Hii gaysss🌈
Ka reh rei in ti em? 😅 ka phone a chhe daih a exam lo awm nen ka chhunzawm duh ta lo nih hi.... Mahse ka rawn comeback leh aw...
No prove reading
---------------------------Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar dan in lo thiam mai dawn nia
----------------------------------------------------------Chapter 9
----------------___________________________________________
Andria pov
------------------Zing ka tho chu.... Nghet deuh a min kuah tu chu nui sang chung Chuan ka en reng a.... Ka awi theilo hial zawk.... Ka hmangaih in ka in hria a... Mahse thil thleng chak lutuk hian ka ngaih hi an ti tha zan lo...... Ka hmuh hmasak ber kha chuan hmeltha ka ti... Ka star ru deuh a mahse..... Ka ta ni tur Chuan ka Suangtuah ngai lo Suangtuah tur pawn chu ti em em a....han veina hun pawh ala awmlo... Mahse kan room a min kiss khan ka tui ral a.... A hma ai in ka vei a ka duh zual sawt a... A tan pawh ka in phal ral thak kha nia. Mawl chu ka in ti ve mahse ka hnar thei tlat si lo....
End of Andria pov
Alan- enge i ngaihtuah ngawt² a..... Zing²ah rilru hahna i nei mi?
Andria- aih nei love... Ka bialpa hi a hmeltha em a. Hmeichhia ho in min chuh sak daih ang tih ka hlau a ka lo ngaihtuah mai mai. I ler ve sia. (Tih pah Chuan a nuih sen sen a . )
Alan- hmeichhia vang mai mai a kal San tur Chuan I uihawm mah² tih pah Chuan morning kiss beisei zet hian a hmui chu a ti kawh deuh a... Andria pawn hrethiam tak in a kiss ve mai bawk a..
Andria- tho chhuak tawh ila. In ti fai ang..warden pawh a tho trep tawh ang.. Tih pah Chuan a tho chhuak nghal a.... Alan pawh a tho zui ve nghal mai bawk a....
Author pov
------------------An in tih felfai hnu lawh ah an warden pawh an rawn tho zui ve nghal a.... Students ho chu an kai tho sap² mai...thingpui in tur Chuan an chhuk sap² a an in zawhah Chuan lehkha zir tur in an room theuhah an lut ta hlawm a..
Study hours a zawh hnu Chuan chaw ei tur Chuan an in dining room lamah an chhuk thla leh a... Chaw an ei zawh hnu chuan... In ti faiin class kal tur Chuan an in siam a.... An in siam zawh Chuan class lam pan chuan an kal leh a.... Reilo te ah dar chu rawn ri in classroom lam chu an pan sang² a.... Andria thu tur chu sangzuala Chuan lo kal tawh teh ti in a ko phei a...Andria- (Ninghmel zet hian) enge a!!..
Sangzuala- class banah in school chungah lo kal ang che... Hrilh tur che ka nei.
Andria- alan chungchang a nih chuan...ka hmel hmuh in beisei suh...
Sangzuala- Andria apawimawh lutuk.... A sawi zo hman lo an miss chu rawn lut in Andria chu a thut naah a let nghal a...
Miss- a hamsa in... Hei thla leh² pekah board kan exam leh tawh mai dawn a.... Thatchhiat leh awm mai² kha a theih tawh loh a nia... tha deuh khan lehkhazir ula... Pass ngei in tum dawn nia... Mahni chakai theuh in khawrh tih kha hre reng ang che u....
Students- yes miss...
Class chu an la mawp² a.... Mahse Andria Chuan thil dangdaih a ngaihtuah thung..
Enge le Sangzuala hian Alana hi a huat em em le...enge an in lei chinna hi niang... Sangzuala hmu peih lo viau mah ila an in kar a thu dik hi ka hre tur a ni...tih pah chuan a in thing harh a....lecture lamah Chuan a in concentrate ta zawk a.... Nidang ang bawkin class chu an tling tla ve mai bawka.... Alan Chuan Andria chu an dorm lamah haw rualpui tur in a sawm a... Mahse Andria Chuan tih tur tul a nih thu a sawi a... Alan pawh a kal ve mai bawka... Alan a kal ta maw tih tah school chungah Chuan a chho a....
Sangzuala chu alo awm ran tawh...Andria- enge i zawk duh chu.... Loks a hmasa in Alan nen in in leichinna ka hre hmasa phawt duh tiang em em a... Alan kawp lo tur a min duhna chhan te hi ka hre vek duh zep nei miah lo in min hrilh ang che....
Sangzuala- tuna ka sawi tur hi a pawimawh zawk kha chu kinah ka hrilh ang che...
Andria- awle sawi la enge chu ti fako a pawimawh chu min han hrilh teh... Ti in a pan hnai a...
Sangzuala- ihh Andria.. Alan-a hi i duh lutuk tih chu ka hria..in in kar a in rawlh pawh hi a hreawm ka ti mahse ka mit hmuh lai enge mipa1 nun a ti chhe mek hi ka en liam thei tawh lo a ni...
Andria- lawks Tu nun maw a tih chhiat?... Enge i sawiawm zia..
Sangzuala- nangmah mawle..
Andria- kei hi!?... Kei hi maw... Engtin mah ka nun a ti chhe lo ka duh in ka hmangaih lutuk... A ni pawn min Hmangaih ka chiang... Ka hming ka chiang tuk zetin ka chiang... A hrim² in enge ilo buai ve chhen a... Kan awmdun lai leh kan hlim lai hi i hmu thei lo nge... Alan hi ilo beisei ve vang zawk!!...( a ti ta piap² mai)
Sangzuala- aw a tawk!... Ka sawi ang i awi leh awi loh chu i thu a ni... Ka Khawngih che a thian kan lo nih tawh naah pawh... Khang hmeichhia chungah a thil tih tenawm tak² te kha i chungah thleng lo tur in ka duh vang zawk a ni... Alan hi ka beisei maw.. Ha!.. Beisei chu kawi lamah a ten in ka ten tih hre rawh Andria lalnunmawi.... Sawi i mipa hmangaih ve em em sawn... Exam chawlh apaing a... A haw hian Hmeichhhia eng zat nge a mutpui a... A fawr kual phu i hria mi... A duh² a sex a hman pui a... Mi dang feeling enga tan mah a ti lo.... Na tak in a siam a.. A kalsan leh mai thin.... Heng zawng² hi i chungah thleng ve lo se ka tih vang a ni mahse min awi leh chiang lo vang... ( a ti ta piap² mai le... Ni e a khan ve tawh em a ni... Ti em em hian Alan hian Andria hi a dawi at a ring bik lo mahse Andria chu lut thuk tawh lutuk tlat a mah a... A in hmuh chhuah a ngai a ni tawh ber mai Hahthalk hian)
Sangzuala thil sawi zo chu a ri nghal pawp... Leiah a let thla tawp mai... Andria pawh a bangbo lutuk..
Alan- zawnga eng maw I sawi kha.. Duh duh sex ka hman pui a ka fawr kual pui chu.. Zawnga sawi rawh.. Tih pah chuan a hnek pawp² a... A thinrim lutuk chu a a sen tawn² mai.... Sangzuala pawh alo in dawh mawl tawp bik lo.
Sangzuala- zawnga ka nau chung a I thil tih dan zawng² kha i hre lo maw... Tih pah chuan a hnek let ve ta siah² mai.. A hnek pah chuan zawnga nang hian ka nau nun i ti chhe vek tih i hria em... Tiin a au vak² mai...
Alan- i nau hur herh vang a nih kha i nau kha veng tha ta che zawnga!!!!
An insual chu tawp mai an tum lo... Thi sen lah an in chhuah dun nasa tawh mai bawk si.. Chu tah Alan chuan sangzuala chu in chung atang chuan nem thlak a Tum ta mai... Andria chu mangang tak chuan a tre chula...duh tawh rawh Alan!!!!....
___________________________________________
Zanin tan chuan duh tawk phawt ang... 1330 words aw a... A tlem tawp mahse a mood ah ka cheng thei lo......
A boring viau a nia ka rinni🥲🤣Engpawh chu ni se... Like leh comment te kha... Min lo pe hram ula.. Nuam hi kan te ve em em zel nia like leh comment kan dawng ve te hian.. Thil dang hi kan dawng khat ve a maw... 😆😆