0.2

707 79 246
                                    

"Lively Anderson'ın yakınlarıyız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Lively Anderson'ın yakınlarıyız. O, o iyi mi?" diye sordu Tony hızla hemşireye, Rhodey'in nefeslenmesine izin vererek. "Bayan Anderson ambulansı arayarak suyunun geldiğini bildirmiş ama ekipler ulaştığında baygın bulunmuş. Buraya geldiğinde erken doğum başlamıştı, bebek iyi ama anne çok kan kaybetmiş, durumu hâlâ krıtik. İzninizle kan bulmam gerekiyor." diye açıklayarak hızla işine geri döndü.

Rhodey'in içindeki korku büyürken Tony duyduğu cümleleri bir süre idrak etmeye çalıştı. Eski arkadaşı ve sevgilisi olan kadını tekrar göreceği zamanın, kadının doğum yaptığı zamana denk geleceğini kim söyleyebilirdi ki.

Bir de tabi kadının hayati tehlikesi vardı.

»»—— ⎊ ——««

Hemşire gittikten sonra Rhodey zorlukla koruduğu dengesini kaybetti. Yere çökeceği sırada kendisine sırtından destek olan dostu ile zorlukla koridorda bulunan banka oturdu.

Tony'nin ise içinde tuhaf bir his vardı. Aklındaki sorular artarak zihnini uyuştururken dostunun yanına çöktü. "O" dedi Tony, yerden gözünü ayırmadan. Rhodey onun kafasında sorular döndüğünü biliyordu.

"Liv... Hamile miydi?" Rhodey, Tony'nin bu sorunun cevabını bilmesine rağmen kafasıyla onayladı. "Siz... Çocuk sizin mi?" soru dahînin ağzından çıkar çıkmaz Rhodey şaşkınlıkla sesini yükseltti. "Ne?! Hayır dostum."

Tony, Rhodey'in aksine sakinliğini koruyordu. "Ne zamandan berridir görüşüyorsunuz peki?" diye sordu merakla. Çocukluk arkadaşları ile kaçırdığı zamanı gerçekten merak ediyordu.

"Biz hiç ayrılmadık Tony. O benim kız kardeşim gibiydi, bunu biliyorsun." diye cevap verdi Rhodey, onun neden böyle bir şey sorduğunu bildiği için anlayışlı bir ses tonu ile.

Tony, dudaklarını birbirine bastırarak kafasıyla onayladı arkadaşını, ne söyleyeceği konusunda bir fikri yoktu. Son zamanlarda yaşadığı deneyimler eski dostlarının kıymetini anlamasında oldukça etkili olmuştu doğrusu.

~~~

Çocukluğunun her aşamasında Tony yaşıtlarından önde olduğu için kendisine uygun arkadaş bulmakta oldukça zorlanmıştı.

Okul hayatı hızlı geçtiği için hiçbir döneminde gerçek arkadaşlıklar kuramamıştı. Sadece isminden ve ününden dolayı kendisine yaklaşmaya çalışanlar ve sürekli flört etmeye çalışan kızlar vardı.

Bunların yanı sıra haksız yere, parası olduğu için küçük yaşta bu kadar ilerlemesini hazmedemeyen tipler de vardı. 14 yaşında başladığı MIT'nin son sınıfında yine bu sebepten dolayı zorbalığa uğrayacağı sırada henüz birinci sınıf öğrencisi olan, aynı zamanda askeri okula da giden James Rhodes tarafından kurtarıldı.

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin