~KAPITOLA 22.~
10. Května
Tom: ,,Dáme trojku kočko"
Řekl a usmál se. Mark stál hned vedle něj, nahý. Oba byli dost nadržení, stačilo se jen podívat trochu níže. Když jsem se chtěla pohnout, měla jsem zavázané ruce. Nohy jsem naštěstí měla volně. Snažila jsem se dostat z těch provazů, ale Mark mě zastavil.Mark: ,,Šššššš..."
Uklidnil mě dostal se nade mě. Usmál se když se kouknul na mou nahou hruď a začal mě líbat. Ucítila jsem u mé vagíny nekalý pohyb. Vyvolávalo to dost vášnivé vibrace. Najednou do mě jeden z nich strčil tři prsty najednou. Povzdychla jsem si. Když jsem otevřela oči, Mark mě jen líbal. To Tom do mě strkal ty prsty. Dělal kroužky, vyndával a zase strkal do mě ty své prsty. Byl to úžasný pocit.~~~
Najednou jsem uslyšela pípání. Otevřela jsem oči a uvědomila jsem si, že to byl jen sen. Na půl to byla škoda, protože přece jen by ten sex s Markem a Tomem najednou vyřešilo polovinu mých problémů. To se ale nestalo. Se zklamáním jsem vstala a šla se osprchovat. Sprcha mě trochu probrala a vzpomněla jsem si, že už dneska mám ten potrat! Doufám, že na to Mark opět nezapomněl...je to dost velká věc nejen pro mě.
Podívala jsem se kolik je hodin, abych to tam stihla přesně v čas. Zbývala přesně půl hodina. Oddychla jsem si, protože jsem už byla připravená. Zvedala jsem mobil a šla volat Markovi.
Mark: ,,Ano?"
Ozvalo se po pár pípání.
Ali: ,,No uhm...za půl hodiny tam máme být tak-"
Mark: ,,Jo jasně já se jenom připravím a pak to napíšu až budu před tvým barákem"
Ali: ,,Dobře..."
Bylo chvíli trapné ticho.
Mark: ,,Tak pa"
Řekl svým sexy hlubokým hlasem a típnul to.Lehla jsem si na postel a čekala. Především jsem přemýšlela. Mám toho opravdu dost...potřebuju s někým mluvit. Promluvit si o svých problémech a třeba mi pomůže...psychiatr! Je to sice bláznivý nápad, ale můj život je už bláznivý dost. Vždycky se tu najde něco, co mě překvapí.
Zapnula jsem notebook a hledala nějakého blízkého psychiatra. Po pár pátrání jsem konečně našla něco dost blízko a dokonce i velmi dobře hodnoceno. Zavolala jsem tam a chvíli čekala. Už jsem to chtěla zaklapnout, protože mi dlouho nikdo neodpovídal.
??: ,,Psychiatrie Lůnas, jak vám mohu pomoci?"
Ali: ,,Oh dobrý den u telefonu Ali Aversnová...chtěla bych se objednat"
??: ,,Dobře...a jaké datum?"
Ali: ,,Nejlépe co nejdřív"
??: ,,No..zítra je tady poslední místo v 6 hodin...může být?"
Ali: ,,Jo klidně"
??: ,,Dobrá tak ještě než vás objednám, řekněte mi svůj email. Pošlu vám malý formulář který vyplníte"
Ali: ,,Dobře je to aversnovaali@gmail.com"
??: ,,Dobrá...už by jste to tam měla mít, takže hned jak to odešlete, vás objednám ano
Ali: ,,Dobrá děkuji moc. Na shledanou!"
??: ,,Na shledanou!"To bylo celkem rychlé. Otevřela jsem ten formulář a byl dost dlouhý. Byli tam zase otázky typu jestli si jsem opravdu jistá, že chci jít k psychiatrovi nebo jestli mě k tomu někdo nutí no a potom normální osobní údaje. Rychle jsem to vyplnila a odeslala. Ani ne za pár minut jsem dostala nový email. Bylo to poděkování za vyplnění atd. Zavřela jsem notebook a šťastně si oddychla.
Najednou mi cinkl mobil. Podívala jsem se kdo mi píše. Kdo jiný než Mark. Už byl dole a já rychle utíkala. Před domem už stálo krásné bílé auto a v něm seděl Mark ve slunečních brýlích. Zamkla jsem dům a nasedla do auta.
Ali: ,,Ahoj"
Usmála jsem se na něj. Když mě viděl, usmál se taky a popadl mě za krk. Dal mi jemný polibek a pak nastartoval auto.
Ali: ,,To je teď naše vítání?"
Zeptala jsem se provokativně.
Mark: ,,když budeš chtít"
Řekl a usmíval se.
Ali: ,,Vy snad se mnou flirtujete pane?"
Mark: ,,Možná"
Ali: ,,Jde vám to strašně"
Mark: ,,Ale funguje to ne?"
Zeptal se provokativně a podíval se na mě. Začala jsem se červenat, tak jsem otočila hlavu na druhou stranu, aby to Mark neviděl.
ČTEŠ
•𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇?•
Romance16ti letá Ali se přistěhuje do nového města. Pozná zde dva muže, které jí brutálně převrátí život naopak. WARNINGS • 14+ • citlivé scény • Vulgarismus INFO Tento příběh je pouze vymyšlená fikce. Chování postav je vymyšlené. Kniha nemá NIKOHO NIJAK...