0.3

659 78 197
                                    

Sabahtan berri arkadaşının ne kadar yorulduğunun farkındaydı ama iyi haberi almadan Rhodey'in bunu umursamayacağını biliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabahtan berri arkadaşının ne kadar yorulduğunun farkındaydı ama iyi haberi almadan Rhodey'in bunu umursamayacağını biliyordu. Hızlı adımlarla katta bulunan danışmadan tekerlekli sandalye istedi.

Sandalye ile ameliyathanenin önüne geldiğinde "Liv'i odasına aldılar. Hadi gidelim." dedi Rhodey sabırsızca. "Birazdan uyanırmış."

»»—— ⎊ ——««

Rhodey'in oturduğu sandalyeyi yavaşça arkasından iterek koridorda Liv'in götürüldüğü odaya doğru sürerken; tam olarak ne yapması, nasıl davranması gerektiğini düşünüyordu Tony.

Yıllar önce dünya kendi etrafında dönüyor zannettiği için hem çocukluk arkadaşını hem de kendisini koşulsuz seven genç kadını terk etmiş, bırakmıştı... Şimdi öylece karşısına geçip ne diyecekti? Hiçbir şey olmamış gibi yeni doğan bebeği için tebrik mi edecekti?

Rhodey yavaş ilerlediği için arkadaşına dönerek azar atacağı sırada onun dalgın bir şekilde gözünü bir noktaya sabitleyerek ezbere adım attığını görünce ilgisini çekmek için adını seslendi.

Tony, kendisine seslenen arkadaşı ile düşünce dünyasından sıyrıldı. "Tony..." dedi albay bir kez daha bu sefer sesi anlayışlı çıkıyordu. "Liv değişti... Aynı senin gibi... Sana kzıgın olduğunu bile zannetmiyorum." diye içini rahatlattı gözlerine bakan arkadaşını.

Tony derin bir nefes alıp verdikten sonra "Onu yalnız bıraktım Rhodey, hem de bana en çok güvendiği zaman..." dedi boğazında yutkunmasını engelleyen bir yumru hissetmesi duraklamsına sebep oldu.

Anne ve babasının kazadan dolayı ölmediğini öldürüldüğünü öğrendiği gün, bir de dostum dediği adamın bunu uzun süredir bildiğini öğrenmişti.

Yıllardır güven problemlerinden dolayı kimseye güvenemeyen Tony, babasının öve öve bitiremediği o adama, Amerika'nın erdemli kuluna güvenmişti ve en güvendiği zamanda o adamdan ihanete uğramak... Hissettiği en ağır şeylerden birisiydi.

"Küçüktünüz Tony. Şimdi ikiniz de büyüdünüz. İkiniz de önünüze baktınız. Artık onun bir çocuğu var dostum..." dedi Rhodey, adamın kendine gelmesini sağlayarak.

Tony, bu konuda emin olamasa da kafasıyla onayladı Rhodey'i. Ağır adımlarla kendisine söylenen odanın bulunduğu koridora girdiklerinde Liv'in ameliyatından kan aramak için çıkan bilgi aldıkları hemşireyi gördüler.

Hemşire de onları tanımış olacak ki adımlarının rotasını onlara doğru çevirerek hızlandırdı. Gülümsemeyle tam karşılarına geldiğinde durakladı ve "Sanırım James Rhodes sizsiniz?" diye sordu, Tony'e baktıktan sonra gözlerini Rhodey'e çevirerek.

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin