Harryt ölelve ébredek fel. Még mindig nehéz felfognom, hogy ez tényleg a valóság, de ahogy az édesen szuszogó fiút nézem, végre realizálni kezdem, hogy ő tényleg itt van. Csak gyönyörködöm benne, ahogy a meztelen mellkasa egyenletesen emelkedik és süllyed, a szempillái pedig a halványan beszűrődő napsugarak miatt árnyékot vetnek a puha arcára. Gyönyörű.
- Miért bámulsz? - remegnek meg a szempillái, de a szemeit még mindig nem nyitja ki.
- Jézusom, Harry! - kapom a szívemhez a kezem ijedtségemben. - Nem is bámultalak.
- Érezni lehetett, hogy bámulsz - fordul az oldalára, hogy magához tudjon húzni. - Szeretlek - nyom egy puszit az arcomra.
- Én is szeretlek. Jól aludtál?
- Mhm, nagyon jól. Már majdnem elfelejtettem, hogy milyen jó melletted ébredni.
- Édesem... - sóhajtok szerelmesen, majd megcsókolom. - Összedobok valami reggelit, te addig maradj ágyban nyugodtan. Fel fogom hozni neked.
- Köszönöm - biggyeszti le az ajkait. Egy puszit nyomok a homlokára, és lesietek a konyhába.
Nem igazán gondoltam egy hatalmas reggelire, csupán néhány szelet pirítósra sonkával és zöldségekkel. Miközben a kenyerek már a pirítóban vannak és én épp a zöldségeket szeletelem, a telefonom csörögni kezd. Oli az. Videóhívást kezdeményezett velem. Nagy levegőt veszek, hogy ne üvöltsem le a fejét az első pillanatban, ahogy felveszem.
- Szia, Lou! Hogy alakult az estéd? - mosolyog bele a kamerába.
- Csalódtam benned, Oli - ingatom a fejem. - Miért nem mondtad, hogy beszéltél Harryvel, mikor tudtad jól, hogy halálra aggódtam magam érte?
- Mert ismerlek. Tudtam, hogy minden áron beszélni akartál volna vele. Sajnálom, hogy ezzel megbántottalak, én csak ezt láttam helyesnek.
- De megelégedtem volna azzal is, ha csak annyit mondasz, hogy Harry jól van.
- Bocsánat. Ez egy rossz döntés volt.
- Az volt. De nem baj, most már minden rendben. Megbeszéltünk mindent Harryvel és már ő is jobban van... Jobban lesz. Vigyázok rá.
- Büszke vagyok rád és nagyon örülök nektek. Megérdemlitek, hogy boldogok legyetek. Viszont téged meg sürget az idő. Kéne egy kiadó.
- Láttam, hogy írt a Republic. Náluk van Taylor Swift, Ariana Grande, The Weekend és Nicki Minaj is. Ők azért elég nagy nevek, és nincsenek is korlátozva. Például Taylor... Ő is mennyivel boldogabb itt. Talán az egy jó választás lenne.
- Írjak nekik? - mosolyodik el kedvesen.
- Írnál? - szusszanok egyet hálásan. - Nagyon köszönöm. Tényleg. Most viszont megyek, mert Harry az ágyunkban várja a reggelijét - kuncogok.
- Na menjél, te hős szerelmes - nevet fel.
- Szia - teszem le a hívást mosolyogva.
A hívás közben mindent elkészítettem, így már csak egy tányérra pakolva mindent egyensúlyozok fel a lépcsőn. Harry ugyanúgy az ágyban fekszik, viszont közben a telefonján babrál valamit. Talán beszélget valakivel. Ahogy viszont beérek, ő rögtön elteszi a mobilját, hogy csak rám figyeljen.
- Azta... Köszönöm, Lou!
- Semmiség, bébi. Ez csak egy kis pirítós. Remélem, éhes vagy már.
- Igen, az vagyok. Egyébként Niall-lel beszélgettem.
- Oké - kuncogok, hiszen tényleg nem értem, hogy miért jelentette be ezt így.
VOUS LISEZ
Rainbow Paradise - BEFEJEZETT
FanfictionBármelyik művész életében bekövetkezhet egy olyan időszak, amikor nincs ihlete az alkotáshoz. Nincs kedve, nincs olyan élethelyzet, ahonnan ötletet meríthet, vagy éppen a hely nem kedvező hozzá. Ez történt a huszonnégy éves Louis Tomlinsonnal, aki v...