"Dün gece Jess seni çok üzmedi umarım."
Tony tabağındakileri yerken bir yandan da masadaki pusette yatan bebeğin oyuncağı ile oynamasını yüzünde bir gülümsemeyle seyrediyordu. Kendisine yöneltilern soru daldığı yerden çıkarak karşısındaki kadına bakmasına sebep oldu.
"Hayır, hiç üzmedi." diye cevap verdi tekrar bebeğe bakarak.
"Gün doğumuna yakın uyuyakaldığını hatırlıyorum sanırım hemen sonra bende uyumuşum. Nasıl öylece 6 saat uyudum bilmiyorum."
Lively adamın cümlesine kıkırdadı. Tony kendisine döndüğünde "Kızım seni baya yormuş olmalı." diye müstehçen bir şaka yaptı.
Tony şakaya yüzünü ekşittikten sonra "Çocuğun yanında böyle şakalar yapmamalısın. Sen annesin." diye uyardı şakayla karışık. Ciddi kalmaya çalışsa da yüzündeki gülümsemeye engel olamadı.
Neşeyle öğle saatinde yaptıkları kahvaltılarını yemeye devam ederken Tony'nin dün gece panik oldupu anlar aklına geldi.
Şimdi kadın gülüp eğlenirken dün gece nasıl titreyerek uyukladığı gözünün önünde canlandı. Kendisine soğuk uygulama yaparken ilaçlarını içirirken bir yandan da telefonla sürekli doktoru arayarak talimayit alıyordu. En sonunda doktorun tekrar eve gelerek Lively'ye serum takması sonucu geçirilen nöbet saatleri Tony'nin zihninde tekrar canlanırken yüzündeki gülümsemenin solduğundan bihaberdi.
Kadının kendisine gönderdiği bakışlar ile kendisini toparlayarak o anları aklından uzaklaştırdı, tekrar gülümseyerek sohbetine devam etti.
-
Rhodey göreve gittikten bir hafta sonra tam olarak istediği gibi tamamlayamasa da güvenle geri dönmüştü. Lively görevi hakkında bir şey öğrenemeyeceğini bilse de zorlayarak, onun peşinde olduğu adamı öldürmek zorunda kaldığını öğrenmişti.
En başta bu moralini baya bozuyor gibi dursa da aradan geçen aylar Rhodey'nin unutması için baya yardımcı olmuş gibi duruyordu.
Geçen aylarda Tony sık sık -neredeyse hergün- ziyaretlerde bulunmuş, küçük Maria ile muhabbetini ilerletmişti.
Rhodey de eski formunu yakalamak için zaman harcasa da artık sık sık görevlerine gitmeye başlamıştı. Tony kadar sıkı olmasa da sürekli ziyerete geliyor ve biricik yeğeninin Tony ile olan etkileşimini kıskanarak geçiriyordu. Bu durum Lively'yi çok eğlendiriyor Tony'nin de içten içe erimesine sebep oluyordu.
Kendisini karşılıksız seven, sürekli parlayan göxlerle kendisini izleyen, düşük modumu yükselten, gününü pozitif enerjiyle dolduran minicik bir insan karşısında mutluluktan uçuyordu adeta.
Hayatından hiç bu kadar memnun olduğunu hatırlamıyordu Tony.
Avenger tamamen dağılmıştı, Pepper ile tamamen ayrılmışlardı -sadece şirketin yöneticiliğini yapmaya devam ediyordu- ama bunların hiç biri yanında bolca vakit geçirdiği iki hanımefendilerin kendisine getirdiği mutluluğa engel değildi artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Love, Again! | Tony Stark
FanfictionGeçmişten ders çıkardığını düşünen iki kişi... İkisi de yaptığı hatalardan pişman... İkisi de aynı hataları bir daha yapmak istemiyor.. Biri o günlere geri dönmek, yaptığı şeyleri düzeltmek istiyor, bir diğeri bir daha aynı şeyleri asla yaşamamak...