-14-

174 35 28
                                    

Yaşanan olayları,verdiğim ani kararı Jisung'a, Felix'e ve Seungmin'e nasıl açıklayacağım bilemiyorum kelimeleri kafamda toplamaya çalışıyorum ama olmuyor.

Her ne kadar bazı şeyleri kafamda kurmuş olsam bile henüz herşey net değil eskiden olduğu gibi bazı şeyleri dalgaya alabilsem keşke ama onu da beceremiyorum.

Ben önceden hiçbir zaman kendimi keşfetmeye çalışmamışım gibi geliyor, ben o kadar düşünce arasında kendimi bir türlü bulamıyorum, şimdilik sadece jisunga anlatsam  diğerleri de olayı bilecek,yüzyüze anlatmak da istemiyorum bana düşman olacaklarını bilsem bile gidişimden en son onların haberi olmasını isterim.

En iyisi de bu olacakmış gibi geliyor belki de değil hiçbir fikrim yok ne zaman adam gibi bir fikrim olduysa zaten..
sadece ailemin(?) haberi olmasını tercih ederim.

Hyunjin;

O gece olanlardan sonra içimi bir korku sardı gerçekten jeongini ilk defa bu kadar ciddi gördüm ona zaman kaybı olduğunu söyledikten sonra üstüne onu takip etmiş olmam tam bir aptallık.

İlk defa bu kadar çaresizim, bazı duygularım ilk defa beni ele geçiriyor ve bu bana hala saçma geliyor belki de sadece zamana ihtiyacı vardır diyip sakin kalmaya çalışıyorum ama pek mümkünmüş gibi gelmiyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum bu işin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum,ben kimseyi umursayan ve fikirlerine hatta duygularına önem veren biri değilim, o halde neden şuan jeongini düşünmeden duramıyorum onu kırdığım ve üzdüğüm düşüncesi beni neden bu kadar dağıttı ben neden bu kadar duyarlı oldum, belki de jeongini o gün durağa çağırmasaydım ve kendi haline bıraksaydım herşey daha iyi olurdu, bir başkasının hayatına karışmak benlik birşey değil..

Ben bu düşünceler ile boğuşmaya çalışırken telefonum çaldı arayan kişi JEONGİN!

Bir anda akıl almayacak bir telaş içindeydim telefonu açtım ve hoparlöre aldım çünkü ellerim titriyor.

"Alo"

"Efendim jeongin"

"Sadece ben gittikten sonra diğerlerine söyle diye aradım"

"İyi de ne gitmesi, nereye"

"2 gün sonra Amerika'ya eğitim görmeye gideceğim"

"Bunu ailen mi istedi, sen böyle arkadaşlarını bırakıp gitmezsin"

Ya da gider miydi?

"Hayır aksine ben istedim benim için en iyisi bu"

"Saçmalık"

"Fikrini sormak için aramadım sadece ben gittikten sonra jisung, felix ve seungmine söyle bunu"

"Korkaksın"

"İyi günler hyunjin"

Saçmalık,saçmalık sikerim böyle işi
Ne yani öylece korkup kaçacak mı hah sadece 2 kelime ettim diye mi gerçekten saçmalık.

Odada bir ileri bir geri yürümeye başladım, sinirleniyordum.

"KORKAĞIN TEKİSİN YANG JEONGİN"

Bağırışım evin her yerinde duyuluyordu ben ise sakin olmaya çalışmak yerine daha da stres oluyordum bu da sinirimi daha da arttırıyordu.

Tek çözüm bu mu yani arkasında birsürü insanı bırakıp gitmek mi hem jisung, ona ne olacak jisung olmazsa yaşayamazdı hani nerde, saçmalık.

"YALANCININ TEKİSİN YANG JEONGİN"

Beynimde ona yer vermeye çalışmam saçmaydı başlı başına saçmalıktı hem o kim ki iki laf ettim diye korkup kaçan gerizekalı çocuğun teki.

"GERİZEKALISIN YANG JEONGİN"

Bir süre sonra boğazım ağrımaya başlayınca bende bağırmayı kestim yatağıma uzandım beni sakinleştirmesini umduğum bir şarkı açtım gözümdeki ıslaklık nedendi peki?

Ben ona bu denli değer verecek ne yapmış olabilirdim? Belki de gerizekalı olan o değil benimdir, bize üniversiteye geçene kadar konuşmayacağım dediyse 1 yıl orda kalır değil mi? Belki de hep orada kalacak.

Hatta hiç gelmez belki sonsuza kadar hep orada yaşar ya da kafasını toplamak için gidiyordur geri geleceğine eminim sonuçta arkadaşları burada ve arkadaşlarını yanlız bırakacak hali yok ya, değil mi?

Ne yani 18 yaşına da yanlız mı girecek,
Jisung ya da felix olmadan hemde, hadi felixi bırak, o jisung olmadan ne yapacak
jeongin hep güler yüzlü ve mutlu biriydi onu bu hale ben mi getirdim benim yüzümden mi gidiyor? yani sorun benmiyim? ahh kafamdaki milyon tane soru beynimi kemiriyor resmen ,kafayı sıyıracağım

Acaba gitmesine izin versem mi ki, kafa dinler ve geri gelir sonuçta kaç gündür okula da gelmiyor ama doğru başka okula geçecek kaydı oraya alınmıştır bile,
ben eminim jeongin doğru zamanda gelecek yani öyle olmasını istiyorum onun kalbini gerçekten kırmış olmalıyım değil mi?

Kafamı sikeyim.

Ben ve şu egom kendimden nefret ediyorum.

Sadece onun benden istediğini yapmam daha mantıklı onu daha fazla darlamak istemiyorum yeterince saçma konuştum uzun bir süre susmak istiyorum hadi ama hyunjin kendini bırakma üniversite sınavına çalış ve geleceğini inşa et böylelikle istediğin gibi yaşayabilirsin.

Yavaşça gözlerimi kapattım belki de uyuyarak kafamdaki sorulara son verebilirdim.

Jeongin;

Onu neden aradım? belki de pişman olsun diye ya da beni vazgeçirsin diyedir hiçbir fikrim yok -her zamanki gibi- kendi konfor alanımdan biraz çıkmaya karar verdim okula da gitmiyordum.

Dışarıya çıkıp hava almanın en iyisi olacağına karar verdim yavaş adımlarımla merdivenden indim ve sessizce terliklerimi çıkartıp ayakkabılarımı giydim saat akşama doğru 6.00'a geliyordu.

Kulaklığımı taktım ve şarkımı açtım bu şarkı beni gereksiz sakinleştiriyor ve bazı şeylere odaklanabiliyorum şarkıyı mırıldanarak yürümeye devam ettim.

....

Seni kendime yakın tuttuğum zaman
Her zaman deniz kenarından bir ev görebilirdim
Ve dün gece dalgaların sesini duyabildim
Senin 'tüm istediğim senin olmak' dediğini duyduğum anda

Aşık oluyorum
Aşık oluyorum
Daha önce seninle birlikte hissettiğimden daha da derin,bebeğim
Tüm kalbimle aşık olduğumu hissediyorum

Eskiden sen uzak olduğun sıralarda
Aynı filmi izleyebilmek için randevulara çıkardık
Ve sen , yanımda oturduğunu hayal ediyordun
Tüm film boyunca elimi tuttuğunu

Aşık oluyorum
Aşık oluyorum
Daha önce seninle birlikte hissettiğimden daha da derin ,bebeğim
Tüm kalbimle aşık olduğumu hissediyorum

Aşık oluyorum
Aşık oluyorum
Daha önce seninle birlikte hissettiğimden daha da derin,bebeğim
Tüm kalbimle aşık olduğumu hissediyorum...

.
.
.
.
.
.
.
Güzel bir bölüm oldu ve evet ikisi de medyadaki şarkıyı dinliyorlar..
Hyunjin bu bölümde kafayı yedi kendini sorgulayarak öyle işte jeongin bebeğimin yurt dışına gitmesine 1 bölüm sonrası daha karışık olacak ve daha ciddi
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!
Sizi seviyorum...🤟

Güncelleme;
CAS fan club #1 member benim hala.

Belamı Arıyorum/hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin