end.... 💔💔

478 40 8
                                    

Te han ti vel ila🤣🤣🤣

No prove reading
--------------------------

Chapter 11
-----------------

___________________________________________

Author pov
-----------------

Alan-a chuan andria chu an room lam pan chuan a kai phei dawr² a.... Room an luh chuan... Andria chuan Alan an a kaihna kut chu a phih thlak sak nawk...

Andria- Alan thu dik ka hre duh.... Engkim min hrilh vek rawh....Sangzuala nau chung a I thil tih kha Thu dik a ni em mawh.. Mawh!!!.....

Alan- dawt vek a nih kha dawt vek....

Andria- engtin nge dawt vek ila tih theih....mawh!!.. I sawi kha engkim I sawi vek kha....alan tinge... Mawh engtin nge.... Nangmah duh em em tu chungah khang thil kha I tih theih zawk..... Mi tenawm tak ilo ni!!!..... Kei pawh hi min lo hmangaih ngai miah lo a nih dawn hi.... Engtin nge I tih theih zawk...... I nawm chenna ni mai² tur in Kei hian ka hmangaihna leh thianhlimna ka hlanlo che sin.. Khang hun reilo te chung khan min hmangaih ve emaw ka lo tia... Mahse I hur herhna ti reh tu mai maw ka lo nih a....I tawrh ka phal loh avangin leh I hma khua ka ngaih avangin.... I thil tih ngei pawh keima tih angin ka sawi a, I tan hian kut hial pawh ka tuar a sin... Mahse ka hriat chhuah tak chu maw....engkim pe che in I tan hlan mah ila awmzia a awm lo... Min hmangaih lo tu tanna ka hmangaihna ka hlan reng hian ka tan awmzia a awm lo a... A tawpah chuan natna mai a ni... Ka dawng let ni....

Alan- Andria.....

Andria- aih ngawi hmak rawh engmah hi sawi ve tawh suh ka ring tawh lo che... Engkim hi ti tawp ang...Mahni choh in Ngaihtuah nang ang Mihring hi ka lo hmangaih hi ka thil tih sual lian ber a ni ka hmu peih tawh lo che.... Chhuak teh Khawngaih tak in chhuak rawh!!!.......( Alan chu a nam chhuak deuh rawk² a.. A trap zui hawm² mai😭)

End of author pov
--------------------------

Andria pov
-----------------

Ka lova han mawl chhah tak em.... Sangzuala kha a tirte atang khan lo ring tur kha ka nia....tunah engkim a thleng vek hnuah ka ring ve choh a nia....keima hi ni dem tur chu...ka mawl vang a ni...ana ana lutuk kha Mihring ka hmangaih a tan a engkim ka hlan khan.... Ka tan a engkim a hlan phal ve si lo... Nu ana lutuk.... Khang hun leh chen kha... A thangah ka lova han awk hneh tak em...hmangaihin duh hle mah ila engkim tih tawp a ngai si...ui tak chung si in engkim ka tih tawp tak kha..... Ka na a ka na tak zet.... Ring taka tah hawm² ka chak a..... a hming lam chunga mi bum thiam a nih zia au chhuah pui ka chak tak zet mahse a rem si lo.... Ni e hei hi ni ka chan tawk chu...mahse tunah zawng ka tawrh hi ana em a... Hmalam pan tur pawn chakna ka nei lo... He ka na tawrh hi hunin liampui lo mahse a na tawrh dan min Zirtir mawlh teh se......

End of andria pov
--------------------------

Alan pov
-------------

Andria Thu sawi zawng² kha thudik vek a ni phat pawh ka tum lo.... Mahse kha ti khawp a ka tana tuar ngam Mihring kha kala hmulo... Min lo hmangaih zia ka hriat chhuah phah a...ni e ani chuan engtik lai pawn a lan tir thin..

Mahse kei hian ka lo hei der zel zawk a nih hi...a mah vangin ka in hmu chhuak a....hmangaih let a phu a... Na taka siam hi a phu lo mahse ka tlai tawh tunah chuan ka tlai tawh tih in hre mah ila... Ka tana a hlan a hmangaihna chhan let ka tum a mahse ani chu a dang tawh....

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now