16.

130 5 1
                                    

                      ~KAPITOLA 16.~

21:29
Tom: ,,Páni....to bylo něco"
Povzdechl si, zatímco jsme vedle sebe nazí odpočívali.
Ali: ,,To určitě něco bylo"
Odpověděla jsem a oba jsme se tomu zasmáli. Najednou jsme uslyšeli klepání.
??: ,,Hej je tam někdo? Potřebujem tenhle pokoj. Všechny jsou obsazené"
Řekl nějaký mužský hlas. V pozadí jsem slyšela nějaké chichotání. Bylo mi jasné, že musíme už jít.

Tom: ,,Vydržte"
Řekl a oblékali jsme se. Podávala jsem mu jeho kousky oblečení. Tom byl už oblečený ale mě se nějak zapletli šaty. Byla jsem nervózní, protože nám tam začali bušet. Tom si toho všiml a hned přiklusal ke mně. Pomáhal mi je rozvázat.
Tom: ,,Ali, uklidni se ano?"
Řekl ale moc mi to nepomáhalo. Tom mě chytil za bradu a natočil si mě tak, abych se mu dívala přímo do očí.
Tom: ,,Uklidni se"
Řekl a chvíli mě takhle držel. To už mi opravdu pomohlo a já zmírnila svůj dech. Tom mi nasadil šaty na ramena a byli jsme hotoví. Chytil mě za ruku a vyšel z pokoje.

Naproti nás byli nějaká opilá holka a kluk. Ten už měl stojáka. Nešlo si ho nepovšimnout. Tom mě přitisknul více a rychleji jsme přidali na kroku. Věděl, že to jsou nějací debilové a nechtěl, abych se na ně ani podívala. Je tak ochranářský.

Přišli jsme dolů a já si vzpomněla na Lily.
Tom: ,,Hele někam si zajdu jo?"
Řekl a já kývla hlavou. Když odešel, začala jsem hledat Lily. Šla jsem do obýváku a hned jsem poznala, že je to ona. Seděla na gauči ještě se třemi kluky. Vypadalo to, že se opravdu bavili.
Ali: ,,Lily!"
Řekla jsem a ona se na mě podívala. Když mě poznala, vyskočila z gauče a pevně mě objala. Málem mě uškrtila jak moc mě mačkala.
Lily: ,,Už jsem myslela, že jsi odešla nebo co"
Ali: ,,Pfff nee"
Lily: ,,Hele s někým tě seznámím-"
Ali: ,,No já asi nechci-"
Má odpověď jí zřejmě nezajímala. Chytla mě za ruku a přivlékla ke gauči, kde seděli ti tři kluci. Jeden z nich vypadal celkem slibně a slušně, ale ty dva vypadali jako typičtí děvkaři.

Lily: ,,Kluci, to je moje kámoška Ali...to je ta nová"
Šeptla, jako bych to neměla slyšet, což se ale nepovedlo. Jen jsem jim zamávala. Jeden z těch děvkařů si mě prohlídl a oblízl se. Super. Druhý z nich si mě taky prohlídl ale jen se úchylně usmál. Ten slušný ale nejhezčí z nich, se jen usmál.
Filip: ,,Jsem Filip šťabajzno"
Tony: ,,Jsem Tony kočko"
Lucas: ,,A já jsem Lucas"
Představili se postupně všichni tři. Velmi originální pozdravy.

Lily: ,,Tak pojď"
Řekla a zatáhla mě na gauč. Všichni tři se trochu odsunuli, aby jsme se tam vlezli. Ten gauč byl ale dostatečně velký, takže jsem se v pohodě zmáčkli. Hned co jsem si tam sedla, jsem se ale necítila komfortně. Hlavně když mě z obou stran očumovali ti dva. Snažila jsem se je ale ignorovat a poslouchat Lily. Ta si to narozdíl ode mě náramně užívala. Pořád se smála a bavila se. Možná, že je i opilá těžko říct. Neznám jí ještě natolik, abych poznala, jestli se tak chová normálně nebo se už něčeho napila.

Najednou jsem ucítila ruku na mém stehně. Rychle jsem se otočila na Tonyho, který se pořád úchylně díval. Zamračila jsem se na něj a nohou otřásla, aby mi tu ruku dal pryč. On to ale nepochopil, právě naopak. Ještě víc mi stiskl stehno a rajcovně se pousmál. Tohle už bylo ale i pro mě moc. Zvedla jsem se a vymluvila na to, že musím na záchod. Lily vypadala, že jí to je jedno. Já jsem ale odešla bez váhání a hledala toalety. Naštěstí byla jedna volná na druhém patře. Zamkla jsem se a podívala do zrcadla.

Ali: ,,Co když jsem fakt těhotná?"
Řekla jsem si při pozorování mého obličeje v zrcadle. Uvědomila jsem si, že jsem dokonce spala s Tomem. Pokud jsem opravdu těhotná, nebude mít náš sex s Tomem dopad na to dítě? Ne to asi ne...uvažovala jsem nad dítětem, až jsem zapomněla na to s Tonym. Chtěla jsem si zajít co nejrychleji ke gynekoložce, tak jsem vzala mobil z kabelky a viděla několik zmeškaných hovorů od Marka. Asi jsem mu měla přece jen odepsat. Zavolala jsem mu zpátky, pro jistotu. Ani minutu jsem nečekala a už to zvednul.

Mark: ,,Můžeš mi do prdele vysvětlit, kde sakra jseš?!"
Zařval do telefonu.
Ali: ,,Pěkné přivítání"
Mark: ,,Ali to není kurva prdel! Kde seš?!"
Ali: ,,Proč tě to zajímá?"
Mark: ,,Ptal jsem se první"
Odfrkla jsem si.
Ali: ,,Na párty"
Mark: ,,Jaké párty?"
Ali: ,,Bože jsem tu s Tomem jo? Uklidni se-"
Mark: ,,Jak mám být klidnej, když jsi byla na poslední párty málem znásilněna?!"
Začal být opravdu agresivní i před telefon.
Ali: ,,Marku neboj dám si pozor ano? Proč tě to vůbec zajímá"
Mark: ,,Prostě...."
Chvíli bylo ticho a slyšela jsem jen dýchání.
Mark: ,,Bojím se o tebe. V pokoji jsi nebyla a mobil mi taky nezvedala"
Awww. Miluju ochrannářský kluky.

Ali: ,,Neboj se...jsem v pohodě jo? Tom na mě kdyžtak dává pozor"
Mark: ,,Dobře...ozvi se až přijdeš domů"
Ali: ,,Jasně....miluju tě pa"
Rychle jsem to ukončila a zkrášlila se. Pak jsem se párkrát nadechla a vydechla a pak vyšla ze záchodů. Prošla jsem kolem lidí co se cucali nebo blili. Párty se začínala vyvíjet ve velmi...ani nevím jak to mám popsat. Přišla jsem zpátky ke gauči, kde už Lily seděla na jednom z těch děvkařů. Hádám, že to byl Filip. Jen seděla, a kouřila cigaretu, kterou si navzájem potahovali. Bylo to spíše nechutný než roztomilý. Přišla jsem k nim a stála. Nechtělo se mi opět mezi ně rvát. Uvažovala jsem i, že od nich odejdu a půjdu najít Toma. Moje myšlenky přerušila Lily.

Lily: ,,Alii...kde jsi byla tak dlouho?"
Řekla celá vysmátá. Podle toho už poznám, že si něco dala. Ať už to byl alkohol nebo droga.
Ali: ,,Na záchodě"
Odpověděla jsem potichu. Pak jsem si sedla na skleněný stůl, přímo naproti nich. Koukala jsem se do země. Po chvilce jsem zvedla hlavu a podívala se na ty čtyři. Tony se mi koukal mezi nohy, takže jsem si je hned překřížila. Podívala jsem se na toho kluka vedle, který nás celou dobu sledoval. Dala jsem mu varovný výraz a modlila se, že ho třeba pochopí.

Lucas: ,,Dobře Tony to stačí"
Řekl hned potom, co jsem se na něj podívala. Opravdu to pochopil.
Tony: ,,Co je?"
Lucas: ,,Přestaň...jdi si za Ditou-"
Tony: ,,Ale no tak....Dita je pro mě mrtvá. Teď chci tuhle kočku"
Řekl a kouknul na mě. Já se jen nadechla.
Lucas: ,,Hele to-"
Lily: ,,Ali kouřila jsi někdy?"
Přerušila Lucase Lily. Všichni se otočili na ní a pak na mě.

Ali: ,,Ehm ne-"
Filip: ,,A kokoty?"
Zeptal se hned a všichni se zasmáli až na Lucase. Ten se jen mračil. Chápe, že mi tady není úplně komfortně. Ale měla jsem toho po krk. Pořád si se mnou zahrávali, protože věděli, že jsem slabší než oni. To skončilo. Chtějí si hrát? Fajn...budu si hrát. Opřela jsem se rukama o stůl.
Ali: ,,A tys už nějakou lízal, Filipe?"
Zeptala jsem se hrdě a všichni se na mě zděšeně podívali. Tohle ode mě asi nečekali. Dokonce i Lucas na mě čuměl s otevřenou pusou.

Tony: ,,Ty vole...teď tě dostala"
Řekl a bouchnul do něj. Filip se zasmál a s úsměvem se na mě podíval. Už konečně pochopil, že si taky umím hrát.
Lily: ,,Na...zkus to"
Řekla a podala mi cigaretu. Normálně bych jí odmítla, protože si nechci zkurvit život, ale chci jim ukázat, že nejsem nějaká lehká děvka. Vzala jsem si to a bez žádného tutoriálu si potáhla. Hned potom jsem se zadusila, a všichni se začali smát.
Tony: ,,Musíš to vypustit ven víš? Takhle"
Řekl a vzal mi cigaretu z ruky. Názorně mi to ukázal.

Všichni mu zatleskali a já jsem protočila očima.
Filip: ,,Doufám, že jsi lepší v kouření kokotů než v kouření cigaret"
Řekl a zase se všichni zasmáli.
Ali: ,,Ty to nikdy nezjistíš"
Řekla jsem s úsměvem.
Tony: ,,Ty vole ta ti dává"
Řekl mu a zase ho bouchnul. Filip si jen oblízl rty a podíval se na Lily.
Tony: ,,Hej...nechceš zkusit?"
Řekl potichu a vytáhl z kapsy sáček s kokainem. Vytřeštila jsem oči.
Ali: ,,Jsi debil?!"
Tony: ,,Prosím tě...jen to zkusíš...nic víc"
Řekl a opřel se o gauč. Lucas to zase celou dobu pozoroval, ale neřekl ani slovo.

Tony: ,,Lucasi...řekni jí, že je to dobrý"
Řekl a šťouchnul do něj. On se na mě obrátil a řekl: ,,Je to kurevsky dobrý"
A usmál se. Tohle jsem nečekala. Vůbec bych do něj neřekla, že šňupe. No, asi to nebude tak špatný ne? Přece jen jedna lajna mi nic neudělá.

•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•Kde žijí příběhy. Začni objevovat