1.7

332 44 54
                                    

Lively adamın meraklı sorusuna gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lively adamın meraklı sorusuna gülümsedi. "Ne o, ajanların bunu söylemedi mi?"

Tony kadının şakasına gözlerini devirdi. "Seni böcekle dinletmiyorum Liv."

Lively yine güldü. Bir süre David ile yemeğe gideceğini nasıl söyleyeceğini bilemedi, sonunda "Birlikte yemek yemeyi teklif etti." diye açıkladı aniden.

»»——⎊——««

"Tony gece gece beni David'den haber vermek için aramış olamazsın. Tam olarak ne için aradın?"

"Hayır David için aradım." dedi Tony bir süre sessiz kaldıktan sonra ağzından baklayı çıkardı. "Tabi bir de şey var..."

"Ne var Tony? Bak zaten iki gündür uykusuz bir şekilde şerefsizin birini arayıp elim boş döndüm. Halihazırda yarın da erkenden oraya geliyorum. O zaman konuşsak ol-"

"Rhodey ben Lively'ye aşık oldum." dedi Tony, Rhodey'in sözlerini ağzına tıkarak. Albay, Tony'nin endişesini artıracak şekilde, bir süre sessiz kaldı.

"Tekrar onunla birlikte olmak istiyorum." diye devam etti kendisini açıklamaya. "Eğer biriyle ikinci şansı olma ihtimali varsa o ben olmak istiyorum. Ona geçmişte yaptığım bütün hataların farkındayım ve hepsine pişmanım. En başta duygularım oluştuğunda gizleme çalıştım. Onlardan uzak durmam en iyisiydi çünkü ama olmadı. Şimdi yan odada uyuyorlar, onlardan uzak duramıyorum."

Rhodey'den yine hiç bir tepki gelmediğinde Tony'nin modu düştü. "Lütfen bana uyumadığını söyle Rhodes." diye isyan etti dâhi, omuzlarını düşürerek.

"Hayır uyumadım, Romantik Teneke Adam. Daha ne kadar dökülebilirsin merak ettiğim için susuyorum."

Tony arkadaşının alaylı sözlerine gözlerini devirdi. "O kadar şry anlattım. Tek söylemek istediğin bu mu?"

"Hadi ama Tony!?!" diye çıkıştı Rhodey onun sorusuna. "Tamam dâhi falan değilim ama seni tanıyorum dostum! Lively'ye aylardır nasıl baktığını görmediğimi mi sandın?"

"Yani... Yardım edecek misin bana?"

"Ne konuda?" diye sordu Rhodey, soruyu anlamamazlıktan gelerek.

"Yardımına ihtiyacım var Rhodey!"

"Benim de uykuya ihtiyacım var!" Tony bir kez daha gözlerini devirdi.

"Efendim Bayan Anderson geliyor?" dedi Friday Tony arkadaşına cevap vereceği sırada. Cam duvarların arkasında kucağında ağlayan Maria ile bitkin haldeki Lively'yi gördüğünde Tony kaşlarınj çattı.

"İyi geceler Rhodes." dedi ve hemen labaratuvarında yankılanan telefonu kapattı.

"Aç kapıyı Friday." diye emir verdiğinda yapay zeka sözlerini ikiletmeden dediğini yaptı.

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin