No prove reading
------------------------------Typos/ ziah dik loh a awm zeuh² mai thei a chhiar danin lo thiam mai dawn nia
------------------------------------------------------------Chapter-2
------------------___________________________________________
Ni zung chuan parda phen atang chuan min rawn chhun a, phur fahran lo tak hian ka tho chhuak tham2 a, ka nu chu ka room-ah rawn lut in, in tifai tur leh in siam a chaw ei tur chuan min rawn ti a, peih lo zet chuan ka in tifai a ka in siam ve malh2 a... Ka in siam zawh chuan chaw ei tur chuan inhnuai lam pan chuan ka chhuk thla ve a...
Chaw kil naah chuan ka u te chuan min ngaih tur zia te leh awmdan mawi te min hrilh mal2 a ka nu leh pa te pawh an bang Chuang lo, ka school kal na tur hi "J&J school"(ka phuah chawp a nih hi aw🤣) a ni a..Aizawl khawpawn deuh hlek hum reh Lai a awm a ni....
Chuan kei hi hostel a awm tur ka ni bawk .. Aizawlah chuan school tha pawl tak ani, in atang chuan ka bungruah te chu la chhuak in kan motor ah chuan kan dah lut a..kan dah luh zawh chuan Kapa in Pathian hnena tawngtai na te nei in kan in thlah Liam ta a.. (Aizawl ah hian ka nu leh ka pa ten min hruia aw)
kal kawngah chuan school awm dan tur te leh zirtir tu te an fel ngem tih te, ka classmate tur te hi an fel ngem le, tih ka ngaihtuah reuh2 a..
ka lo in ngaihtuah hmuhmil a ni chek ang chu ka nu chuan min rawn Kai tho a duat-a hei in school tur kan thleng a tia min rawn Kai tho a, ka harh chuan school compound vel ka en chu a zau nuam tha kher mai school building pawh a lianin a thianghlim tak zet...
School leh hostel hi a hran ve ve in a awm a.. school hostel pawh chu ti tho a building a lian in a felfai thlap mai... Midang ai in kei hi school ka lut tlai bik a...
Ka pa chuan kan principal chu phone in kan rawn thlen thu chu a han hrilh a.. minutes rei lo te ah chuan principal leh class 10 zirlai naupang pa 5 vel nen chuan hostel atang chuan an rawn chhuak deuh thram2 a...
Ka pa leh principal hi thiantha tak mai an lo ni a.... An in biak deuh melh lai chuan, kei erawh chuan hosteler zinga mipa khat chu ka lo en deuh vauh2 a.. kapa leh principal an in biak zawh chuan principal chuan hostel boys ho chu ka bungruah te la lut tur in a han ti a ka bungrauh chu an han la lut a.. kei ni pawn kan zui ve zel in...
Ka room awmna tur ah chuan an han dah a... Room pa1 ah hian mipa 2 zel in kan awm a.. ka roommate tur kapa ka zawh chuan an principal chuan Alan lalawmpuia a ni thu leh naupang fel tak a ni thu te chu a han sawi luam a..
kei lah ta pek chuan tunge Alan-a ka lo tia... Alan chuan nui sen2 chung hian kei mah alo tia ka hmu chu ka nui ru ver2 mai... Ni e a hma a ka sawi ka lo en ruk deuh vauh2 ka ti kha ni mahse kei hi ka dik lo enge maw ka hriat ni ka thinte hi a phu dup2 mai..a hma in tiang hian ka awm ngai lo.
kanu leh kapa te chuan kal nghal mai an tum a... Ka ngaidawn lutuk chu ka thah te hi a chhuak ut2 mai .. ka nu chuan a hrathiam a niang min hnem mawlh2 a min rawn tlawh tur thu te in hrilh in kan in hmangtha ve ta a.....
Room-ah chuan ka lut a Alan chuan ka bungruah te chu min dah fel pui a... Kei hi ka mawl zia hi ka hming ka la sawi Miah lo tih pah chuan introduction te chu ka han pe leh lawp2 a..
kan in tih fel hnu chuan dar rawn ri in Alan chuan chaw ei dar a nih chu lo kal rawh chaw ei ang a tia.. kei lah chuan chaw ka ei peih lo...thu hrilh chuan ka mu deuh hmak a.. Alan pawh chu ENG sawi lo chuan a chhuk thla ve mai a... dik tak chuan ka lungleng em a ni...