~KAPITOLA 11.~
Srkala jsem čínskou polévku s nudlemi, kterou tentokrát máma už opravdu objednala. Ani mi to nevadilo. Aspoň to je něco co se dá jíst a nemusím se zeblít hned po prvním soustu.
Když jsem se koukla na mámu, pozorovala mě. Opravdu....děsivě mě pozorovala. Jako bych něco udělala. Polkla jsem sousto a zeptala se.
Ali: ,,Uhm....v pohodě?"
Máma: ,,Samozřejmě....jen mě napadlo, jestli jsi tam nahoře neměla návštěvu?"
Řekla a opravdu, opravdu traumaticky se usmála. Tohle mě bude pronásledovat v nočních můrách.Ali: ,,Ne? Jak by se tam asi dostal"
Řekla jsem nervózně a zasmála se. V duchu jsem se modlila, aby to na mě nešlo znát. Máma je ale v některých chvílích opravdu chytrá. Doufala jsem, že to tahle chvíle nebude.
Máma: ,,Takže si tam mluvíš pro sebe?"
Ali: ,,No tak třeba hraju hry s kámoši nebo si volám..."
Máma: ,,Aha...dobře"
Řekla ale bylo mi jasné, že mi nevěří ani slovo co říkám. Stejně jsem se ale nepřestala snažit jí přesvědčit.Máma: ,,Když už jsme u těch návštěv...pozvala jsem dneska sousedy Fischbachovi"
Při uslyšení toho jména mi zaskočilo.
Ali: ,,Ehm k-koho?"
Máma: ,,Slyšela si moc dobře....přece tvého kamaráda ze školy no ne? Jeden z těch kluků co tě vždycky doprovází"
Přimhouřila jsem oči.
Ali: ,,Jak to víš-"
Máma: ,,Nějak slušně se obleč. Nechceme přece, aby si o nás pomysleli něco špatného ne?"
Řekla a zase se tak děsivě usmála. Pořád jsem na ní nevěřícně civěla a nevěděla co říct. Tohle bude noční můra.15:54
Chillovala jsem na posteli a scrollovala tik tok, když v tu mi přišla esemeska od Toma.
,,Jsem tady"
Přečetla jsem si rychle a vytřeštila oči. Ještě předtím než mohl cokoliv napsat jsem letěla ze schodů ke dveřím. Rychle jsem je otevřela, ani upravit jsem se nestihla. Tom stál ve dveřích s úsměvem na tváři a držel něco za zády.
Rychle jsem se na něj usmála a zatáhla ho dovnitř. Poté co jsem zamkla dveře, jsem ho chytila za ruku a táhla rychle do schodů. On byl ale nějaký postižený a pořád nás akorát zpomaloval. Otočila jsem se na něj co dělá.
Tom: ,,Je tam tvoje máma. Můžu jí pozdravit?"
Ali: ,,Ne teď se to nehodí-"
Řekla jsem a otočila se opět čelem k mému pokoji, bohužel nás má máma slyšela a vše se zesralo.Máma: ,,Ahooj....ty musíš být Tom, že?"
Když jsem jí slyšela mluvit, smutně jsem si oddechla a pustila Toma. Šli jsme spolu dolů po schodech. Tom se sice smál a chtěl zapůsobit, ale já jsem měla otrávený ksicht. Na tohle fakt nemám náladu.
Tom: ,,Ano....Ali vám o mně něco říkala?"
Zeptal se zatímco si potřásal rukou s mou matkou. Máma se na mě po jeho otázce otočila a šibalsky se usmála. To se mi vůbec nelíbilo.
Máma: ,,Ano...pořád o tobě mluví"Ali: ,,MAMI!"
Zařvala jsem na ní a vyhodila ruce do vzduchu. Máma na mě jen mrkla a pak si dál prohlížela Toma.
Tom: ,,Doufám, že jen dobré věci"
Řekl trochu nervózně. Než máma stačila cokoliv říct, vzala jsem ho opět za ruku a táhla ho do schodů. Tentokrát jsem ho držela pevně, takže mi nemůže utéct.
Tom: ,,Au!"
Zakňučel ale ignorovala jsem ho. Chtěla jsem od té čarodějnice utéct. Kdo ví co by se stalo, kdybychom tam zůstali přece jen o pár minut déle. Celý náš vztah by se mohl zhroutit jen díky jejím zasraným slovům.Zabouchla jsem za sebou dveře a pustila Toma. Ten si hladil svou ruku.
Tom: ,,Máš dost pevný ztisk"
Řekly a sedl si ma postel.
Ali: ,,Promiň...chtěla jsem jen utéct od mé mámy"
Řekla jsem provinile a sedla si vedle něj. Vzala jsem mu jeho poraněnou ruku a hladila mu jí za něj.
Tom: ,,Proč? Vždyť byla fajn"
Ali: ,,Fajn?! Ty mou mámu fakt neznáš..."
Řekla jsem a pokračovala v hlazení.Po chvíli mě Tom vzal za krk a políbil mě. Šokovaně jsem vytřeštila oči, ale po chvíli jsem je zavřela a vnímala jen jeho ústa. Cítila jsem, jakoby v mé puse byl ohňostroj. Bylo to tak příjemné. Jeho ruka na mém krku mě zase hřála a kontrolovala. Dělal si se mnou co chtěl.
Tom: ,,Miluju tě"
Šeptl mezi mezerou v našem cucání ale hned se k tomu vrátil zpět. Tentokrát intenzivněji a hruběji. To se mi líbilo ještě víc. Dával najevo svou dominanci. Zároveň byl ale něžný a "nevinný".Když už se to rozjíždělo naplno, zastavil to. Vytáhl něco zezadu a já celá nažhavená jsem se podívala co mi dal. Vytáhl malou kytku a čokoládu, ještě s nějakou krabičkou.
Tom: ,,Musel jsem ti to už dát...."
Řekl, aby vysvětlil to zastavení. Usmála jsem se a objala ho. Pak jsem si vzala ty věci a otevřela krabičku. Byl v ní nádherný náhrdelník s bílým srdíčkem. Tohle mi nikdo nikdy ještě nedal, jen tak.Znova jsem ho objala a pořád děkovala.
Tom: ,,Nemusíš děkovat...to je maličkost"
Řekl uklidňujícím hlasem.Ali: ,,Připneš mi ho?"
Zeptala jsem se. Tom jen kývl a já se otočila a čekala než si vezme náhrdelník. Byla jsem zády k němu, takže jsem neviděla jak se tváří nebo co vůbec dělá. Když si vzal jemně ten náhrdelník, jakoby nic ho připnul a upravil mi ho. Má opravdu šikovné prsty. Po chvíli jsem se otočila a sledovala ho.Jako zvíře se po mě vrhl. Tentokrát nebyla ani nijak dlouhá předehra. Hned mě líbal tak dravě. Strašně moc se mi to líbilo. Byla jsem úplně rozpálená. Po chvíli líbáni mě donutil, abych si lehla. Byl nade mnou. Měl plnou kontrolu. Pořád mě líbal a pomalu mu sundával tričko. Byla jsem trošku nervózní, co řekne na mé prsa. Přece jen, když jsem to dělala s Markem tak jsme si nestačili ani sundat navzájem trička a vletěli jsme na to hned. S Tomem je to jiné....více intimnější.
Když mi sundal tričko, nezastavil se v líbání. Vůbec se na ty prsa ani nepodíval. Pokračoval ve svlékání a já mu chtěla trochu pomoct, abych taky něco dělala. Jeho jazyk mi to pořád stěžoval. Když měl sundané kalhoty uvědomila jsem si, že můžu být těhotná a asi není dobré abych měla sex ještě k tomu s někým jiným. Jemně jsem ho odstrčila a bohužel zastavila naši chvilku.
Tom: ,,V pohodě?"
Ali: ,,Jo jen..."
Přemýšlela jsem co řeknu. Panna už nejsem a nechci, aby si myslel, že zkušenosti nemám, tak jsem řekla první a tu nejdebilnější věc co mě v tu chvíli napadla.
Ali: ,,Nechci to penisem"
VÚBEC, TADY KONČÍ MÚJ ŽIVOT. Čekala jsem tak napjatě na Tomovu odpověď. On se trochu zaskočil ale hned se usmál. Prstem mi dělal kroužky na mém stehně a zeptal se fakt sexy způsobem:
,,A jak to máš teda ráda?"
Nevěděla jsem co říct. Nevím jak to mám ráda! Vždyť můj první sex byl s klukem, který vylezl oknem, NEVÍM CO SE MI LÍBÍ!Ali: ,,Zkus to zjistit"
Vyšlo ze mě nakonec a snažila jsem se už uklidnit a flirtovat s ním stejně, jako on se mnou. Tom se pousmál ještě víc a pomalu mi sundal kalhotky.
Tom: ,,Jdeme teda experimentovat"
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...