Min ngaidam rawh

244 22 3
                                    

Min ngai ka hre vek..🤣

Typo awm mai thei a.. chhiar dan leh a thurem dan in lo thiam mai dawn nia..

___________________________________________

Author Pov

Alan-a Chuan Andria chu ruah Sur hunah Chuan au mawlh² chung Chuan a zawng zel a....mahse  Andria hmel hmuh tur a awm si lo...

Ruah chu a sur nasa zel a..Alan-a pawh a huh hneh tawh hle thli lah chu a thaw vuk² a... Alan tih ngaihna hrelo chu a tir a Andria a kalsan naah bawk Chuan Ava kir leh a.. Andria bag a chhar naah Chuan chhuk thlain  a theih tawp a ringin "Andria" tih Chuan a au ruah² a.. a mit atang Chuan mittui a rawn far fep² bawk.. mit phe ruai chung Chuan a hawi kual a.... Chu tah Chuan Andria kawr rawng ni awm Tak a hmu ta.... Andria tih pah Chuan hmanhmawh Tak Chuan a tlan thla hlawk² a.. a kawng a kham tih pawh a hre chang tawh lo..

( a tir khan nga ti nge a hmuh nghal mai loh in loh tih rilruk Tak in.. Andria lumna kha a  kham ve angreng a.. chu ta  karah thing trang leh hnah thel a awm avangin..  hmuh nghal a hra ani... Ruah leh thli a rawn thawh khan thing trang nawi leh hnah te chu a rawn len fai a.. ti Chuan Alan Khan a hmuh theih phah ta Ani)

Rei loh ah Andria awmna chu a zuk thleng a.. Andria tih pah Chuan duat Tak hian Andria chu a pawm Kang a.. thei leh thei lo Chuan kawngzawl lam chu a pan chhauh pui a..dim taka Andria Chu nghat pah hian..Andria harh rawh I tha em.. khawngiahin I mitmeng rawh, ka tihphalh Tak zet..  min hauh a min vin pawn engtin mah ka ti tawh lo ang... Khawngaihin Andria.. tih pah Chuan a trap hawm² a..

Chutah Andria chu rawn meng riai² in... Thawp sat hian Alan avawt..a rawn ti tham triak a..Alan Chuan a kuah nghal.. I tha ti raw.. ka tihphalh aw.. tlangah khian in te a awm a... Ka paw chho dawn che nia.. I ding thei ngem tih pah Chuan Andria chu kaih thawh a tum a..mahse a tho theilo.. Alan Chuan apawilo ka pawm mai ang che tih pah Chuan zo zet Chuan Andria chu a thawh pui lawp a.. a theih tawp a  chakin tlang chu a lawn pui a..

Darkar chanve vel an kal hnu Chuan... Tlangpawh chu an lawn chhuak a... In te chu Alan Chuan a pan nghal.. a tir a, a thillo ruahman lawk sa vek tawh a nih vangin ei tur leh in tih lumna tur te chu alo dah lawksa vek a.. Andria chu dim taka nghat lehin..a  kekawr a chhabi chu hmanhmawh Tak a lain..tala chu a hawng a.. Andria chu a pawm lut a.. Andria thawmhnaw Chu hlih sak mawlh² in puan Chuan a tuam lum nghal sawk² a..in chhung tih lumnan thukah Chuan mei chhem zui nghal a.. Andria chu pawmin mei lum bulah Chuan a kuah hlui² a..

End of Author POv

Alan - Ala vawt viau em?

Andria - in hnit feh² chung hian tinge min kalsan.. ka hlau Tak zet..

Alan - ka thiam loh ni.. min ngaihdam rawh Andria...

Andria - Ngaihdam ti reng mai.. thil engkim hi ngaihdam tih hian a siamtha theilo... Alan Lalawmpui hre rawh..

Alan-a chu a tawng tawh lo.. mei chu a en vung² a thil Tam Tak a ngaihtuah a ni ngei ang..

Andria - tap chung hian... Ka hmangaih Tak zet che tih pawh I hria.. khang hun kal tawh zawng² a ka chung a thil I tih hnu pawh hian ka la hmangaih Tak zet che a.. mahse ka inhaw Tak zet eng vanga hmangaih tlat che nge ka nih.. tinge mi â ang maia ka lo zui che.. tinge I laka hian ka tlawm zel.. ka rilru leh thinglung atanga dah bo che ka tum a piang hian meiin a Kang ang mai hian ana a.... Ka thup Bo theilo thin.. ka tuar a.. ana chhawkna tur ka zawng rei Tak chhung ka zawnga ka tuar bawk mahse ka hmulo... Ni e ka hmulo.. a hma a ka damna ni thin khan natna min thlen a..a ti dam thei tu chu a mah chiah a ni.. mahse awlsam taka ka ban thin kha ka banphak ani tawh si lo...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cinderella dead {MIZO BL}Where stories live. Discover now