🤍🤍1🤍

3.2K 85 16
                                    

No prove reading
--------------------------

Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar danin lo thiam mai dawn nia
--------------------------------------------------------------

Cinderella dead episode-1
--------------------------------------


___________________________________________

Start:
---------

Ka hming chu: Andria lalnunmawia ka ni a.. Andria ti in min ko mai thin, kum 16 na ka hmang mek a.. ka sang zawng hi ft 5'6 a ni a, thingtlang khua Lian ve tak "Phainuam" a awm ka ni a.. ka nu hi Dr lalnunpuii a ni a.. ka pa hi Malsawmzela a ni a.. kapa hi kan khua "Phainuam Higher secondary school" a headmaster a ni.. kan khawsak a harsa em em lo a.. kan chhungkua hi mipui vantlang zah pawl ve tak kan ni..

Kan unau hi pa5 kan ni a, kei hi a naupang ber ka ni a..
kan upa ber hi mipa a ni a(Lalrodawnga) u dawnga a ni....
A upa ber dawttu hi hmeichhia ni in (lalrinpuii) u puii a ni..
A pa3 na hi mipa ni leh in( lalthafamkima) u tha-a a ni a...
A pa4 na hi hmeichhia ni leh in ( melody-i) u mimi-i a ni..
A tawp berah chuan kei mah Andria..
Kan unau hi mipa, hmeichhia, mipa, hmeichhia,mipa ,ka nu leh pa te hian an siam zei vel tawp..

Unau zinga naupang ber leh tar lam fa ti takah min duat in ka dut leh ka ngen chu ti sak loh min la nei lo, hei vang tak hian ka pangchang in thu ka duh hle...

Ka inla thuin thian te zingah pawh Boss ber ka nih loh chuan ka lungawi ngai lo, ka kawlh em em bawk, insual hrat khawkheng tak mai hi ka ni a, mahse khawigaihna leh hmangaihna ka ngah leh em em thung a, thian te tan ui ka nei ngai lo...

Lung delh loh thing delh loh nana chu ka lo thang lian ve zel a... School te kal chho zel in kan school ah pawh hian ka inla Boss thei hle.... Lehkha hi thiam thei tak ka ni a mahse ka zir peih lo hle thung... Ka thatchhiat em avang chuan class 9 pawh kha ka fail ta reng bawka...

Apa chuan repeat tur in min duh a.. anu erawh in class 10 a thu tur in min duh thung...kei pawn class 9 a awm nawn leh chu thih hreh in ka hreh...

Apa chu class 10 thut chu ka dil a phal lo viau mahse afapa duat lai duh lo chhung chu a ti lui duh bik lova Aizawl lamah class 10 zir zawm tur chuan thu kan ti tlu ta a...

Aizawl a school ka kal tur thu te chu ka thiante bula ka hrilh chuan an lungngaih hmel tak zet an tum buai hlawm mai.. ni e thiante zinga phawk ber leh nuihna ti tam tu ber kha ka ni ve miau a..

kei pawn ka hreh rilru hle mahse class 9 repeat ka peih lo na chuan ka rilru a Luah lian zawk miau a ni...hun te kal zel in Aizawl ka chhuk hun a lo ni ta reng mai.. Ka chhuk hma Zan chuan thian te nen in thlahna te kan nei a...

Min ngaih tur thu te na zawi a... A then lah tap tawk an lo awm...ni e an tan hian ka hlu ve bawk em a ni... (E ni tak a kan thian ho hi 15 vel kan ni a an hming hi chu sawi lo mai ang ) in thlahna te kan neih zawh chuan ka thiante pawh an in lam pan in an haw darh hlawm a kei pawh Naktuk zin tur ka ni en... An haw hnu chuan in tifai in ka mu ta a...

___________________________________________

(A Tawi em 😂 ziah vak dan tur ka hre lo a chhun zawm ka lo tum leh vat dawn nia ngaihnawm pawh ala ngaihnawm lo ang mahse min lo chhiar sak ve avangin ka lawm e 💞🌝 prove reading awm lo aw)

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now