Mağazanın içinde gezerken bir gömleğin yanlış reyonda asılı olduğunu görerek onu aldı ve kendi bölümüne koydu.
"Seni burada bulmayı beklemiyordum doğrusu."
Lively arkasında duyduğu ses ile bir küfür mırıldanmadan edemedi.
»»——⎊——««
"Ne istiyorsun David?" dedi Lively, arkasını döndüğünde kollarını göğsünde bağlayarak yüzüne ve sesine ciddiyet ekledi.
Yüzündeki kararlı ifade etrafındaki çalışanlarına ve az ötedeki kendisini izleyen, Tony'nin adamlarına sinirli ve gergin olduğunı göstermemek için taktığı bir maskeydi sadece. O aralarında geçecek olan konuşmayı elinden geldiğince erteleme niyetindeydi.
Onun aksine David sırıtıyordu. Kadını keyifle baştan aşağıya süzdükten sonra "Yine çok güzel görünüyorsun." dedi. Kadın onun sözlerine göz devirdi ama etrafına göz atan sarışın adam bunu farketmedi.
"Seni burada bulacağımı hiç düşünmemiştim." Kadının kendisine yönelttiği soruyu açıkça görmezden gelerek rutin bir konuşma yapıyorlarmış gibi devam etti.
"Beni çok çalıştığım için suçlayan sendin. Peki kızımız şimdi nerede?" Lively kaslarının gerilmesine sebep olan sinirin arttığını hissetti.
"Hiçbir şey bilmiyorsun." dedi kadın, hâlâ sinirini göstermemek için elinden geleni yapmaya çalışıyordu.
'Bu adam hep bu kadar asalak mıydı?' diye düşündü.
'Yoksa biz ayrıldıktan sonra mı aptallaştı.'
Lively gülümsemeye devam eden adama karşı yüzünü buruşturma dürtüsüne karşı koymaya çalıştı. David fiziken hiç bu kadar çirkin gelmemişti gözüne.
Onu bir an önce buradan göndermek iztiyordu bu yüzden en başta sorduğu soruyu tekrarladı. "Neden geldin buraya?"
"Aslında buraya gelmek aklımda yoktu." diye omuz silkti David. Elleri ceplerinde rahat bir tavrı vardı.
"Sadece yeni evim buraya yakın ve evime dönüyordum. Geçen ay terfi aldım artık müdürüm yani istediğim saatte çıkabiliyorum. Buradan geçerken camın arkasından seni gördüm ve neden bir selam vermiyorum ki dedim kendi kendime."
'Camdaki mankenlerin arkasına konseptli bir fon gerekli.' diye aklına not etti Lively.
"Ve belki geleceğimiz hakkında biraz konuşabiliriz diye düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Love, Again! | Tony Stark
FanficGeçmişten ders çıkardığını düşünen iki kişi... İkisi de yaptığı hatalardan pişman... İkisi de aynı hataları bir daha yapmak istemiyor.. Biri o günlere geri dönmek, yaptığı şeyleri düzeltmek istiyor, bir diğeri bir daha aynı şeyleri asla yaşamamak...