0.5

801 73 95
                                    

Çiçekçi buketleri özenle hazırlarken uzun süredir her an yaptığı gibi geçmişi düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçekçi buketleri özenle hazırlarken uzun süredir her an yaptığı gibi geçmişi düşünüyordu. İki gündür eskisine göre daha eskileri, çocukluğunu, düşünüyordu sadece. Yaptığı hatalar tekrar tekrar zihini doldururken aklına gelen fikir ile gülümsedi dahi.

Hazırlanmış olan buketleri yüzünde gülümsemeyle aldı çiçekçiden. Bol bahşişli ücreti ödeyerek arabasına bindi tekrar. Arabayı çalıştırmadan oturduğunda yanındaki askerin igisini çekti. Aklımdaki fikri tekrar tarttıktan sonra "Rhodey... Senden bir yardım isteyebilir miyim?" dedi yanındaki adama dönerek.

»»——⎊——««

"Biliyorsun..." dedi albay küçük odanın son halini hayretle incelemeye devam ederken. "Bunu yapmana izin verdiğim için Liv beni öldürecek."

Tony umursamaz bir tavırla omuz silkerek "Yüksek ihtimalle." dedi. Kendisine korku ile bakan arkadaşını görmek için kafasını yanına çevirdi. Onun yüz ifadesine alayla güldükten sonra "Ama küçük bir ihtimal de olsa beğenme ihtimalini unutmayalım." diye ekledi, yüz ifadesini ciddi tutmaya çalışarak.

Rhodey bir eliyle yüzünü kapatarak "Neden senin aklına uydum ki ben zaten?" diye söylendi bıkkınlıkla. "Çünkü bunun hem bebek hem de Liv için daha rahat olacağı konusunda seni ikna ettim." diye övündü Tony sırıtarak.

Daha donra ekledi "Hadi ama oda bu haliyle daha işlevli bunu sen de biliyorsun. Üstelik çok bir şey de yapmadım sadece biraz kamera biraz hoparlör belki biraz ses alıcısı. Termal kamera-... Tamam biraz fazla görünüyor olabilir ama Liv'in sürekli tetikte olması gerekmeyecek. Bebeğin vücudundaki en ufak bir ısı değişimini bile haber verebilecek bir sistemi var artık."

Tony daha çok kendini haklı hissetmek için açıklıyor gibiydi. Sadece birkaç gün yıkıp istediği teknolojiyi kurduktan sonra tekrar eski haline getirdiği odayı incelerken odanın ilk hali ile arasındaki farkları inceliyordu. Kesinlikle azar yemek istemediği için mobilyaları aynen kullandıpı için çok farkedilmese de birkaç yere yaptığı ekleme göze çarpıyordu.

"Hadi almaya gidelim!" dedi Rhodey heyecanla, Tony endişeli düşüncelerinden sıyrılarak derin bir nefes aldı. Arkadaşına gerginliğini belli etmeden yüzünde küçük bir gülümseme ile onu onayladı.

"Getirelim bakalım şu miniği." " Rhodey amcasının miniği..." diye düzeltti arkadaşını albay, odaya bakarken hülyalı bir şekilde sırıtarak. "Hâlâ bir yeğenim olduğuna inanamıyorum." diye itiraf etti bir süre sonra yaşlı gözlerle yanındaki adama dönerek.

Tony'nin gözleri hemen sağındaki komidinin üzerinde duran, günlerdir bakıştığı fotoğrafa kaydı. Onlarla birlikte geçirebileceği ve kaçırdığı zamanlar aklına çok fazla gelir olmuştu.

"Şimdi gitmezsek Liv bir taksiye binip gelecek." dedi saati kontrol eden siyahi adam. Tony bacağındaki protezlerle hızlı hızlı yürüyen adamı kontrol ederken kendi kendisine gülümsedi.

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin