No prove reading
----------------------------Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar danin lo thiam mai dawn nia
-------------------------------------------------------------Chapter-17
----------------------___________________________________________
Andria pov
----------------------Alan-a ka hmu leh chu ka lawm rual² in ka na....
Mahse nat in awmzia a nei tawh lo tunah chuan a chhan chu maw... Kha a hmangaihna ka dawng let ngai loh kha dawng let tur in...Mizoram ah ka kir leh a... Ka ta a ni leh nga.. A ta ka ni leh bawk ang...
Ka nu min biakna avang chuan ka ngaihtuahna atang chuan ka harh chhuak a....
Mom- I vanin ngaihtuah nasa awm ve a.... Tunge nichin a mi kha
Andria- Alan-a nih kha Thian hlui....
Mom- umm a hmeltha reuh hle mai a...
Andria- nia a ni kha chu a hmeltha nia... Ka lo biak ang che... Tih pah chuan ka nu chu kan nghawk deuh zeuh a...
Mom- awih ah... Nangmah khan i duh zawk ang... Tih pah chuan min rawn melh phir kual vel a... Kan infiam nui dun nasa ngang mai
Ka nu nen hi chuan kan in pawh em² a..... A bulah hi chuan engkim ka sawi ngam mahse Alan-a nen a kan chanchin erawh ka sawi ngai lo thung....
In chu kan thleng a.. Ka lut hreh hle.. Mahse ka nu chuan ka kutah chuan a rawn kai a.. In chhungah chuan min luh pui a...
Ka pa chu thut thlengah hian alu thu a... A lo in ngaihtuah muk hmel hle mai.. Ka u te pawh an lo thu thap mai..
Ka pa chuan min hmuh ve leh a bula thu tur chuan min rawn ko a... Mahse ka kal duh lo..
Mom- bawihte va kal rawh... Ti hi chuan pafa in² hmuthiam lo mai ang... Tih pah chuan ka pa bulah chuan min kai phei a..
Dad- bawihte min hlau suh ka bulah hian lo thu teh....
Hreh tak chung chuan ka pa bulah chuan ka thu a...
Ka pa chu a ngawi deuh vang² a.. Min en vang² bawk...
A mitah pawh ka en tha ngamlo hnuam lam chu ka melh ve ran bawk...
Thawk lak hak pah chuan...
Dad- bawihte ka petna che i dul kha ana em... I sama ka thamna te kha ana em... Tih pah chuan ka kut chu a rawn vun a...
A mittui luang chu ka kutah a far thla fap² tih pawh ka hre thei thei
Dad- ipa hi ka thiam lo ni.... Hrethiam a pui zawk Tu tur che hian kut ka thlak che chu a nia... Ipa hi min ngaidam rawh aw Bawihte.. Tih pah chuan min rawn kuah a..
Kei pawh ka in sum zo biklo ka trap chhuak a... Ka u te leh ka nu te pawh chu an bang biklo..
Dad- tunah chuan i duh danin i nun hmang tawh ang che aw.. Kei ni i chhungkua te hian i nihna ang² in kan pawm vek tawh che... Aw Bawihte...