🤍🤍4🤍🤍

802 52 7
                                    


No prove reading
---------------------------

Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar danin lo thiam mai dawn nia
------------------------------------------------------------

Chapter-4
-----------------

___________________________________________

Dar 10 a rik chuan Mut a hun thu chu warden ten an rawn sawi a...

Kan lehkha bu te dahtha in kan room lam theuh pan chuan kan kal a.. ka room ka thlen chuan Alan-a chuan nuih suk chung chuan ka thu I awi duh loh vang a nih kha a rawn tia...

Ka ngei ltk chuan aw I chawh kan ti tla ringawt a... A mah lah chuan nangmah nih kha chawh chu min la ti let ang ta deuh2 a... Ka thinrim bawk si tih nga hre lo chu bathroom ah intifai tur in ka kal san daih a.. ka mut chhuak zawng2 pawh a ti reh vek....

Ka in tih fai hnu chuan mut tur in ka let a... In be lem lo chuan kan mu ta a..

Khumah chuan ka in ka in let a... Ka lo mu hil ve mai bawka.. zingah chuan warden ten min rawn Kai tho a...

In ti fai tur chuan kan tho chhuak hlawm sap2 a.. kan in tih fai zawh chuan dining hall (chaw eina hall) lam pan chuan kan kal khawm dam2 a....

Chaw chaw ei naah pawh Alan-a te bulah ka thu a...ka chaw ei pah chuan kan titi luam.. chaw te kan zeih zawh chuan... Kan ei na te tifel in... Room lam kan pan leh a..class kal tur in kan in siam a..

Skip...
---------

Class room an lut chu thuhna tur mai a hre lo.. a ding renga thut na awl a en lai chuan sangzuala...

Chuan in la polite tak hian a bula thu tur chuan a rawn ti a... Andria pawn eng sawi lo chuan sangzuala bulah chuan a thu ve mai bawka...

Sangzuala chuan Andria chu a be mawlh2 a.. a tawng duh bawka Andria pawn nuam a ti hle a bula awm chu... An pa2 a an nuih dun bawk2 lai chuan Alan-a chuan thinrim hmel fe hian Andria te lam chu a pan a...

Alan// inve hlim hmel bik ve a..enge in sawi bik a... Lehkha zir duh te an awm a in nui beng chheng ltk lehkha pawh zir theih loh in nuih duh chuan pawnah va nui ru...
An ti deuh kher a..

Andria// Alan-a en pah chuan ilo buaina tur a awm lo an ti let ve hnap a..

Alan-a// engmaw I sawi ve a.. new comer tete si I senior te zahna Chang hre rawh  manner hre lo ltk mai...

Andria// ka zah loh na che ka hre lo..
Rum fe a melh pah chuan a ti chnag fak a ..

Alan-a chu a nui hak.. tawng leh a tum chu sangzuala chuan alo tawng khalh.. kan thiam loh ni e kan lo nui zawi deuh tawh dawn nia a tih chuan Alan-a a lu bu nghat a.. a thutna lam pan chuan a phei ve mai bawk a... Andria ngaihdan ni lo ltk..

Andria// sangzual ti nge ngaihdam I dil kher a dil tlak pawh a nih teh hrep loh kha.. kha tiang inla senior hmel uih ltk.. in la enge maw ve khang lang manner hre rawh te min han tih vel khang lang chu..  a mah nih kha manner hre lo chu.... An ti hlak2 a...

Sangzuala// nui huah2 pah chuan I ang nasa ltk.. a ho e mai chu bakah a ni te chu a luh na rei tawh a.. in la senior awm reng alawm a nih.. a ho ltk thil dang sawi a ti ta diah a...

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now