Andria

428 35 9
                                    

Tlaiah khan ka rawn up zuai.. Mahse a laklawh ltk avang khan ka unpublish leh a nih kha.. Min lo hrethiam dawn nia aw...

No prove reading
-------------------------------

Typos/ ziah dik loh a awm maithei a chhiar dan in lo thiam mai dawn nia aw.
--------------------------------------------------------------

Chapter-16
--------------------

___________________________________________

Andria and author pov (mix)
--------------------------------------

Mizoram kum 2 chung zet ka hmuh tawh loh chu thlawhna tukverh atang chuan ka thlir a... Ti em² hian Mizoram hi alo mawi ang tih rinngaihna ka nei lo... Ka thlate hi a muang sawng² hian ka hria...

A hnu Chuan thlawhna chu a trum a... Passenger's ho pawh kan chhuak sap² mai... Check point ah Chuan ka boarding pass chu ka pe a...check point ka pal tlang hnu chuan ka suitcase chu baggage carousel
Atang Chuan ka la chhuak leh a...

Chu mi hnu Chuan ka nu leh pa te lam chu ka pan phei a... Min hei nge ni dawn ni... Min zawng chuan an lo hawi nasa mai😂...

Ka nu leh pa chu ka ko a... Mak ti fe hian an rawn hawi phei....

Ka nu chu rawn tlan pheiin min rawn kuahnghal a..

Mom- awi.. Bawihtei ka va han ngai tawh tak che em... A reng² thuah i van han sang tawh va a... I hmeltha tawh si.. Kha I samte kha I zuah law.... Chalhma sam ila nei zui.. I in hmeh ltk tih pah Chuan min rawn nuih sen² a...

Ka pa erawh a ding ngaiin a ding reng.. Nia a ngaihdan a ni dawn lo tih chu ka hre lawk sa vek....

Mom- awi pa-a enge kha tah i ding ngawih reng a... Rawn kal rawh tih pah chuan ka pa chu a hui a...

Dad- bungruah kha car ah khan dah ula haw vat ang u...

Mom- i mak teh e... I fapa alo haw a.... I ngaihtheih em kha enge he tia I awm tak tlat a...

Dad- ka sawi chu in hrelo a mi... Bungruah kha car ah dah ula... Kan haw ang..

Engmah ka nu Chuan a sawi zawm ngam tawh lo ka bungruah chu car ah Chuan kan hlang lut mawlh² a.. Kan zawh Chuan awm khawmuangna chi ni tawh heklo.. Ka pa Chuan min tlan haw pui lawp² mai..

A thinrim tih ka hria a... Biak pawh ka tum lo... Ka nu pawn a tum biklo... Ka pa hi chu a thinrim hi Chuan biak vak chi hi a ni lo.. Kut min thlak a ni mai...

Aizawl a kan in chu kan thleng a... Pawnah Chuan ka u te chuan min lo nghak thrap mai... Ka pa in car a dah fel hnu Chuan car atang Chuan ka chhuk chiah tiah ka pa Chuan ka samah Chuan a rawn tham a...

In chungah Chuan min hnuk lut rawk² mai... Ka nu chuan ka pa chu duh tawk tur chuan a ti... Ka u te pawn... Ka pa chu an lo dang... Mahse chu tia an lo dang vel Chuan a thin a ti i rim zual sauh thung si...

Choka a.. Bakcheh chu la in .... Ka samah bawk Chuan min rawn tham leh a.. In dan pawh ka tum lo... Ka dawh tawp...

Ka sam chu a chep hlawih² a... Ka muttui chu a tla ngiai² bawk...

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now