~KAPITOLA 30.~
Celé prázdniny jsem se scházela s Markem a Tomem, přesně podle harmonogramu. Vycházelo mi to přesně na čas a oba dva se nikdy nesetkali. Prožila jsem s nimi opravdu nezapomenutelné zážitky, jako to, že jsem s Tomem šukala na záchodě, s Markem zase ve sprše a tak dále....samozřejmě to nebylo jen vždy o sexu. Zažila jsem i romantické chvíle s každým z nich a bylo to úžasné. S Markem jsem natočila video a moje sociální sítě začali růst počtem nových followerů. Tom mi zase ukazoval fotky z natáčení filmu a řekl, že ho přijali na roli spider-mana! Byla jsem tak šťastná, že mám kluky co jsou slavní. Samozřejmě by mi nevadilo, kdyby slavní nebyli. Jsou milí a v posteli? No to snad nejde ani popsat....
31. Srpna 14:30
Teď jsem byla s Tomem. Ležel, hlavu měl položenou na mém klíně a já ho hladila po vlasech. Zdál se mi dost zamyšlený a nemohla jsem se nezeptat.
Ali: ,,Nad čím přemýšlíš?"
Zeptala jsem se s úsměvem na tváři. Tom si povzdechl a vypadal dost smutně. Začala jsem být zmatená a doufala jsem, že mi nechce dát kopačky.
Tom: ,,Myslím si, že je na čase, abych ti to řekl"
Odpověděl vážným tónem a sedl si naproti mě. Dala jsme si nohy do tureckého sedu a napjatě poslouchala.Tom: ,,Měl jsem ti to říct dřív ale styděl jsem se za to..."
Řekl a podíval se dolů. Popadla jsem ho za krk a nastavila si ho tak, aby se mi díval do očí.
Ali: ,,Tome, můžeš mi říct cokoliv a ty to víš"
Promluvila jsem mu do duše a on se usmál. Úsměv jsem mu oplatila a pustila ho, aby mi to tedy řekl.
Tom: ,,Můj otec je silný alkoholik...začalo to od minulého roku, nejdříve to byly jen piva, pak to ale začal míchat s vodkou...no a teď..."
Viděla jsem jak Tomovi ztéká slza z oka. Chtěla jsem ho tak moc obejmout ale čekala jsem, až to dořekne celé.
Tom: ,,Celé prázdniny jsem si užil jen k vůli tobě! Kdybych tě neměl...nevím co bych si počal. Náš otec totiž začínal být agresivní, a vždy když mi volal jeden z bratrů znamenalo to, že chce někoho zmlátit ať už to byla máma, nebo můj nemladší bratr Paddy a já musel zasáhnout..."
Svěřil se a začal brečet úplně. Rychle jsem zasáhla a objala ho. Hladila jsem ho po zádech, aby se uklidnil. Tom se i tak musel vybrečet. Držel mě pevně kolem krku. Říká se, jak kluci nesmí být citliví a tak dále, ale mě to vůbec nevadí. Tom to potřebuje a já jsem tady pro něho.Když to vypadalo už lépe pustil se mě, a otřel si slzy.
Tom: ,,Promiň máš úplně mokré tričko"
Zasmál se a ukázal na má ramena.
Ali: ,,Mě je to jedno"
Odpověděla jsem s úsměvem a podala mu kapesník. Vysmrkal se a otřel si slzy ještě jednou.
Ali: ,,Pamatuj, že jsem tady pro tebe ano? Kdykoliv, kdekoliv!"
Řekla jsem mu a podržela ho za ruce. Usmál se na mě a přes jeho obličej mi děkoval. Chtěla jsem změnit téma a trochu ho rozveselit.
Ali: ,,Co kdybych udělala limonádu hm? Umím výborné limonády"
Řekla jsem a šla směrem ke dveřím. Tom se zasmál a jen se na mě díval.
Ali: ,,Hned jsem tady"
Řekla jsem a vyšla ze dveří. Šla jsem do kuchyně kde jsem si přečetla vzkaz od mámy. Ani jsem si nevšimla, že tady není. Stálo tam:Ahoj zlato
Dneska přijdu domů pozdě možná vůbec. Jsem u Eduarda doma a...no to víš nějaká romantika musí být. Nezapomeň si udělat jídlo a kdyby cokoliv tak zavolej
Pa a pusuKdyž jsem to četla, nechutně jsem se na to dívala. Eduarda poznala na té své Malorce. Zjistila, že bydlí tady poblíž a od té doby je s ním pořád. Opravdu, pořád! Pokaždé když přijde domů vypadal tak šťastně. Jakoby se všechny její problémy vyřešili. Bylo mi jasné, že s ním šuká ale jen když o tom přemýšlím je mi na blití.
Vytáhla jsem dvě skleničky a jeden skleněný džbán, do kterého naliju limonádu. Vzala jsem si speciální štávu a nalila do džbánu, jen trochu. Pak jsem nalila studenou vodu a z mrazáku vytáhla několik kostek ledu, které jsem do něj hodila. Nakonec jsem přidala pár borůvek, malin s jahod a jako třešnička na dortu, pár koleček citrónů. Malé skleničky jsem zabořila do sebe, abych toho nemusela tolik brát najednou. Do silnější ruky jsem vzala džbán a do druhé skleničky.
Přišla jsem do pokoje kde seděl Mark a byl na mobilu.
Ali: ,,Tady to je"
Usmála jsem se a položila to na stůl. Vytáhla jsem skleničky zvlášť a nalívala nám limonádu. Najednou jsem ucítila hřejivý pocit ze zadu. Mužské ruce obklopovali mel břicho a pomalu jelo nahoru na mé prsa. Plácla jsem je a otočila se ma Toma.
Ali: ,,Takže máme už lepší náladu co?"
Řekla jsem provokativně a skočila na něj. Ztratili jsme balanc a skončili jsme na posteli. Byla jsem na něm a oba jsme se smáli. Pak jsme ale přestali a Tom mi dával pramínky vlasů za ucho. Usmíval se a pak mě políbil. Najednou mu ale začal zvonit mobil. Jeho vyzvánění už poznám. Slezla jsem z něj a sedla si vedle Toma.Tom: ,,No?"
Čekala jsem co to bude. Modlila jsem se, aby to zase nebylo něco s jeho otcem.
Tom: ,,Jo...hned tam jdu"
Řekl zklamaně a já hned pochopila, že JE to něco s jeho otcem. Tom to zaklapl a podíval se na mě.
Ali: ,,Já vím....musíš jít"
Řekla jsem to za něj a Tom kývl. Dal mi pusu na rozloučenou a odešel. Povzdechla jsem si a vstala s postele, když mi najednou někdo zmáčkl zadek. Rychle jsem se otočila, div jsem neuskočila. MARK?!Ali: ,,MARKU! Co tu děláš?!"
Zeptala jsem se rychle a couvala. Mark šel pomalu ke mně chytil mě za boky.
Mark: ,,Nemůžu to už vydržet...každá minuta bez tebe je pro mě peklo"
Zašeptal a políbil mě. Je to milé ale co tu dělá tak brzo?! No...asi to nebude nikomu vadit když je Tom už pryč. Zavřela jsem tedy oči a políbila ho zpátky, když jsem najednou uslyšela otevírání dveří.Tom: ,,Promiň něco jsem si zapo-"
Rychle jsem odstrčila Marka a podívala se na dveře. Tom to viděl. Všechno to viděl. Stál, zamrzlý na místě. Nic neříkal. Nedal najevo žádné emoce. Celé jsem to posrala.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...