~KAPITOLA 23.~
Mark: ,,Oh kurva Ali"
Vzdychal Mark zatímco jsem mu tvrdě kouřila penis. Byl opřený oběma rukama o zeď. Těžce dýchal. Líbilo se mi to. Dost mě to rajcovalo ale nemohla jsem s tím nic dělat. Teď jsem dělala dobře Markovi, to je hlavní.Když začal Mark dýchat rychleji, došlo mi, že se blíží k vyvrcholení. Začala jsem tedy kouřit rychleji. Mark nabíral na hlasitosti svých vzdechů, když najednou jsem ucítila, jak mi teplá tekutina teče přímo do krku. Polkla jsem to a vyndala si z pusy Markův penis. Ze zdola jsem se podívala na Marka. Vypadal dost vyčerpaně. Ani bych neřekla, že jsem ho udělala tak dobře.
Mark: ,,Já tě fakt žeru"
Řekl vší silou a pak si sedl ke mně ke zdi. Opřel o ní hlavu a dával si minutku klidu. Usmívala jsem se pohledem na něj. Má kunda začala vyšilovat. Skrčila jsem tedy nohy a snažila se nedát to znát. Tak či tak, nechci riskovat to, kdyby mě ojel nebo vyprstil hned po potratu.
Ali: ,,Chceš přinést vodu?"
Zeptala jsem se ho po chvíli. Mark kývl hlavou. Sebrala jsem se a šla pro sklenici a nalila vodu z kohoutku. Přinesla jsem jí Markovi a sedla si vedle něj. Určitě by na nás byl vtipný pohled.Když se Mark napil a trochu uklidnil svůj dech, otočil hlavu směrem ke mně.
Ali: ,,Copak?"
Usmála jsem se na něj.
Mark: ,,Teď je řada na tobě"
Ali: ,,Ne ne ne ne ne Marku-"
Zastavila jsem to ale Mark mi už rukou pomalu rozepínal kalhoty. Chytla jsem mu ruku a zastavila ho.
Ali: ,,Marku...ráda bych si taky udělala dobře, ale po tom potratu to není úplně...dobré"
Vysvětlila jsem mu to.
Mark: ,,Ale no tak...co se může stát, když ti tam strčím jen tři prsty-"
Ali: ,,MARKU!"
Mark: ,,Tak dva?"
On fakt zkoušel mou trpělivost ale líbilo se mi to. Zasmála jsem se tomu.Ali: ,,Markuuu"
Prosila jsem ho.
Mark: ,,Dobře..."
Řekl a dal ruku pryč, zpátky k sobě.
Mark: ,,Ale tak jeden by už mohl-"
Ali: ,,Marku!"
Zařvala jsem, ale vtipným tónem. Mark se zasmál a už toho nechal.
Mark: ,,Jen mi to nepřijde fér"
Řekl po nějaké době ticha.
Ali: ,,Hele...myslím si, že stačí ještě zítřek a potom už můžeme-"
Mark: ,,Dej si kolik času jen potřebuješ"
Uklidnil mě a pohladil mě po stehně. Usmála jsem se a políbila ho. Je tak roztomilej.15:42
Mark odešel domů a já byla doma sama. Navařila jsem si jídlo a všechno bylo celkem v pohodě. Nebylo mi ani špatně, vše probíhalo v klidu. Dala jsem si klidový režim, sedla si na gauč a dívala se na můj oblíbený seriál.Najednou mi přišla zpráva. Byl to Tom? Přečetla jsem si tu zprávu, ale dřív než jsem jí stačila dočíst celou, zazvonil někdo na zvonek. Odhodila jsem mobil a šla ke dveřím. Stál tam Tom, který se po mě hned vrhl.
Ali: ,,MHM! Počkej počkej počkej"
Zastavila jsem Toma a lehce ho odstrčila. Zamkla jsem dveře a podívala se na Toma.
Ali: ,,Co tady děláš?"
Tom: ,,Strašně mi chybíš..."
Řekl a hrál si s mými vlasy. Oh bože hned bych ho ojela.
Tom: ,,Chci tě...uvnitř mě"
Řekl a čekal na mou reakci. Co mám Tomovi říct?! Jaký důvod si najdu pro to, abych s ním nemusela jebat...a najednou mě to napadlo.
Ali: ,,Já tebe taky Tommy ale mám svou periodu"
Řekla jsem zklamaně.Tom: ,,A to asi vadí co?"
Zeptal se Tom opatrně. On by se po mě vrhl, i kdybych opravdu měla krámy? Hm...to cením.
Ali: ,,Ani vadí..."
Řekla jsem a usmála se na Toma.
Tom: ,,No a...nemůžeme si užít jinak?"
Ali: ,,Myslíš tím, jestli já nemůžu užít tobě co?"
Tom: ,,Možná...ale hele já bych tě tak moc dobře udělal-"
Ali: ,,Chápu..."
Nejradši bych mu řekla, že už jsem jedno péro kouřila. Dám vám radu. Nikdy nemějte dva kluky najednou, je to velká dřina nejen pro vás, ale i pro vaší kundu nebo pusu....
Nakonec jsem skončila jen s honěním jeho péra. Bylo to lepší, než abych mu kouřila. Možná si to tak neužíval ale stejně to bylo efektivní.
Tom: ,,Uhmm...Ali"
Zasténal a najednou se udělal. Stříklo mi to přímo do ksichtu ale naštěstí jsem předtím zavřela oči.
Tom: ,,Promiň!"
Uslyšela jsem hned a cítila na mém obličeji kapesník. Když už jsem na ksichtu nic neměla, otevřela jsem oči.
Tom: ,,Promiň zlatíčko"
Řekl a pohladil mě po tváři. Usmála jsem se, když jsem viděla Tomův ustaraný výraz.Tom: ,,Už po tobě nebudu nic takového chtít, pokud ti to nemůžu oplatit"
Ali: ,,Ne Tome to nemusí-"
Tom: ,,Já to chci!"
Přerušil mě. Je opravdu strašně milý. Ani si ho nezasloužím.
Ali: ,,Děkuju"
Usmála jsem se a Tom mě políbil.16:48
Ležela jsem na Tomově hrudi a koukala se na notebook na film. Hezky jsme se mazlili a bylo nám pěkně teplo. Velmi příjemný pocit. Tom mě hladil po vlasech a někdy mi do nich dal i pusu. Od toho potratu se zdá, že se vše přetočilo k lepšímu. Stejně si ale k tomu psychiatrovi zajdu.Tom: ,,Oh počkej"
Řekl, když mu zvonil telefon v zadní kapse kalhot. Trochu se prohnul, aby na něj dosáhl a já si sedla. Zvednul to a začal mluvit.
Tom: ,,Ano Harry?"
Harry? Že by nějaký kamarád?
Tom: ,,Už zase? A co Paddy je v pohodě?"
Paddy? Tady mi něco nehraje...
Tom: ,,Dobře, hned jsem tam"
Řekl a típnul to. Podíval se na mě a vypadal smutně. Pochopila jsem, že musí odejít.
Tom: ,,Promiň už musím jít"
Řekl mi a vstal z postele. Doprovodila jsem ho k hlavním dveřím a dala polibek na rozloučenou. No...pokud by mi to takhle vycházelo i s Markem, i s Tomem...mám celkem fajn život!19:12
Seděla jsem v posteli a psala si s Lily. Opravdu je to pravá kamarádka. Neřekla jsem jí sice o Tomovi a Markovi ale hodlám to udělat. Přece jen ji můžu věřit, než mé matce.Zaslechla jsem klepání. Zařvala jsem dále a ve dveřích se objevila má matka.
Máma: ,,Ahoj"
Řekla a zavřela za sebou.
Ali: ,,Ahoj?"
Odpověděla jsem nechápavě.
Máma: ,,Tak co...jak ses měla?"
Řekla a pomalu šla k mé posteli. Ne. Opravdu teď nemám náladu na povídání.
Ali: ,,Dobře mami můžu být sama?"
Máma: ,,Ale já se jen ptala-"
Ali: ,,Prosím"
Máma si povzdychla a usmála se.
Máma: ,,Dobře ale pamatuj, jsem tady pro tebe. Můžeš mi říct cokoliv"
Ali: ,,Jasně!"
Řekla jsem a pokračovala ve psaní. Když jsem uslyšela zavření dveří, oddechla jsem si a šla se osprchovat.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...