1.0

448 50 80
                                    

"Sen bir de göreve gitmek için uğraştın mı?" diye yükseldi Lively hayretle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen bir de göreve gitmek için uğraştın mı?" diye yükseldi Lively hayretle. "Bu halde mi!?"

"Ben iyiyim!" Bu sefer Rhodey'in de sesi yükselmişti. "İyileştim, bana engelli muamelesi yapmayı kesin artık."

Bu sözlerinin ardından peşinden koşarak kendisini durdurmaya çalışan Tony'yi görmemezlikten gelerek önce odayı sonra da evi terk etti.

»»——⎊——««

"Sakin ol." dedi Tony. Kapıyı çarpıp giden Rhodey'in peşine düşmeyi ne kadar istese de elinden bir şey gelmeyeceğini biliyordu.

Şaşkınlıkla hâlâ arkadaşının çıktığı kapıya bakan kadın Tony'nin sözleri ile transından kurtuldu.

"Ben, ben ne dedim ki?" diye sordu Lively merakla. Açıklama yapmak için cümlelerini toparlamaya çalışan adama döndü.

"Senin hatan değil." dedi Tony hemen. "Yaşadığı rahatsızlığı onu sadece fiziksel olarak etkilemedi. Uzun süredir yaşadığı engel yüzünden ruhsal olarak çökmüştü. Kendini işe yaramaz ve yardıma muhtaç hissetmek ne demek bilmiyoruz."

Lively adamın gözlerine bakarak bir süre söylenenleri düşündü. "Şimdi bana küs halde göreve gidiyor." diye durumun farkına vardı. Hüzünle omuzları çökerken uyandığından beri ilk kez bir üşüme hissetti.

Omurgasından yükselen soğuk, çıplak ayaklarının da üşüdüğünü hatırlattı kadına. Beşikte etrafındaki kargaşayı umursamadan uyuyan bebeğinin başına adımladı.

Tony bir adım arkasında durana kadar yanına geldi. Onun omzunun üzerinden bebeğe baktı.

"Ne kadar sürer?" diye sordu Lively, gözleri hâlâ bebeğindeyken. Ardından arkasını dönerek sorusunu anlayamayan Tony ile göz göze geldi.

"Görevi ne kadar sürer? Biliyor musun?" diye sorusunu açıkladı.

Tony olumsuz manada kafasını salladı. "Bilmiyorum. Ben de seninle öğrendim gideceğini."

Lively hüzünle indirdi bakışlarını. Tony onun endişeyle aklında dönen düşünceleri neredeyse fiziksel olarak görebiliyordu.

"Merak etme." diye temin etti onu rahatlatmak için. Kendisiyle tekrar gözgöze gelen Lively'ye "Ben ona ulaşmaya çalışır, bir şeyler öğrenirim. Eminim onun güvenliğini tehlikeye atacak bir şey değildir." dedi Tony, iyimser bir gülümsemeyle.

Elinden daha iyisinin gelmeyeceğini bilen Lively kafası ile onayladı onu.

"Hadi!?" dedi Tony daha enerjik bir sesle, modunu yükseltmek için. "Sen de böyle kalktın, iyice hasta olacaksın. Şimdi yatağına dön biraz daha uyumaya çalış."

Mission: Love, Again! | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin