🔞🔞🔞😱

1.3K 47 20
                                    


No prove reading
-----------------------------

Typos/ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiat dan in lo thiam mai dawn nia
--------------------------------------------------------------

Chapter-8
----------------



___________________________________________


Alan nen chuan kan in kar pawh a tha zel a.... Ringhelhna pawh ka nei tawh lo... Kan in kar chu a nghet telh² a nitin kan in bia a.....

school luh te chu kan nghakhleh duh tawh hle....hun te chu kal zel in school kal hun pawh alo in her chhuak ve mai bawk a.....au mami nen Aizawl chu kan kal a.....

Kal kawngah te chuan Aizawl ka thlen huna Alan nen a kan in hmuh hun tur te chu ka suangtuah nasa mai ka khi vur² reng mai....

Aizawl kan theng chuan Dar 11 a ri tawh a....u mama te chuan min lo nghak a... Bungruah vel chu kan la lut a.... Chaw ei te chu siam in kan ei nghal a....

Kan ei kham chuan in ti fai tur chuan room lam chu ka pan a......Ka in tih fai hnu chuan Alan-a kava call a kan thleng tawh thu te chu kava hrilh a.... Alo kal  nghal tur thu in min hrilh bawk....

phone chu daih in ka in siam zui nghal malh² a... U mami chu room ah a rawn lut a.. " Andria khawiah nge i kal dawn a iva nelh ve a"...

Nui sang chung chuan a rawn ti a.... " Ka thianpa nen kan leng dawn a.. Ka rawn haw har mai thei nia aw chaw pawh ka ei nghal mai thei"...

U mami " Andria a chi dawn mi mi in a chaw ei chawt te chu".....

" U mam nge maw a ni te chu ka best friend nia chu bakah anu leh pa pawn min hmu ve duh lawm"....

Ka ti ta tawp dawt ka sawi.. Alan nen hotel book a hun hmang kan tum...." Umm awle a nih rawn ho har lo la aw" .....

Tih pah chuan min chhuah San a.... Rei vak loh Alan pawh a rawn thleng.... In chhungah chuan a rawn lut a....

Ka u mami chuan a lo ve luam rei vak lo chu an in bia... An in biak zawh hnu chuan kan chhuak ve ta a.... Kan vawi khat chhuah dun nia nih vang nge ka lai ru tak zet....

A bike ah chuan lawn in a kawngah chuan ka kuah a... Mi in min ngaihdanah ka buai lo... Mahse Alan chuan ka kut chu min phih thlak sak lawp.... Andria " Tinge"....

Alan " I zak lo mi in min en duh dawn em sin mipa leh mipa kan nih hi.... Mawl ltk mai i ngaihtuahna hi tawi ltk".....

Min ti hlak ana ka ti mahse kan ngaihtuah chiang a a dik ve tho sia " Ka lo ngaihtuah chiang tawh dawn nia" ..... Ka sap a...

A tlan zui nghal.... A tlan chak ang reng sia ka hlau deuh... Veng hran² chu kan tlan pel zel a khaw pawn deuh ah hian hotel alo awm a "Love hotel" tih a ni....bike atang chuan kan chhuk a...

Hotel lam chu kan pan dun hnak²... A hotel chhung chu ka rin ang a ni lo bar a awm a.... Zu chi hrang² a awm bawk... Alan chuan zu chu la in kan room tur lam chu kan pan nghal a......

Khunah chuan kan thu dun a zu chu in ve tur in min ti... Ka duh loh thu leh ka in ngai loh thu in ka chhang... Alan " Min Hmangaih a nih chuan lalnunmawi in mai rawh zu hi".... Min ti...

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now