zawnga leh!!!...

438 35 15
                                    

No Prove reading
---------------------------

Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar dan in thiam mai dawn nia
-----------------------------------------------------------

Chapter 10
-------------------

___________________________________________

Author pov
--------------------

Andria- duh tawk rawh Alan!!!... Khawngaihin... Sangzuala kha thlah rawh...

Alan thinrim lutuk avang a mit sen vek tawh chuan thlah mai a Tum lo nasa... Sangzuala pawh a theih tawp in a la trang ve trang² a...

Alan- thi lo² rawh se he zawng sen pa hi...ka chungchang ilo sawi ngam a maw chu pawh ka bialpa bulah leh nghal.... A hma pawn ka en liam tawh che mahse i huang chin i pel tawh tlat...(tih pah chuan sangzuala chu nem thlak tumin a bei ve ngat² a).

Sangzuala pawn tlawm mai a Tum bik lo a theih tawpin a lo trang ve zel bawk mahse Alan chu pian(body)ah leh tharum ah a hneh lo nasa mai si.... Chutah Andria tih ngaihna hrelo leh hlauthawng chuan a school bag chu la in Alan-a chu a vaw ta pawp² mai... Alan chu a tawp chat a...

Andria lam chu a pan hnai a... Andria erawh a tawlh hnung hret² thung...alan-a mit atanga Thinrimna leh rilru natna chu a hmuh hmai hauh lo.... (Mahse enge tih theih a neih chuang.. A tawp tir loh chuan Alan an sangzuala chu a that mai dawn sia...)

Alan chuan Andria chu a kut chuan a lamah a pawt phei hrawk a....Alan chuan saw mihring vang sawn kei hi min vua a maw... Tih pah chuan Andria chu a sawi vak² a... Andria chuan Alan chu a mitah pawh a en ngam tawh lo.. Hnuai lam a melh tlat a... A mittui pawh a tla fap² mai.. Chu tah Alana chuan min enrawh tih pah chuan...

A samah tham in a khabe chu sangzuala lam hawi chuan a kuai her sawk a... Andria hlau lutuk chu a trap pur tawh mahse Alan chuan enga tan mah a ngaih loh hmel khawp mai.. I trap vel alaw saw mihring vang sawn...

Tih pah chuan dimna tel map lo hian Andria chu sangzuala bulah chuan a theih phei pawp a.. Andria pawh a tlu hnawk mai...Alan chuan a bag chhuat a tla chu chharin tenawm dun lutuk!!..tih pah chuan an dorm lam pan chuan a chhuk sana...Andria chuan Alan kal liam chu mittui tla ngiai² chung hian a thir tlawk² a..

A liam ta mawh tihah... Chhuak em em mai hian a trap ta hawm² a... Chu tah chhuat a thisen nen a let reng sangzuala chu theih leh thei lo hian a buaipui a... Amah mai in a tih theih loh avang leh warden ten an hriat a hlauh avang chuan....

Drom lamah hman hmawh takin a tlan hlawk² a... Chu tah sangzuala thianpa Msa leh mama chu ava ko ta ringawt a..

Andria- ms khawngaihin in sangzuala saw pui rawh u... A thi mai ang. ( tih pah chuan ava trap lut a)

Msa- ma..... Maw.. Sangzuala chu engtin maw... A thi trep a!!... Khawiah nge a awm tunah!!!...

Andria- school chungah a awm... Khawngaihin min pui hram teh u... Warden ten an hre palh ang tih ka hlau sia....

Engmah sawi zawmta lem lo chuan Msa chu hmanhmawh tak chuan school chung lam pan chuan a tlan nghal a.... School chung a thlen chuan sangzuala thisen nena lo mu kawi nuai a hmuh chuan rang takin a pan nghala Andria leh mama pawh an lo thleng ve nghal mai bawk a sangzuala chu an buaipui nghal a...

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now