0.8

414 56 95
                                    

Labaratuvarda yankılanan yüksek sesli müziğin kısılmasının ardından Friday'in sesi duyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Labaratuvarda yankılanan yüksek sesli müziğin kısılmasının ardından Friday'in sesi duyuldu. "Patron! Bayan Anderson sizi arıyor efendim."

"Hemen aç Friday." diye emir verdi Tony, baktığı ekrandan doğrulurken. Lively ile en son Peter'ın yardımına koştuğu gün, Rhodey'in de olduğu akşam yemeğine katıldığında, yani yaklaşık bir hafta önce görüşmüştü.

"Liv? Ne oldu? İyi misiniz?" diye sordu meraklı ve endişeli bir ses ile. Önemli bir şey olmasa kadının kendisini aramayacağını düşünüyordu çünkü.

"Hey Tony." dedi Lively kısık bir sesle. "Ben Rhodey'e ulaşamıyorum da... şey yani onun nerede olduğu hakkında bir bilgin var mı diye sormak istemiştim."

"Sen iyi misin?" diye sordu Tony endişeyle, çünkü kadının sesi boğuk boğuk ve çok tahrişli çıkmıştı.

"Evet evet iyiyim be-" Lively'nin cümlesini çok derinden gelen bir öksürük böldü.

"Evet, bu açıkça anlaşılıyor. Ben gelene kadar hazırlan doktora gidelim." Tony oturduğu yerden ayaklandı ve ceketinin asılı olduğu köşeye adımladı.

"Hayır, hayır. Gerek yok-"

"Liv!" diye kadının sözünü kesti Tony. "Hastasın. Bakman gereken bir bebeğin var. Ve şu an Rhodey'e ulaşmanın imkanı yok, saatlerce sürebilecek bir toplantıya girdi."

Lively bir şey söylemeden dinlemeye devam ettiğinde "Ben şimdi geliyorum, hazırlan. Ya da şöyle yapalım, ben doktor getireceğim. Bekle tamam mı?"

"Tamam." dedi Lively yorgun bir iç çekişten sonra. "Teşekkür ederim."

-

"Basit bir soğuk algınlığı. Bol bol sıvı tüketmeli ve dinlenmelisiniz. Birkaç ilaç yazdım onları da alın lütfen." dedi doktor, yatağında yatmakta olan kadını muayene ettikten sonra.

Eşyalarını beraberinde getirdiği el çantasına topladıktan sonra kendisini bekleyen dahiye döndü. Tony, doktoru evden yolcu etti.

"Doktoru duydun." dedi Tony odaya tekrar girdiğinde. "Dinlenmelisin."

Yatağının başlığına yaslanmış Lively akan burnunu ve sulanmış gözlerini elindeki peçeteye kuruladıktan sonra, onun cebinden telefonunu çıkarmasını ve birini aramasını kaşlarını çatarak, merakla izledi.

"Alo Happy. Şimdi sana bir liste göndereceğim, onların hepsini attığım konuma getirmeni istiyorum."

Tony telefonunu kapatarak kendisini şaşkınlıkla izleyen kadın ile karşılaşmak için ona baktı. Ceketini çıkarttıktan sonra "Seni böyle bırakıp gideceğimi mi düşündün." dedi, sorgulayan bakışlarla.

Ne kadar güvenle söylemiş olursa olsun içinde terslenmekten korkan bir yanı vardı.

"Bilmem, yeni seni çok tanıdığımı söyleyemem."

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin