A room a lut tur chiah chu tu emaw hian a darah alo kuai her sawk.... Andria pawh a phu chiang hle.... "Alan nen hian enge in in karah awm"....
A ti chang fak....
Andria chuan "Sangzaul nang maw".... Phawk fe a meng pah chuan a ti a... Sanagzuala chuan "ka zawhna che chu ming chhang rawh"......Andria chuan " Kan in karah engmah awm lo thian choh kan ni"... A ti bah deuh nuai a... A hlau thawng tak zet.. "Dawt sawi lo mai rawh in awm dan kha ka hmu vek che u"....
Andria chu a hlauh thawng em a vang chuan a khur deuh ber² tawh... " Umm kan in ngaizawng alawm.. Min ten in minhusit viau ang tiraw"... Mittui ting pan pah chuan a ti tham tiak a...
Sangzuala chu thawk deuh hak pah chuan " Ka ten in ka hmusit lo che mahse he pa hi hneih suh ang che ila in chhir ang".. Tih pah chuan a room lam pan chuan a kal nghal daih a...
Andria chuan zawhna tam tak a nei... Room ah chuan lut in thil tam tak a ngaihtuah a... An in kar tih tawp mai te chu a duh rum² mahse a thei loh a engkim a pe tawh...
Kalsan mai chu a tum bik lo... (Mahse ala in chhir dawn si) Ni e sangzuala hian Alan-a a lerh zia a hria a Andria rilru chu ana ang tih a hlau zawk vang a kalsan tur a ti a ni......
Minutes 10 hnuah chuan Alan pawh a rawn lut a.. Andria chuan "Alan min Hmangaih tak² em nge nawm chen nan chiah min hmang zawk i tan hian enge ka nih"... A ti tham tek a..
A mittui pawh a tla... " Hey.. Naute ti khan Ngaihtuah suh ka Hmangaih ltk che lawm nawm chen nan ka hmang phal lo che ka tan chuan ka nun hlim na i ni sin ti khan awm suh ka kalsan lo ang che"tih pah chuan Andria chu a zuk kuah a..
Andria lu tuai hliau² pah chuan " Ti nge nichin vang kha mi tiang hian i awm a... Ka tihpalh ltk.. Ti khan ka awm lo tawh ngai lo ang"... A ti sap a..."
Aih chu lam pawh ni lo min lerh San a.. Min kalsan daih ka hlau a ni ka engkim ka pe tawh si che a"... Alo ti ve sap a... kumah an chuan in kuah rial pah chuan an mu dun a...
Zingah chuan an tih dan ngai te bawk chu an ti leh lehkha zir leh chaw ei a.. Class kal tur a in siam kha ni mai..
Class ah chuan Andria chuan sangzuala bulah " Alan hi i ngai dik lo a nih kha min Hmangaih ltk min kalsan lo ang angmah nih kha dik lo chu" A ti ve sak a ( awii mate I thianpa kha ringrawh) sangzuala " Andria min ringrawh ila in chhir ang..
A tlai hma hian kalsan rawh" Ngen tak te hian a ngen... " Hah.. Kalsan maw... Ka theilo tlak.. A tlai hma te I ti lo...engkim kan ti dun vek tawh nizan pawn min rawn en thlak kha...