Jeongin;
Günümün sakin geçmesine alışık olduğum söylememez, hep bir sorun çıkar ya da hep bir azar veya bir bağırış duyarım bu hiç aksamaz.
Okulun başarısı değilim okuldakiler beni pek sevmez, bir tane yakın arkadaşım var Jisung o gerçekten benim herşeyim kimsenin onu üzmesine izin vermem.
Herneyse her zamanki gibi dersteyken,kapı tıklatıldı, içeri nöbetçi öğrenci girdi ve müdürün beni odasına beklediğini söyledi herkes şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı çünkü olaylara karışmam ve çok sessiz biriyimdir doğal olarak gerildim.
Yerimden kalktım ve sınıftan çıktım biraz yürüdükten sonra çocuk beni en alt zemin kata -ki oraya kimse inmez- zorla çekiştirerek indirdi kullanılmayan boş sınıflardan birine soktu, tabi ben korkmaya başladım elim ayağım titriyor.
Sonra 3 farklı ses duydum ve kim olduklarını anlamam çok zaman almadı size uzun uzun tanıtacağım kim olduklarını.
Seo Changbin,okuldaki belirli bir kesime göre serseri ve zorba -tam olarak zorba- diğer 'zengin' kesimine bakılırsa çok yakışıklı ve varlıklı aynı zamanda cana yakın!? Biriydi. SQ şirketinin varisi kendisi..
Lee Minho, yakışıklı ve varlıklı çoğu kişinin sevdiği fakat belli bir şekilde bipolar olan kişi kendisi ve sinir problemlerini kontrol altında tutamadığını kantinde bir çocuğa tepsi geçirdiğinde herkes anladı..aynı zamanda LJW şirketinin varisi...
Bang Christopher Chan, hiç konuşmadım kendisiyle ama etraftaki kişiler stresli ve çalışkan bir kişilik derler ne kadar doğru bilemiyorum, BG şirketinin varisi kendisi, bir erkek kardeşi olduğu söyleniyor ama kim henüz bilinmiyor.
Ve son olarak beni fazla sevmeyen hatta belki de nefret eden ama toplam 4 yıldır hoşlandığım Hwang Hyunjin..
Kendisi HWA şirketinin varisi ve en çok kazanan şirketlerden biri bu şirket, bir kardeşi var Hwang Yeji, Hyunjin insanları pek sevmez herkese karşı soğuk davranır ama konu kardeşi ise sadece soğuk değil aynı zamanda sinir sahibi birine dönüşüyor ve narsist bu açık bir şekilde belli.
Bu mükemmel 4'lü hayatımı çok rahat şekilde mahvedebilir ve öyle de olacak gibi, seslerin olduğu tarafa baktım ve Changbin'i görmemle irkilmem bir oldu net şekilde dedikleri şeyleri duyabiliyordum.
"Minho senin yüzünden adam kaçırdık resmen"
"Ne kaçırması pardon! sadece okulun zemin katında kimse yokken konuşmak istedim aaa"
Manyak mıydı bu amk?!
"Çok basit birşeymiş gibi söylemesi yokmu ama" dedi Chan.
İçeri girdiklerinde onlardan uzaklaşmaya çalıştım küçük adımlarla, birkaç dakika sonra Chan lafa girdi.
"Salak mısın çocuk sadece konuşacağız adam öldürmeyeceğiz" dedi.
Bende,"Hah" dedim salak olduğumu biliyordum ama bu kadar salak olduğumdan benim de haberim yoktu.
"Neyse konuya gelecek olursak" dedi Changbin
Minho'yu göstererek "bu mal yüzünden burdasın şuan iki dakika konuşucaz bu kadar."
Minho, Changbin'e tip tip baktı ve söze girdi.
"Şu arkadaşın varya Jisung"
Kaşlarımı çattım. "Jisung'dan uzak dur" dedim sözünü bitirmesine izin vermeden kapıdan korkmadan çıktım -şaşkınım- ve arkamda 3 şaşkın olduğunu düşündüğüm kişi bıraktım bence.