¹³

309 16 4
                                    

- კარგი ნამუშევარია პაკ.

ამბობს იუნგი და თვალს უკრავს ბიჭს. ქერა იღიმის, შოკირებულ ქალს ხელებს ნელა უკავებს წელს უკან და იარაღს ძირს აგდებინებს.

- გახსოვს შენი ბოლო სიტყვები? რა მითხარი როცა საბოლოოდ ტოვებდი ჩემს სახლს. მჰ?
"ვერავინ შეგიყვარებს ასეთ არამზადას, ყოვლად აუტანელო არსებავ"

მის ლოკვუდი ერთხანს ჩუმად დგას, მაგრამ მალევე მოდის გონს და მამაკაცის ხელებს სწრაფად იგერიებს.

- მომშორდი ჯიმინ!! ნაბიჭვარო, თუ ეს გახსოვს, მაშინ ისიც კარგად გემახსოვრება, თუ რატომ ვტოვებდი შენს სახლს.

ჯიმინი გულზე ხელს იდებს და ვითომ შეურაცხმყოფელი მზერით უყურებს ტერეზას. იუნგი მათ შორის დგება და ჯერ ერთს უყურებს, შემდეგ მეორეს.

- ჯანდაბა, ახლა ამის დროა?!
პირადი ურთიერთობები მერე.

FLASH BACK:

სატელეფონო საუბარი:

- ესეიგი, ზუსტად იცი რომ ასეა?

კითხულობს თეჰიონი და ფანჯარასთან მდგომი მშვიდად გადაჰყურებს ბაღს.

- ასპროცენტიანი. არ მენდობი შეჩემა? ზუსტი ინფორმაცია მაქვს სანდო წყაროებიდან. ზუსტად იმ წვეულებაზე, ზუსტად რვა საათზე.
ყველაფერი დაგეგმა.

მობეზრებით ჩურჩულებენ მეორე მხარეს და რეაგირებას ელოდებიან.

- გამოდის, მშობლების წვეულებაზე, სადაც ხუთასამდე ნათესავია, ყველას თვალწინ უნდა ესროლოს მათ ქალიშვილს, ზუსტად იმ მომენტში როცა ხელს ვთხოვ?

- ბინგო! აბა, ამდენი ხანი მე რას გიხსნიდი?! და მერე უკვირდათ, რატომ ღალატობდიო. ყლექალა.

ჩუმად შეიკურთხა და სახე მთლიანად მოისრისა მომცრო თითებით.

- ჯიმინ, დარწმუნებული ხარ რომ ეს გეგმა გაამართლებს? ერთი არასწორი ნაბიჯი და ჯიონი მოკვდება. ხომ გესმის? შეცდომების დაშვების უფლება არ გვაქვს.

༒︎ 𝔦𝔫 𝔣𝔲𝔠𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔭𝔰𝔶𝔠𝔥𝔬 𝔧𝔢𝔯𝔨 ༒︎Where stories live. Discover now