraženě vstal a šel k oknu. Otevřel ho a já jsem k němu přišla na rozloučenou.Mark se otočil a provokativně se usmál. Čekala jsem na pusu ale on pomalu vycházel bez ní.
Ali: ,,Aha? Jak chceš!"
Řekla jsem uraženě ale smála se. Zavřela jsem okno ale těsně před koncem mi tam přidal prsty. Svou silnou rukou otevřel okno a nakonec mi polibek na rozloučenou dal. Chvíli jsme se pak na sebe koukali, dokud mě máma zase nezavolala.
Mark: ,,Měla bys už jít papat"
Řekl a zmizel. Usmála jsem se a....šla papat.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...