"Teşekkürler Tony." dedi Lively yorgun bir gülümsemeyle.
"Birkaç saatte günlerdir yaşadığım işkenceyi bitiren sensin. İyi geceler." Lively odadan çıkmak için arkasını dönen adamı bileğinden yakaladı.
Kendisine kaşlarını kaldırmış, şaşkınlıkla bakan Tony ile bir an durakladı. Yaptığı cesur girişimden anında utandı ama içindekileri dökmezse rahat edemeyeceğini biliyordu. "Diğerlerinin dediklerini umursama. Sen gerçek bir süperkahramansın Tony. " dedi.
Farkında olmadan gözleri adamın çikolata kahvesi gözlerinden dudaklarına kaydı, gerçekten nasıl bu kadar yakın durmayı başarmışlardı.
Tony onun dudaklarına baktığını farkettiğinde heyecanlandı. Kalbi göğüs kafesinde gümbürdüyordu. Sonunda aylardır yapmak istediği şeyi yaptı ve kadının dudaklarından öptü.
---
"Liv, Maira'yı da al sakince buraya yaklaş." dedi Tony, dışardan görünecek kadar kenara yaklaşmak istemiyordu.
Maria kendisini farkettiğinde neşeli bir gülüşle ellerini kaldırdı. Tony bebeğin heyecanına gülümsemek istedi ama şu anki hayati durum gerginliğini korumasına sebep oluyordu.
David bir anda panik oldu. "N-nerden çıktın sen? Liv, dur nereye gidiyorsunuz?" Lively Tony'nin sözleri üzerine sakin olmaya çalışarak sırt çantasını taktı ve bebeğine iki kolunu da dolayarak sarıldı ve ayağa kalktı. David'in kolunu tuttuğu için sebdeleyerek durakladı.
Onun tutuşundan kolunu sert bir şekilde çekerek kurtuldu. "Napıyorsun sen be?" dedi azar atarcasına.
O an Tony kulağındaki kulaklıktan bir kez daha yapay zekasının sesini duydu. "Efendim adamların telefon kayıtlarına ulaştım. Birisi Bay David Holl ile bir buçuk saat önce bir telefon görüşmesi yapmış."
Tony'nin ifadesi şok olmuştu. Kendisine doğru gelen ürkmüş kadın ve bebeği tek koluyla kucakladı. Eli sağ kulağındaki telsize gitti. "Rhodey binanın güney cephesinde mutfak kapısı var sessizce oradan gel, acele et."
Karşısındaki sarışın adam paniklemişti, Tony bunu açıkça okuyabiliyordu. Gözleri adamda kaldıkça sanki daha da artıyordu paniği.
"Tony, ne oldu?.. Tony duyuyor musun beni?" Sonunda ateş saçan gözlerini adamdan sarıldığı kadına çevirdi. Maria ikilinin tam ortasında annesinin göğsüne yatılı bir şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Love, Again! | Tony Stark
FanfictionGeçmişten ders çıkardığını düşünen iki kişi... İkisi de yaptığı hatalardan pişman... İkisi de aynı hataları bir daha yapmak istemiyor.. Biri o günlere geri dönmek, yaptığı şeyleri düzeltmek istiyor, bir diğeri bir daha aynı şeyleri asla yaşamamak...